  • 1. Data: 2009-05-25 18:20:46
    Temat: Karty kredytowe CITI
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    inaczej o kartach kredytowych CITI:

    nie dyskutujmy tutaj o tym, co dają karty poszczególnych segmentów, jak się
    złote zdewaluowały, ani jaki jest ich prawdziwy bądź rzekomy prestiż.
    chcę zapytać jedynie i wyłącznie o wrażenia fizyczne-wzrokowe-wizualne.

    pytanie:
    czy karta platynowa jest efektowna? (nigdy nie widziałem platynowej karty
    citibanku)

    _załóżmy_, że złota jest ładna, taki np. estetyczny złoty mc - jest ładniejszy
    od płaskich niebieskich czy wypukłych srebrnych.
    czy platynowa będzie jeszcze ładniejsza?
    czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
    ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

  • 2. Data: 2009-05-25 18:30:28
    Temat: Re: Karty kredytowe CITI
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > _załóżmy_, że złota jest ładna, taki np. estetyczny złoty mc - jest
    > ładniejszy od płaskich niebieskich czy wypukłych srebrnych.

    Od złotej CITI BP ładniejsze jest imo srebrna CITI BP ;)

    > czy platynowa będzie jeszcze ładniejsza?
    > czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
    > ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

    Jak dla mnie to platynowa wygląda jak szara. Poza tym są zdjęcia na
    stronie CITI.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-25 18:39:59
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Od złotej CITI BP ładniejsze jest imo srebrna CITI BP ;)

    mam zwykłą jeszcze, bez co-brand, mc.

    > Jak dla mnie to platynowa wygląda jak szara

    o! o to właśnie chodzi, o takie opinie, dziękuję.
    czyli nie jest ani efektowna, ani efekciarska...

  • 4. Data: 2009-05-25 19:13:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > mam zwykłą jeszcze, bez co-brand, mc.

    Te zwykłe chyba są ładniejsze. BP Gold jest mało atrakcyjna. Moim
    zdaniem sporo może zmienić personalizacja (zdjęcie + odręcznie zapisane
    imię i nazwisko na froncie karty), bo takie karty są ładniejsze. A
    raczej były bo teraz chip zajmuje połowę miejsca, które zajmowało zdjęcie.

    > o! o to właśnie chodzi, o takie opinie, dziękuję.
    > czyli nie jest ani efektowna, ani efekciarska...

    Aczkolwiek muszę powiedzieć, że mi się podoba. Nie świeci się tak jak
    złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co
    czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych miejscach :)

    Osobiście chętnie bym zamienił Golda Citi na Platinum ale nie wiem jakie
    kryteria należy spełnić. Kartę Platinum (zarówno standardową jak i w
    wersji LOT) mieli znajomi w mojej ex pracy i stąd moja opinia o niej.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-25 19:17:47
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
    > ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

    Nie jest ładne, to co ładne, ale to, co się komu podoba. Więc dopóki nie
    ma definicji "ładnego", trudno orzec co ładne jest.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2009-05-25 19:22:04
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Maj, 15:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Aczkolwiek muszę powiedzieć, że mi się podoba. Nie świeci się tak jak
    > złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co
    > czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych miejscach :)

    Z ciekawosci: w ktorych miejscach? I jezeli na mojej karcie jest
    napisane Platinum Plus, to czy obsluga bedzie przyklekac na jedno
    kolano? :)

  • 7. Data: 2009-05-25 19:39:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
    > ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

    Dla mnie dawna silver byla ladniejsza od platyny. Jak ktos mial dawna silver
    to obecna platinum jest troche ciemniejsza... ale szara bym jej nie nazwal.
    Gold sa chyba lasniejsze, bo te drobne kropeczki nadaja jej kolor
    prawdziwego, starego zlota ;). Gdyby mial oceniac tylko wizualnie to
    pozostalbym przy goldzie, ale na platynie szybciej mile sie naliczaja... no,
    i ten pakiet uslug dodatkowych z ktorego jeszcze nie mialem okazji
    skorzystac ;).

    MK

  • 8. Data: 2009-05-25 19:47:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 25 May 2009 21:13:38 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co
    > czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych

    Chyba naprawdę masz jakieś kompleksy...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 9. Data: 2009-05-25 19:55:23
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Końrad N.S. wrote:

    > pytanie:
    > czy karta platynowa jest efektowna? (nigdy nie widziałem platynowej karty
    > citibanku)

    zapytaj na solarium przy jakim kolorze pannom miekna kolana.
    mozesz to dopytac o preferowany model barakowozu :D

  • 10. Data: 2009-05-25 19:58:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Maj, 15:47, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Chyba naprawdę masz jakieś kompleksy...

    A propos kompleksow: czy karta powinna byc pod kolor lancucha na
    klacie i nowego Audi?

    Czy moze dopuszczalne sa kombinacje platynowa karta + zloty lancuch +
    srebrne Audi? :DD

    Dobra, juz przestaje... Ja mam wybitnie uzytkowy a nie "prestizowy"
    stosunek do instrumentow platniczych.