  • 1. Data: 2007-06-02 10:26:03
    Temat: Karty platnicze na poczcie
    Od: A.Majewska <a...@p...onet.pl>

    pewnie zauwazyliscie na poczcie naklejki kart platniczych na
    drzwiach...
    Panie z poczty utrzymuja ze mozna placic za uslugi - znaczki itd karta
    platnicza, przy czym nie jest to - jak utrzymuja - klasyczna
    bezgotowkowa transkacja, tylko jakas niby-gotowkowa...

    ktos to moze sprawdzil realnie np patrzac na wyciag z karty czy cos...
    czy faktyczniejest to gotowkowa i naliczaja prowizja - np przy
    platnosci k kredytowa?

    bo by mi sie marzylo kupic znaczkow za 2000 :o) za pomoca kk ale sie
    wacham ..

    z gory dzieki za odp
    pozdro
    ania

  • 2. Data: 2007-06-02 10:34:10
    Temat: Re: Karty platnicze na poczcie
    Od: "wiygN" <w...@p...onet.pl>

    http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci.php?id=728

  • 3. Data: 2007-06-02 10:46:15
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    A.Majewska napisał(a):
> [...]
    > platnicza, przy czym nie jest to - jak utrzymuja - klasyczna
    > bezgotowkowa transkacja, tylko jakas niby-gotowkowa...

    No więc właśnie, poczta świadczy jedynie usługę wypłaty gotówki z kart
    płatniczych. Ot i cała filozofia.

  • 4. Data: 2007-06-02 10:51:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:f3rhoa$mnc$1@kushnir.sileman...

    > No więc właśnie, poczta świadczy jedynie usługę wypłaty gotówki z kart
    > płatniczych. Ot i cała filozofia.

    A tak na marginesie... wiele bankow pobiera rozne prowizje za wyplate z
    bankomatu i za wyplate w okienku banku. Ciekaw jestem ja sa traktowane te
    transakcje. Jesli jak bankomat to moja Fortisowa VE bylaby uzyteczna prawie
    w kazdej wsi :).

    MK

  • 5. Data: 2007-06-02 11:24:18
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > transakcje. Jesli jak bankomat to moja Fortisowa VE bylaby uzyteczna prawie

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=WyplataGotowki

    Za wypłatę gotówki za pomocą kart płatniczych Poczta Polska nie pobiera żadnych
    opłat z tym związanych. Klient płaci jedynie prowizję zgodną z taryfą opłat i
    prowizji banku wydawcy karty. Poczta Polska obsługuje wszystkie karty płatnicze
    systemów VISA i Master Card. Maksymalny limit wypłaty gotówki w Urzędach pocztowych
    wynosi 5000 zł (nie więcej jednak niż limit wypłaty gotówki ustalony dla konkretnej
    karty płatniczej)

  • 6. Data: 2007-06-02 11:42:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MK napisał(a):

> [...]
    > bankomatu i za wyplate w okienku banku. Ciekaw jestem ja sa traktowane
    > te transakcje. Jesli jak bankomat to moja Fortisowa VE bylaby uzyteczna

    Nie nadążam. No przecież jak wypłatę gotówki w POS. A opłatę za tę
    czynność ustala bank. Zdecydowanie nie musi być tożsama z opłatą za
    wypłatę gotówki z ATM.

  • 7. Data: 2007-06-02 13:35:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > No więc właśnie, poczta świadczy jedynie usługę wypłaty gotówki z kart
    > płatniczych. Ot i cała filozofia.

    Dziwna polityka. Terminal do wypłat bez możliwości płacenia kartą za usługi
    i np. znaczki

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2007-06-02 21:57:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > pocztowych
    > wynosi 5000 zł (nie więcej jednak niż limit wypłaty gotówki ustalony dla

    To nie odpowiada na moje pytanie. Zalozmy, ze w TOiP banku mamy nastepujace
    pozycje

    Wyplata z bankomatu 0 PLN
    Wyplata w oddziale banku 10 PLN

    Jaka bedzie prowizja za wyplate na poczcie? Pewnie taka jak w okienku
    bankowym, a nie w bankomacie....

    MK

  • 9. Data: 2007-06-02 22:00:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:f3rl18$ofj$1@kushnir.sileman...

    > Nie nadążam. No przecież jak wypłatę gotówki w POS. A opłatę za tę
    > czynność ustala bank. Zdecydowanie nie musi być tożsama z opłatą za
    > wypłatę gotówki z ATM.

    Przeciez o tym wlasnie pisalem. Pytanie jest takie jak sa oznaczone
    transakcje w POSach na poczcie. Banki zwykle za transakcje w okiwntach
    bankowych pobieraja wyzsze prowizje, tak wiec ta usluga nie bylaby
    konkurencyjna w porownaniu z bankomatem.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 10. Data: 2007-06-02 22:04:29
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wyplata z bankomatu 0 PLN
    > Wyplata w oddziale banku 10 PLN
    >
    > Jaka bedzie prowizja za wyplate na poczcie? Pewnie taka jak w okienku

    Wszystkie banki znosza juz oplaty za wyplate w oddziale wlasnym, poniewaz byla to
    nienalezna oplata (nie pytaj o podstawy - nie chce mi sie googlac, sam mozesz
    znalezc).
    natomiast koszty wyplat z bankomatow obcych wynikaja zapewne z umow miedzybankowych
    lub ich braku - i tu moga sie pojawic pozycje "wyplata na poczcie" o ile dany bank
    nie bedzie chcial podpisywac z poczta osobnej umowy odnosnie wyplat "bankomatowych"a
    nie ma pozycji "wyplaty z innych bankomatow".

    tak mi sie wydaje.