  • 1. Data: 2008-06-05 17:54:01
    Temat: Karta za granica
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    To prawda ze karty Polbanku rozliczane sa bezposrednio przez Vise na
    zlotowki czyli np. dzis sprzedaz EUR to 3,37zl ? Bylaby to w takim przypadku
    najlepsza karta na wyjazdy. Czy jest jeszcze jakis inny bank z podobnie
    korzystnymi kursami ?

  • 2. Data: 2008-06-05 17:57:01
    Temat: Re: Karta za granica
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    sensei pisze:
> [...]
    > najlepsza karta na wyjazdy. Czy jest jeszcze jakis inny bank z podobnie

    Podobno ING ma niezle na swoich kartach.

  • 3. Data: 2008-06-05 17:57:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Podobno ING ma niezle na swoich kartach.

    Owszem. Szkoda, ze karty (i bank sam w sobie) maja pewne powazne wady:
    - tragiczny podglad online,
    - chyba najgorsza obsluga z jaka sie spotkalem, nie potrafia nawet
    zrealizowac pisemnych dyspozycji (zlozylem w oddziale pismo o zamkniecie
    karty, karta nie zostala zamknieta, bo jak mi wytlumaczyl kierownik
    placowki "pracownik zapomnial"),
    - karta jest marnej jakosci, po pierwszym dokonaniu platnosci byla juz
    cala porysowana, po tygodniu odpadla farba z cyferek i literek.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-06-05 20:21:12
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno ING ma niezle na swoich kartach.

    Jaki ma kurs EUR dzis dla rozliczen? Watpie by byl lepszy od 3,37.

  • 5. Data: 2008-06-06 02:21:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:
    > - karta jest marnej jakosci, po pierwszym dokonaniu platnosci byla juz
    > cala porysowana, po tygodniu odpadla farba z cyferek i literek.

    to straszne.

  • 6. Data: 2008-06-07 07:26:07
    Od: Salata <salata@wytnij_tu.poczta.fm>

    krzysztofsf pisze:

    > Podobno ING ma niezle na swoich kartach.

    Tylko loteria czy zadzialaja za granica. Mialem kiedys i w NO nie moglem
    zaplacic za taksowke. Podobnie z dzialaniem w NL. Dobrze, ze mialem KK
    mBanku. To bylo 2 lata temu i mogli sie poprawic, ale ja nie chce juz
    miec z nimin nic wspolnego.

    Ostatnio zrezygnowalem z MC lukasa. Nie dzialaja za wielka woda.

    Marcin

  • 7. Data: 2008-06-07 07:28:06
    Od: Salata <salata@wytnij_tu.poczta.fm>

    sensei pisze:
> [...]
    > najlepsza karta na wyjazdy. Czy jest jeszcze jakis inny bank z podobnie

    Wlasnie zamowilem sobie zlotego MC i czekam na kuriera.

    Marcin

  • 8. Data: 2008-06-07 09:57:43
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Salata" <salata@wytnij_tu.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Wlasnie zamowilem sobie zlotego MC i czekam na kuriera.

    A MC Polbanku przez co jest przeliczany przecize nie przez Vise, gdzie mozna
    sprawdzic kursy MC?

  • 9. Data: 2008-06-07 17:41:50
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Salata" <salata@wytnij_tu.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A MC Polbanku przez co jest przeliczany przecize nie przez Vise

    Co za herezje głosisz.... Oczywiście, MC jest przeliczany przez Vise!

    ;)))

    k.

  • 10. Data: 2008-06-07 20:51:13
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Mnie interesuje czy ktoś z was kupował bilet w automacie biletowym DB i czy
    karta została zaakceptowana ??

    Z jakiego banku to była karta ??

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Foto z miasta Łódź http://tiny.pl/nvb2