  • 1. Data: 2005-11-21 22:13:16
    Temat: Karta wypukla nie koniecznie kredytowa [ zł / euro / $ ]
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Witajcie

    Jaka polecacie karte do platnosci w 90% poprzez internet, raczej nie
    kredytowa, wystarczy taka "do naladnowania" - przedplacona czy jak to
    sie nazywa (charge'owa?) nie chce typowej e-karty gdyz dobrze jest miec
    przy sobie "rezerwowa" karte w przypadku sytuacji gdy karta glowna sie
    uszkodzi lub zaginia a jest sie w podrozy. Typowej kredytowej bank w
    ktorym jestem (Pekao SA) nie zabardo chce mi wydac pomimo ze mam srednie
    wplwy ponad polowe sredniej krajowej, zero dlugow a nawet na koncie
    przewaznie 1-2 srednich krajowych ;-)) dlatego szukam innej mozliwosci
    wyrobienia sobie karty, dobrze by bylo gdyby mozna w miare tanio, bez
    wiekszych prowizji pracic takze w walutach (Euro i $) sumy przewaznie
    niewielkie, po kilk do kilkudziesieciu euro czy $ dlatego prowizje
    przydaly by sie jak najnizsze, a nie tak jak przy tradycyjnych
    przelewach do zagranicznych bankow za ktore bank zdziera 0,2% ale
    minimum 20zł lub 30zł i to nawet w przypadku gdy mam osobny rachunek w
    walucie banku na ktorych chce zrobic wplate. Oczywiscie moga byc dwie
    rozne karty na zł i walute, moze jakis pakiet promocyjny ma teraz ktorys
    z naszych bankow?

    Przegladalem archiwum (google) ale niewiele konkretnych informacji
    znalazlem, dlatego zwracam sie z pytaniem bezposrednio na liste.

    z gory dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    Olek

  • 2. Data: 2005-11-21 23:18:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Olek_ <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sie nazywa (charge'owa?) nie chce typowej e-karty gdyz dobrze jest
    > miec przy sobie "rezerwowa" karte w przypadku sytuacji gdy karta

    eKarta w ING BSK

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-22 07:58:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olek_ <o...@g...pl> writes:

    > kredytowej bank w ktorym jestem (Pekao SA) nie zabardo chce mi wydac

    Skoro i tak juz wspolzyjesz z tym bankiem...:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL

    MJ

  • 4. Data: 2005-11-22 10:14:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Skoro i tak juz wspolzyjesz z tym bankiem...:
    >
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL

    > MJ

    Przeciez powiedzial ze mu bank nie chce dac zadnej z powyzszych poza
    maestrem.
    Ja dodam ze ostatnio chcialem wypukla karte (kredytowa na przyklad) w tym
    banku i tez jak sie kiedys staralem to robili problemy bo brak stalych
    wplywow (czyli stalej pracy). Przy niedawnej wizycie w banku zagadneli mnie
    o karte to im powiedzialem ze przeciez nie chcieli mi dac. Zaproponowali mi
    karte - dowolna z powyzszych z zabezpieczeniem normalnie oprocentowana
    lokata. Poniewaz mi zalezalo , zgodzilem sie. Karte szybko dostalem, jednak
    o dziwo lokaty mi nie zalozyli i pieniedzy nie zablokowali. Moze uznali ze
    jestem dla banku wiarygodny majac u nich konto 6 lat, a sama kwota limitu o
    jaka wniskowalem nie byla znow taka wysoka - tylko 2kPLN.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2005-11-22 10:37:42
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    http://www.allekarta.pl/

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 6. Data: 2005-11-22 11:03:34
    Od: Maniek <m...@u...net>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:
    > http://www.allekarta.pl/

    Popieram! Allekarta jest "zdarma", konto też prowadzą do niej za friko.
    Tetowałem ją na różnych portalach w sklepach i na stacjach benzynowych
    oraz w bankomatach - wszędzie działa bez problemów.

    M.

  • 7. Data: 2005-11-22 12:25:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > Przeciez powiedzial ze mu bank nie chce dac zadnej z powyzszych poza
    > maestrem.

    Nie.

    Powiedzial: "Typowej kredytowej bank w ktorym jestem (Pekao SA) nie
    zabardo chce mi wydac"

    A ja mu proponuje karte DEBETOWA do ktorej zadne dochody nie sa
    potrzebne (a co najwyzej kaucja).

    MJ

  • 8. Data: 2005-11-22 18:24:41
    Temat: Re: Karta wypukla nie koniecznie kredytowa [ z? / euro / $ ]
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > zabardo chce mi wydac"
    >
    > A ja mu proponuje karte DEBETOWA do ktorej zadne dochody nie sa

    "panienka z okienka" w banku powiedziala jakis czas temu jak sie
    staralem o KK ze tazke debetowej mi nie przyznaja, nie rozumiem takiego
    podejscia do klienta bo wyraznie jej mowilem ze nie potrzebuje kredytu a
    jedynie mozliwosc wpacenia bezgotowkowo ze srodkow ktore posiadam na ich
    koncie, coraz powazniej mysle nad miana banku - i zalozeniem ROR'u w
    innym, mbanku czy czyms podobnym, bez oplat za prowadzenie konta. Co
    ciekawe to mialem z 4 lata temu u nich 2 KK 'wupukle' przy stalych
    miesiecznych dochodach o okolo 20% nizszych niz dzis

    Olek

  • 9. Data: 2005-11-22 18:25:13
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał(a):
    > http://www.allekarta.pl/

    to moze byc to czego szukam, dzieki

  • 10. Data: 2005-11-22 20:20:44
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    | http://www.allekarta.pl/

    - stworzona specjalnie dla użytkowników Allegro
    - AlleKarta to karta płatnicza ***płaska*** (niekredytowa)
    - zapłacisz nią wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Visa
    - płacąc AlleKartą zdobywasz punkty PayBACK, które wymienisz na
    atrakcyjne nagrody

    --
    Pozdrawiam!