  • 1. Data: 2008-11-21 12:25:05
    Temat: Karta z ubezpieczeniem LDW
    Od: j...@g...com

    Drodzy,

    pozyczajac samochod w wypozyczalni, czesto spotykam sie z rada, by
    sprawdzic czy moja karta kredytowa (w ramach uslug dodanych) pokrywa
    ubezpieczenie wypozyczanego samochodu (LDW, CDW) i tym samym pozwala
    zaoszczedzic na oplatach za ubezpieczenie.

    Czy istnieje w Polsce karta (kredytowa, debetowa), ktore da mi taka
    mozliwosc w wypozyczalniach w Europie i/lub w Ameryce Polnocnej?

    Pozdrawiam,
    Joomla

  • 2. Data: 2008-11-21 18:23:16
    Temat: Re: Karta z ubezpieczeniem LDW
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czy istnieje w Polsce karta (kredytowa, debetowa), ktore da mi taka
    > mozliwosc w wypozyczalniach w Europie i/lub w Ameryce Polnocnej?

    Diners Club - pokrywa ubezpieczenia a także daje duże zniżki w Hertz i AVIS.
    Filip

  • 3. Data: 2008-11-21 20:57:10
    Temat: Re: Karta z ubezpieczeniem LDW <właściwe kodowanie>>
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>