  • 1. Data: 2005-09-04 16:13:09
    Temat: Karta z własnym obrazkiem
    Od: Grzegorz <g...@N...pl>

    Czy gdziekolwiek w Polsce można mieć kartę kredytową z własnym
    obrazkiem? Kiedyś czytałem, że za oceanem i w niektórych krajach Europy
    to bardzo popularne...

  • 2. Data: 2005-09-04 16:30:55
    Temat: Re: Karta z własnym obrazkiem
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Grzegorz napisał(a):

    > Czy gdziekolwiek w Polsce można mieć kartę kredytową z własnym
    > obrazkiem? Kiedyś czytałem, że za oceanem i w niektórych krajach Europy
    > to bardzo popularne...

    BPH, Citibank, Multibank, Mbank itd

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-04 19:42:03
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > BPH, Citibank, Multibank, Mbank itd

    OBRAZKIEM, Markus, nie ZDJĘCIEM GĘBY UŻYTKOWNIKA. ;-)

    Zobacz np. na http://www.kartybankowe.net w części "Świat czyli jak to robią
    inni" (pierwsze dwa obrazki)...

    Moim zdaniem, żaden bank w Polsce jeszcze takiej oferty nie ma.

    m23m

  • 4. Data: 2005-09-04 19:54:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    m23m napisał(a):

    > OBRAZKIEM, Markus, nie ZDJĘCIEM GĘBY UŻYTKOWNIKA. ;-)

    Dawno temu wysłałem cancela

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-04 20:08:53
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Czy gdziekolwiek w Polsce można mieć kartę kredytową z własnym obrazkiem?
    > Kiedyś czytałem, że za oceanem i w niektórych krajach Europy to bardzo
    > popularne...

    Visa podpisała umowę z firmą Severside Graphics udostępniającą software do
    projektowania obrazka przez klienta i umieszczania go na karcie. Jakieś pół
    roku temu była o tym mowa na www.kartyonline.pl. Co do oferty kart z własnym
    obrazkiem w Polsce nic nie wiem, ale na pewno jak tylko takia karta będzie
    oferowana Amra o tym doniesie.

  • 6. Data: 2005-09-05 04:11:56
    Od: mm <m...@m...com>

    Krzysztof Kuszej ma fajne obrazki do umieszczenia na karcie.