  • 21. Data: 2002-04-10 08:12:32
    Temat: Re: Karty
    Od: "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    > dzis w Wyborczej jest na str 24/25 artykuł Plastik pełen pułapek, ABC kart
    > platniczych, karciane zasady - specjalnie dla autora wątku ;-))

    Dzięki, ciekawe.

    --
    Tomal

  • 22. Data: 2002-04-10 19:02:33
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Coś Ci się kolego pochrzaniło z kwotami.

    mi?
    4000 PLN ale to chyba oczywiste.

    pozdrawiam

    romekk

  • 23. Data: 2002-04-11 10:24:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > mi?
    > 4000 PLN ale to chyba oczywiste.

    A nie 40000 PLN przypadkiem ?
    Bo mnie się wydaje, że tak ;-)
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-04-11 10:33:35
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie 40000 PLN przypadkiem ?
    > Bo mnie się wydaje, że tak ;-)
    > Grzegorz

    Mnie sie zdaje, ze do 1000 euro 100%, a powyzej do 10000 juz tylko 90%.

  • 25. Data: 2002-04-11 14:32:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > mi?
    > 4000 PLN ale to chyba oczywiste.

    Oj żesz by- żyłem w błogiej nieświadomości- faktycznie do 1000 euro 100%, powyżej do
    15000 euro 90%.
    Masz rację.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS
    Że też mnie się utrwaliło to 10000 euro- a już wiem GIIF - ta kwota to GIIF :-))

  • 26. Data: 2002-04-14 13:53:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002 16:12:07 +0200, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >No- spróbuj zapytać tych panów ;-)
    >http://www.karty.3a.pl/
    >http://www.karty.pl/
    >
    >Oni z pewnością połknęli bakcyla, a ja się zaraziłem. Niestety ;-)

    hehe. Ale powaznie to trzeba odroznic karty posiadane w celach
    hobbystycznych od tych praktycznych. Tak na prawde to w moim porfelu
    sa tylko 3- 4 karty. Z prostego powodu, ze nie stac mnie na ryzyko
    zwiazane z utrata kart a odpowiednio zabezpieczone karty sa niestety
    obecnie poza moim zasiegiem.

    Ale moj optymalny (na razie nieosiagalny) portfel uzytkowych kart tez
    nie wymagalby klaserka :-)
    VE do bankomatow, DC do placenia gdzie sie da w kraju (bezpieczenstwo,
    dlugi czas do splaty), kredytowa VC (moze nawet Citi albo RB) do
    pozostalych bezgotowkowych i inetu, jakies awaryjne Meastro a na
    zagraniczne wyjazdy jeszcze Mastercard, i moze Amex i druga VE
    obslugiwana przez inne centrum a-r niz pierwsza, na zapas.
    Czyli ledwo 4 karty na kraj i 7 na caly swiat.

    Z ladowania wszystkiego co sie da do portfela juz wyroslem :-).
    Z reszta teraz juz tez nie mam ochoty polowac na kazda karte do
    klaserka, jedynie szukam tych ciekawszych :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 27. Data: 2002-04-14 14:47:26
    Temat: Re: Karty [ilosc ;)]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > hehe. Ale powaznie to trzeba odroznic karty posiadane w celach
    > hobbystycznych od tych praktycznych. Tak na prawde to w moim porfelu
    > sa tylko 3- 4 karty.

    Ja ograniczylem swoj zestaw uzytkowy [taki jaki mam na co dzien przy sobie]
    do 2 kart. MC LG do placenia i VE do bankomatow [takze ew. zabezpieczenie
    gdyby MC mnie zawiodla, do tej pory jeszcze sie to nie zdarzylo :)]. W
    przyszlym tygodniu VE zostanie zastapione VC z Multi [czekam na PIN]. Ilosc
    kart prawdopodobnie nie bedzie wzrastala, a raczej beda zastepowane przez
    inne. No, chyba ze uda mi sie zdobyc DC ;).
    Za to ilosci rachunkow nie udaje mi sie ograniczyc ;). Znowu mam 4... Mam
    nadzieje, ze szybko uda mi sie zamknac rachunek w KB, co sie stanie z LG nie
    wiem. Zalezy od dzialan przyszlego inwestora lub jezeli dostane karte ktora
    mi zastapi MC. Duet mBank + Multi wydaje sie byc dla mnie wystarczajacy :).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 28. Data: 2002-04-14 15:08:54
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi zastapi MC. Duet mBank + Multi wydaje sie byc dla mnie wystarczajacy :).

    mój zestaw jedna karta VC dolarowa z pekao i to wszytsko do wszystkiego ją
    używam

  • 29. Data: 2002-04-14 16:59:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdyby MC mnie zawiodla, do tej pory jeszcze sie to nie zdarzylo :)]. W
    > przyszlym tygodniu VE zostanie zastapione VC z Multi [czekam na PIN].

    Karta bardzo fajna, a tempo wydawania wrecz ekspresowe ! Dostalem na trzeci
    dzien od zlozenia wniosku ! Podobno niedlugo (wg.zapewnien Multi) bedzie
    ubezpieczona - to juz bedzie pelnia szczescia. Szczegolnie jak ma sie linie
    kredytowa - in case of...

    > Duet mBank + Multi wydaje sie byc dla mnie wystarczajacy :).

    Dla mnie tez :-) Nawet nie wiem po co mam VE w mBanku, bo i tak lezy w domu,
    chyba ani razu nia nie placilem... Jak bedzie jeszcze KK EC/MC Citi, to tez
    chyba poprzestane na tych dwoch kontach + KK.
    A wtedy, to mozna wlasciwie sie ograniczyc tylko do dwoch kart (VC + KK MC)
    :-) W razie utraty nie trzeba obdzwaniac paru infolinii zeby to wszystko
    zastrzec...
    pzd

  • 30. Data: 2002-04-14 18:24:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jak bedzie jeszcze KK EC/MC Citi, to tez
    > chyba poprzestane na tych dwoch kontach + KK.
    > A wtedy, to mozna wlasciwie sie ograniczyc tylko do dwoch kart (VC + KK
    MC)

    No i jeszcze maestro z tanimi wyplatami z bankomatow za granica...