  • 11. Data: 2007-07-27 11:27:28
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Kajetana_Kinga pisze:

    > Czyli ja mam rację a nie bank.
    > Dziękuję za informacje, działam dalej.

    Dobra. Udowodnisz bankowi, że chciałaś wypukłą, a dostałaś płaską. I co
    dalej? Bank nie oferuje kart embossowanych do Twojego konta. Nie ma
    przecież takiego obowiązku. Chyba że chodzi Ci tylko o to, że masz
    rację. I masz :-)

    --
    Marek

  • 12. Data: 2007-07-27 11:31:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Ryszard <r...@o...eu> napisał(a):

    > Tak informacji o karcie nie ma ani na www ani w żadnym ich TOiP, karta jest
    > wydawana za maestro więc płaci się tyle ile za maestro w danym wariancie
    konta.
    > Karta wydaje się dostępna tylko dla dociekliwych klientów.

    Pewno bedzie gwozdziem programu w ktorejs nadchodzacej promocji kont.

  • 13. Data: 2007-07-27 11:33:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał(a):

> [...]
    > dalej? Bank nie oferuje kart embossowanych do Twojego konta. Nie ma
    > przecież takiego obowiązku. Chyba że chodzi Ci tylko o to, że masz

    Moze zrezygnowac,z anulowaniem comiesiecznych oplat 2 zl. za karte, jesli
    zamawiala pisemnie i napisala "karta wypukla".
    I w sumie tyle.

  • 14. Data: 2007-07-27 12:11:38
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ryszard <r...@o...eu> napisał(a):
    >

    > W TOiP nie widze.
    >
    > Jesli elektronic use only, to to kto wcisnal kit, ze karta wypukla?
    > Najwyzej z czesciowa funkcjonalnoscia wypuklej.

    Pan na partyline czyli Citiphpone.
    Ta karta przyszła i ja ją mam, tylko nie aktywowaną, złożę pisemną reklamację
    tylko po to, żeby dostać też na piśmie stanowisko banku w tej sprawie i z tym
    ostatnim papierkiem można już coś z tym zrobić.

    Karta jest koloru złotego, do konta, Mastercard, numery ma nadrukowane, nie
    wybite.

    Również kiedy dzwoniłam po otrzymaniu tej karty nadal twierdzili ze jest
    wypukła, tylko z tego powodu, że można nią płacić przez internet.

  • 15. Data: 2007-07-27 12:12:31
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:f8ckdq$t23$1@news.interia.pl...

> [...]
    > dalej? Bank nie oferuje kart embossowanych do Twojego konta. Nie ma
    > przecież takiego obowiązku. Chyba że chodzi Ci tylko o to, że masz

    Zawsze można wystąpić o odszkodowanie :)
    Albo żądać, zgodnie z tym, co twierdzą, wypukłej karty do konta, bo przecież o
    to mi tak naprawdę chodzi.

  • 16. Data: 2007-07-27 12:26:53
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Kajetana_Kinga <k...@g...nospam.pl> napisał(a):

    > Również kiedy dzwoniłam po otrzymaniu tej karty nadal twierdzili ze jest
    > wypukła, tylko z tego powodu, że można nią płacić przez internet.

    W wielu zagranicznych miejscowosciach turystycznych, placi sie w sklepach z
    pamiatkami, glownie korzystajac z prasowanek zelazkiem - zapytaj, jak masz
    uzyskac ta funkcjonalnosc karty wypuklej, podstawowa, o jaka ci
    chodzilo.Rowniez niektore taksowki tego uzywaja.

    BPH np. ma pod to specjalnie karte platnicza wypukla debetowa (kosztuje jak
    kredytowa), akceptowna wylacznie w bankomatach, terminalach elektronicznych i
    wlasnie przez zelazka, bez funkcjonalnosci platnosci internetowej.

    pzdr.

  • 17. Data: 2007-07-27 13:32:45
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 14:12:31 +0200, Kajetana_Kinga napisał(a):

    > Zawsze można wystąpić o odszkodowanie :)
    > Albo żądać, zgodnie z tym, co twierdzą, wypukłej karty do konta, bo przecież o
    > to mi tak naprawdę chodzi.

    Dokładnie. Taką podobną do twojego płaskiego MC to możesz
    dostać w Polbanku (VISA Electron) razem z kontem oprocentowanym na 5% i
    bezpośrednim przeliczaniem obcje waluty na złotówki i to całkowicie za
    darmo.

  • 18. Data: 2007-07-27 14:00:39
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostać w Polbanku (VISA Electron) razem z kontem oprocentowanym na 5% i
    > bezpośrednim przeliczaniem obcje waluty na złotówki i to całkowicie za

    Hm
    Oczywiście dostępne konto przez internet? I przelewy za darmo?
    Bo jeśli tak to ja się tam przenoszę.
    Pamiętam że jak powstawał Polbank to coś było nie tak - nie miał (bo nie musiał
    ze względu nie pamiętam jakiego) rezerw, tak jak inne banki powinny mieć?
    Ale chyba przy prowadzeniu konta nie jest to istotne, tam nie zamierzam
    oszczędzać.
    To by było wash & go bo OKO ING jak zakładałam w grudniu to było 3,25
    oprocentowane.

  • 19. Data: 2007-07-27 14:12:26
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:f8ctqi$q6r$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > oszczędzać.
    > To by było wash & go bo OKO ING jak zakładałam w grudniu to było 3,25

    Nie doczytałam.
    Szukam banku który będzie miał:
    - bezpłatne przelewy przez internet
    - ale oddział jakby co to też
    - wypukłą kartę do konta
    - i najlepiej żeby było można mieć subkonto albo konto w euro z możliwością
    przepinania między tymi kontami karty

  • 20. Data: 2007-07-27 15:09:04
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Fri, 27 Jul 2007 16:12:26 +0200, Kajetana_Kinga wrote:

    > Szukam banku który będzie miał:
    > - bezpłatne przelewy przez internet

    MultiBank

    > - ale oddział jakby co to też

    MultiBank, BZ WBK

    > - wypukłą kartę do konta

    MultiBank, BZ WBK

    > - i najlepiej żeby było można mieć subkonto albo konto w euro z możliwością
    > przepinania między tymi kontami karty

    BZ WBK ma, nie wiem jak Multi tu wygląda

    Pozdrawiam
    Michal