  • 1. Data: 2011-03-02 20:22:13
    Temat: Karta w Toyota Banku
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Do konta w toyota banku dawali karte niby 4% zwrotu, jednak zauwazylem
    ze to tylko do konca miesiaca i to zazwyczaj 1% nie 4% za 'zwykle'
    transakcje. Z tego powodu chyba nie bede z niej korzystal bo mam w
    millennium 3% zwrotu za zakupy ktore najczesniej robie, wiec mam
    pytanie - czy ktos praktykowal nie aktywowanie karty? Czy jest wtedy
    oplata? Czy jednak trzeba karte zastrzec albo z niej zrezygnowac, aby
    nie ponosic za nia kosztow?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-02 20:24:30
    Temat: Re: Karta w Toyota Banku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-02 21:22, Stephen Wyszy pisze:
    > Do konta w toyota banku dawali karte niby 4% zwrotu, jednak zauwazylem
    > ze to tylko do konca miesiaca i to zazwyczaj 1% nie 4%

    Regulamin czytal?

  • 3. Data: 2011-03-02 20:44:14
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    On 2 Mar, 21:24, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Regulamin czytal?

    Racja z miesiącem dałem ciała. Jednak co do 3% takich jak daje
    millennium to toyota ma wygórowane jak na mój portfel wymagania (suma
    sald 25000), zwlaszcza ze wole inwestowac na niż trzymać na
    słabooprocentowanym rorze. Czekam na wypowiedzi jak jest z kartą bo
    ten fakt głównie mnie interesuje.