  • 11. Data: 2004-10-13 17:25:00
    Temat: Re: Karta zastępcza w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    możliwość
    > wydania karty zastępczej Visa Gold w przypadku zagubienia. Karta taka
    wydawana
    > jest za opłatą 250 USD. Karty takie są wydawane przez lokalne Centrum Visa
    > Internetional w ciągu 2 dni roboczych z terminem wazności do 3 miesięcy. Są
    > one wydawane w miejsce zastrzeżonej karty na skutek zagubienia lub
    kradzieży.
    > W przypadku zaistnienia takiej sytuacji jak zagubienie karty i chęci wydania
    > zastępczej należy fakt taki zgłosić do Warty Assistance po numerem telefonu:

    Też nie do końca, bo nie piszą wprost o VG debetowej,
    więc mogą mieć na myśli KK, zwłaszcza że w przypadku KK
    jest dokładnie taka pozycja w TPiO:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vgold.html
    "Wydanie karty zastępczej** 250 USD"
    a dla debetowej VG takiej pozycji nie ma:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vgold-debe
    t.html

    Nie ma więc podstawy do pobrania takiej opłaty.

  • 12. Data: 2004-10-13 17:31:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    S.T. wrote:

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vgold-debe
    t.html
    > Nie ma więc podstawy do pobrania takiej opłaty.

    Podstaw do pobrania nie ma, ale i do wydania karty zastępczej też nie ma ;-)
    Jakoś nie widzę żeby mBank wydał kartę zastępczą za darmo. To się kłóci z
    mLogiką - "chodzi o to by zrobić dochodowy biznes bankowy, prawda?"

    Bogdan B.