  • 1. Data: 2002-05-29 23:04:14
    Temat: Karty platnicze walutowe
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Witajcie!

    Czy poza BPH PBK (VC) oraz Pekao S.A. (VC) ktorykolwiek z polskich bankow
    wydaje karty platnicze rozliczane w USD (oczywiscie poza Amex'ami - to poza
    moim "zasiegiem") ?

    Prosze podzielcie sie ze mna i z grupa wrazeniami z uzytkowania takich kart.

    Czy orientujecie sie, czy Pekao S.A. pobiera oplate za prowadzenie rachunku
    walutowego do VC walutowej, czy jest to wliczone w oplate za wydanie karty?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 2. Data: 2002-05-30 07:16:32
    Temat: Re: Karty platnicze walutowe
    Od: "'" <7...@s...pl>

> [...]
    rachunku
    > walutowego do VC walutowej, czy jest to wliczone w oplate za wydanie

    Tak pobiera 0.50$ miesięcznie

    M i ł e g o Dnia

    _
    Hr Leon

  • 3. Data: 2002-05-30 08:07:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak pobiera 0.50$ miesięcznie

    i jeszcze jak nie masz konta to kwota gwarancyjna jest blokowana na bodaj
    rok...

  • 4. Data: 2002-05-30 08:45:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tak pobiera 0.50$ miesięcznie

    Skąd ta wiadomość ?
    Bo mam VC walutową z peako i jakoś mi nie pobierają żadnych opłat (oprócz za wydanie
    10$-
    raz na rok).
    Ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, więc ?
    Najlepiej jak zainteresowany sam sobie sprawdzi ;
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s3.xml?/lang=PL/30236
    8-041298-98174
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-05-30 08:47:01
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > rachunku
    > karty?
    > >

    > Tak pobiera 0.50$ miesięcznie

    Nieprawda, nie pobiera.
    Rachunek walutowy a'vista jest prowadzony gratis (oprocentowanie chyba 0%)
    Płatna jest oczywiście karta - 10 USD rocznie (ale karta jest wydawana
    z gory na 3 lata). 0,5$ kosztuje opcjonalne ubezpieczenie karty
    (odpowiedzialnosc banku do 1 godziny przed zastrzezeniem).

    Ale to o kwocie gwarancyjnej jest prawda - musisz miec jakikolwiek rachunek
    a'vista w Peako SA od roku lub Eurokonto od conajmniej 6 miesiecy aby
    nie blokowac kwoty gwarancyjnej.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-05-30 18:06:20
    Od: "Paweł Czekański" <c...@p...com>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    rachunek
    > a'vista w Peako SA od roku lub Eurokonto od conajmniej 6 miesiecy aby

    a wlasnie, na jak dlugo ta kwota - 250 USD - jest blokowana ?

    PC

  • 7. Data: 2002-05-30 18:21:27
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > a wlasnie, na jak dlugo ta kwota - 250 USD - jest blokowana ?

    1 rok !!!
    choc sadze, ze jesli np. masz rachunek a'vista przez np. 7
    miesiecy to tylko 5, albo eurokonto od 3 miesiecy to tylko 3

    warto sobie wiecj zalozyc rachunek a'vista (niewazne czy
    zlotowkowy czy dewizowy), trzymac tam 100 zl - w razie czego
    mozna dostac karte bez formalnosci

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-05-30 20:17:15
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > (oprócz za wydanie 10$-raz na rok).
    > Ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, więc ?
    > Najlepiej jak zainteresowany sam sobie sprawdzi ;

    Zainteresowany juz sobie sprawdzal pod tym wlasnie adresem :)

    A propos, czy mozna w jakikolwiek sposob zdalnie sprawdzic aktualne saldo
    walutowej VC z Pekao (oprocz wizyty w oddziale)? Np. dzwoniac do CKC albo
    w Teleserwisie ?

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-05-30 20:25:28
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(a):

    > Czy poza BPH PBK (VC) oraz Pekao S.A. (VC) ktorykolwiek z polskich bankow
    > wydaje karty platnicze rozliczane w USD

    Mam jeszcze pytanie do uzytkownikow VC z BPH PBK: czy rachunek walutowy jest
    widoczne w necie (w Sez@mie) ? A jesli tak, to tylko saldo czy takze historia
    tego rachunku?

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-05-31 07:49:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > 1 rok !!!
    > choc sadze, ze jesli np. masz rachunek a'vista przez np. 7
    > miesiecy to tylko 5,

    Nieprawda - rachunek a'vista - trzeba posiadać minimum 12 miesięcy.

    > albo eurokonto od 3 miesiecy to tylko 3

    Nieprawda - Eurokonto minimum 6 miesięcy.

    > warto sobie wiecj zalozyc rachunek a'vista (niewazne czy
    > zlotowkowy czy dewizowy), trzymac tam 100 zl - w razie czego
    > mozna dostac karte bez formalnosci

    Nieprawda - formalności są. Po pierwsze np. eurokonto musi być systematycznie
    zasilane, odpowiednią kwotą - zgodnie z deklaracją, nie może być debetów itp.
    Tych informacji nie ma na www Pekao S.A. Ale proponuje poczytać regulamin
    karty, w którym pełno jest wyrażeń "Bank MOŻE zrezygnować z kwoty gwarancyjnej
    jeśli..."
    Zakładanie rachunku a'vista i trzymanie 100 PLN niewiela da...

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex