  • 1. Data: 2005-02-07 12:28:57
    Temat: Karty kredytowe...
    Od: "Daniel Piłat" <dpilat@_BEZ_SPAMU_op.pl>

    Jeśli ktoś z Was chciałby karte kredytową Raiffeisen Bank Polska SA do 50
    dni prawie można spłacić kredyt bez żadnych odsetek !!! i wiele innych super
    udogodnień ale to już indywidualnie. Polecam. Sorki za taką reklame nie
    gniewajcie się ale co dobre warto rozgłaszać.
    Jak ktoś byłby zainteresowany, mieszkam w Warszawie i mogę dać namiary na
    osobę z tego Banku która pomoże w załatwieniu.

    Pozdrawiam Daniel
    GG:486659
    mail.dpilat(at)op.pl

  • 2. Data: 2005-02-07 12:56:08
    Temat: Re: Karty kredytowe...SPAM
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Daniel Piłat" <dpilat@_BEZ_SPAMU_op.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś z Was chciałby karte kredytową Raiffeisen Bank Polska SA do 50
    [...]> osobę z tego Banku która pomoże w załatwieniu.

    A co Ty z tego będziesz miał ?
    KK to taki trefny towar, że banki z trudem znajdują chętnych.
    Ci co KK potrzebują i spełniają wymagania już je mają.

  • 3. Data: 2005-02-07 13:02:11
    Temat: Re: Karty kredytowe...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:
    > Jeśli ktoś z Was chciałby karte kredytową Raiffeisen Bank Polska SA do 50
    > dni prawie można spłacić kredyt bez żadnych odsetek !!!

    Nic nie zrozumiałem, choć się starałem. Czy to znaczy, że to jest
    normalna karta kredytowa ze względnie standardowym grace period`em?

    i wiele innych super
    > udogodnień ale to już indywidualnie.

    Znaczy każdy będzie miał inne udogodnienia? Czy może wystarczy poczytać
    sobie co tam piszą na stronie o ubezpieczeniach i rabatach, i to właśnie
    będzie to?

    > Polecam. Sorki za taką reklame nie
    > gniewajcie się ale co dobre warto rozgłaszać.

    Nie bardzo wiem, co w tym dobrego, czego by inne karty nie miały?

    > Jak ktoś byłby zainteresowany, mieszkam w Warszawie i mogę dać namiary na
    > osobę z tego Banku która pomoże w załatwieniu.

    Tu dużo ludzi mieszka, niektórzy nawet umieją czytać i potrafią
    otworzywszy stronę banku, znaleźć prostą metodę kontaktu z jego
    przedstawicielem. To ostatnie dotyczy także mieszkańców innych miast,
    wsi i osiedli.
    Nie od rzeczy będzie stwierdzić, że większość goszczących w okolicach
    tej grupy słyszało i o kartach kredytowych i o reklamowanym przez Ciebie
    banku

    PS. Co nie zmienia faktu, że misie polarne są ładne i karta NG robi
    dobre wrażenie na pannach sprzedających. Tyle tylko, że gdybym takowej
    nie miał, to Twój anons nie wpłynął by na mój wybór. Jeżeli *naprawdę*
    możesz zaoferować coś extrawagantnego, to napisz wyraźnie co to takiego

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 4. Data: 2005-02-07 17:57:32
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Nic nie zrozumiałem, choć się starałem. Czy to znaczy, że to jest
    > normalna karta kredytowa ze względnie standardowym grace period`em?

    ja mysle, ze to jest promocja jakich lewych kart, co to one dzialaja jeno 50
    dni, no a za limit to trza zaplacic onemu priv wydawcy :-))

  • 5. Data: 2005-02-07 21:35:36
    Temat: Re: Karty kredytowe...żaden szok !
    Od: "e-mentor.pl" <s...@w...pl>

    Zgadzam się z przedmówcą.Karta kredytowa to żaden problem nawet na 50dni 0%
    oprocentowania.Można ją łatwo zdobyć.
    Przykładowo mając kotno w MultiBanku przez okres 3 miesięcy i mając obroty na
    tym koncie około 1500zł miesięcznie bez problemu dostałem kartę kredytową ze
    zdjęciem z limitem 1200zł na 53dni i darmowym ubezpieczeniem od wszelkich
    kradzieży(nawet przy wyrwaniu gotówki przez złodzieja przy wypłacie z
    bankomatu)- cena 70zł rocznie (są rabaty) ,więc nie widzę w tym co kolega
    mówił żadnych rewelacji:-)
    http://www.e-mentor.pl

  • 6. Data: 2005-02-07 21:37:21
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > kradzieży(nawet przy wyrwaniu gotówki przez złodzieja przy wypłacie z
    > bankomatu)- cena 70zł rocznie (są rabaty) ,więc nie widzę w tym co kolega

    Nawet dla osob bez stalego zatrudnienia, a wplywy wlasne z kasy? Mysle, ze nie
    tak latwo...

  • 7. Data: 2005-02-07 22:10:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:
> [...]
    > kradzieży(nawet przy wyrwaniu gotówki przez złodzieja przy wypłacie z
    > bankomatu)- cena 70zł rocznie (są rabaty) ,więc nie widzę w tym co kolega

    To tak. Gość się reklamował nieudolnie to go obśmiałem. Teraz ty
    używając mojego postu, reklamujesz się bezczelnie i nachalnie. Nie chcę
    żebyś się ze mną zgadzał i przypisywał mi swoje sądy. Wypraszam sobie. W
    szczególności wypraszam sobie łączenie tego co napisałem z jakąkolwiek
    kartą o limicie 1200.

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 8. Data: 2005-02-07 22:20:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 7 Feb 2005 22:37:21 +0100, "gilberto"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Nawet dla osob bez stalego zatrudnienia, a wplywy wlasne z kasy? Mysle, ze nie
    >tak latwo...

    w Lukasie - tak. Nie mam etatu, ale prowadzę DG (ale chyba bankowi
    tego nie mówiłem). Po 3 miesiącach kartę dali.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2005-02-08 02:51:33
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > w Lukasie - tak. Nie mam etatu, ale prowadzę DG (ale chyba bankowi
    > tego nie mówiłem). Po 3 miesiącach kartę dali.
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    A co pisales w polu o zatrudnieniu w wniosku o karte kredytowa?

  • 10. Data: 2005-02-08 08:41:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-07 13:56, Użytkownik SP9LWH napisał:

    > KK to taki trefny towar, że banki z trudem znajdują chętnych.

    Skąd ten pomysł?:)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski