  • 1. Data: 2007-08-04 06:54:43
    Temat: Karty kredytowe i platnicze
    Od: "Lizy" <L...@o...pl>

    Witam,
    które banki obecnie oferują najlepszą ofertę odnośnie kart kredytowych,
    płatniczych i internotowości bankowej? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-04 08:41:57
    Temat: Re: Karty kredytowe i platnicze
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Lizy" <L...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > które banki obecnie oferują najlepszą ofertę odnośnie kart kredytowych,
    > płatniczych i internotowości bankowej? Pozdrawiam

    Żadne.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-04 08:49:01
    Od: "s." <s...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > które banki obecnie oferują najlepszą ofertę odnośnie kart kredytowych,
    > płatniczych i internotowości bankowej? Pozdrawiam

    te, ktore maja w ofercie najlepsze karty kredytowe platnicze i najlepsza
    bankowosc internetowa
    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2007-08-04 10:23:07
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > te, ktore maja w ofercie najlepsze karty kredytowe platnicze i najlepsza
    > bankowosc internetowa

    kurcze, sam bylem ciekaw, ale widze konkurencja i tajemnica bankowa ;)

  • 5. Data: 2007-08-04 12:03:39
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Adam wrote:

    > kurcze, sam bylem ciekaw, ale widze konkurencja i tajemnica bankowa ;)

    Albo po prostu archiwum ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 6. Data: 2007-08-04 14:53:26
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > które banki obecnie oferują najlepszą ofertę odnośnie kart kredytowych,
    > płatniczych i internotowości bankowej? Pozdrawiam

    W Polsce zadne banki nie oferuja dobrych kart, bo wszedzie kaza sobie
    placic, za wydanie, za utrzymanie ect.
    W UK mozesz zalozyc konto i tam wziasc kredytowke, bez oplat, bez oplaty za
    prowadzenie itp. dotyczy 99% kart.
    By wziasc karte musisz uzbierac co najmniej 17 punktow. Sa to punkty wg.
    ktorych bank uznaje jaki limit dostaniesz, i czy wogole dostaniesz.
    Punkty, to mieszkanie, dochody, wiek, stan cywilny, inne pozyczki, zawod,
    ilosc lat w jednej pracy.

  • 7. Data: 2007-08-05 05:59:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    swen <n...@n...com> napisał(a):

    > W Polsce zadne banki nie oferuja dobrych kart, bo wszedzie kaza sobie
    > placic, za wydanie, za utrzymanie ect.

    Ale mozna juz, korzystajac z roznych promocji obejsc te koszty.

  • 8. Data: 2007-08-05 08:25:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > ktorych bank uznaje jaki limit dostaniesz, i czy wogole dostaniesz.
    > Punkty, to mieszkanie, dochody, wiek, stan cywilny, inne pozyczki, zawod,

    17 punktów? I to jest niby łatwo? Ostatnio poszedłem do sklepu IKEA.
    Zaproponowano mi kk. Konsultantka wypełniła wniosek i spisała mnie z dwóch
    dokumentów. Po tygodniu karta przyszła pocztą. Czy potrzeba, aby bylo
    jeszcze łatwiej?

    KK mają być rozdawane na ulicy jak ulotki?

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    karta kredytowa jest kartą płatniczą, ale nie każda karta płatnicza jest
    kartą kredytową ;-)