  • 11. Data: 2010-03-05 14:54:56
    Temat: Re: Karta w USD i Euro free wyplaty
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-05 11:44, Robert Kois wrote:

    > Nie, Polbank przewalutowuje od razu na złotówki. Płatność w koronach
    > czeskich 28.02.2010 (VISA) wyszła po 15,12żł.

    Do tego stosuje bardzo atrakcyjne kursy, wiec zakupy wychodza po dobrych
    kursach kantorowych, a czasami nawet lepiej.
    Ciekawe jak im sie to oplaca...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2010-03-07 11:25:27
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    darnok pisze:

    > Do tego stosuje bardzo atrakcyjne kursy, wiec zakupy wychodza po dobrych
    > kursach kantorowych, a czasami nawet lepiej.
    > Ciekawe jak im sie to oplaca...

    Nic im się nie musi tutaj opłacać. Tak przelicza po prostu organizacja
    płatnicza, czyli bank jest na zero- tak, jakby płatności w złotówkach
    rozliczał (oczywiście pomijamy tutaj "działkę" z interchange'u bo to
    osobny temat). Do każdego banku obciążenie przychodzi takie samo- według
    kursów organizacji.
    Spytaj więc lepiej: jak bardzo doją na spreadzie wszystkie inne banki w
    PL? Bo ta ściema o "walucie rozliczeniowej", to... ściema.

    --
    Michał