  • 11. Data: 2002-05-31 10:49:52
    Temat: Re: Karty platnicze walutowe
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Nieprawda - rachunek a'vista - trzeba posiadać minimum 12 miesięcy.

    Niestey nie zrozumiales - czytaj uwaznie!
    Pytanie bylo o to na jaki okres jest blokowana suma gwarancyjna
    - otoz jest na rok jesli nie masz rachunku a'vista przez owe
    12 miesiecy lub eurokonta przez 6. Tym samym wiec jesli masz
    np, eurokonto juz 3 miesiace to biorac VC musisz zablokowac srodki,
    ktore mozesz odblokowac kiedy czas posiadania eurokonta osiagnie
    owe wymagane 6 miesiecy. Teraz jasne?

    > Nieprawda - Eurokonto minimum 6 miesięcy.

    jw.

    > Nieprawda - formalności są. Po pierwsze np. eurokonto musi być systematycznie
    > zasilane, odpowiednią kwotą - zgodnie z deklaracją, nie może być debetów itp.

    Dobra, odpowiem po Twojemu - nieprawda.
    Przyklad moj - rachunek walutowy - stosunkowo mala suma wrzucona na lokate
    dewizowa. Zadnych doplat przez okolo rok. Oczywiscie debetow nie bo konto
    wlasciwie nieaktywne. Karta przyszla po niecalych 2 tygodniach.

    > Tych informacji nie ma na www Pekao S.A. Ale proponuje poczytać regulamin
    > karty, w którym pełno jest wyrażeń "Bank MOŻE zrezygnować z kwoty gwarancyjnej
    > jeśli..."

    Tak, tak, tak... trzy razy mi pani niedysponentka mowila, ze moga odmowic itd...
    pozostaje tylko pytanie po co? przeciez dostaja za ta karte ponad 40 zl na rok
    + zarabiaja na operacjach + 2+ zl na ubezpiecznie + w miare zadwolony klient :-)

    > Zakładanie rachunku a'vista i trzymanie 100 PLN niewiela da...

    Nieprawda :-)
    Da bardzo wiele. Bank musi sie obwarowac regulaminami, zeby mu klienci nie wchodzili
    na glowe ale nie jest taki glupi, zeby rezygnowac z zyskow...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-05-31 12:08:16
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > np, eurokonto juz 3 miesiace to biorac VC musisz zablokowac srodki,
    > ktore mozesz odblokowac kiedy czas posiadania eurokonta osiagnie

    Możliwe... przyznaje - mogłem źle to zinterpretować.

    [ciach!]
    > Przyklad moj - rachunek walutowy - stosunkowo mala suma wrzucona na lokate
    > dewizowa. Zadnych doplat przez okolo rok. Oczywiscie debetow nie bo konto
    > wlasciwie nieaktywne. Karta przyszla po niecalych 2 tygodniach.

    Hmm, a mi mówili, że to że mam eurokonto od ponad roku (systematycznie
    zasilane, żadnych debetów itd.) zupełnie o niczym nie świadczy... Dziwne,
    nieprawdaż?

    [ciach!]
    > Tak, tak, tak... trzy razy mi pani niedysponentka mowila, ze moga odmowic
    itd...

    Właśnie o tym mówiłem...

    > pozostaje tylko pytanie po co? przeciez dostaja za ta karte ponad 40 zl na rok
    > + zarabiaja na operacjach + 2+ zl na ubezpiecznie + w miare zadwolony
    klient :-)

    Tak, w miarę :-) Mnie te "groźby" skutecznie zniechęciły.
    Wyrobiłem sobie bez łaski VC chargową do eurokonta.

    > Nieprawda :-)
    > Da bardzo wiele. Bank musi sie obwarowac regulaminami, zeby mu klienci nie
    wchodzili
    > na glowe ale nie jest taki glupi, zeby rezygnowac z zyskow...

    To po co oni tak straszą ludzi? To zupełnie bez sensu.

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2002-05-31 12:28:22
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    [...]
    > Hmm, a mi mówili, że to że mam eurokonto od ponad roku (systematycznie
    > zasilane, żadnych debetów itd.) zupełnie o niczym nie świadczy... Dziwne,
    > nieprawdaż?

    Co oddzial to odzial, ja korzystam z Pekao SA tylko do tej karty
    i do realizacji czekow zagranicznych. Prawie zawsze jestem zadowolny
    z obslugi, w kolejkach nie stoje przychodze o godz. 17:50 :-)))
    Wiekszosc klientow sadzi, ze do 18-nastej musza zalatwic swoja sprawe
    a nie po prostu wejsc do banku zeby zalatwic co trzeba :-)

    Raz tylko mialem sprzeczke z kajerka, ktora kazal mi zlozyc podpis
    w polu "otrzymalem" w momencie kiedy nie widzialem nawet moich
    pieniedzy. Zaczela mi imputowac, ze to mi latwiej uciec niz jej
    co bardzo mnie wkurzylo i czekalem az mi pokaze pieniadze a potem
    podpisze :-))))

    W Twoim oddziale widocznie sa takie a nie inne niedysponentki :-)

    A Eurokonta nie mam bo po prostu nie wiem po co mialbym je miec?
    3zl/msc + zerowe oprocentowanie :-)

> [...]
    > Wyrobiłem sobie bez łaski VC chargową do eurokonta.
    [...]
    > To po co oni tak straszą ludzi? To zupełnie bez sensu.

    No wlasnie tez sie zastanawialem - dlaczego tak kazda mowic paniom
    w okienku - chyba lepiej mowic, ze ok i pozniej odmowic niz zrazac
    z gory? Ale moze jest w tym jakis cel - chargowa Concerto to
    dodatkwoy 1% prowizji od kazdej operacji :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-05-31 13:04:42
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [ciach!]
    > W Twoim oddziale widocznie sa takie a nie inne niedysponentki :-)

    Tak. Teraz korzystam z małej fili tego samego oddziału - jest bardziej
    kameralnie ;-) i... panie jakoś częściej się uśmiechają :-)

    > A Eurokonta nie mam bo po prostu nie wiem po co mialbym je miec?
    > 3zl/msc + zerowe oprocentowanie :-)

    6zł + prawie zerowe oprocentowanie!!! (eurokonto standard, już niestety nie
    akademickie)

    [ciach!]
> [...]
    > z gory? Ale moze jest w tym jakis cel - chargowa Concerto to
    > dodatkwoy 1% prowizji od kazdej operacji :-)))

    Tak. Dlatego używam VC Concerto w sytuacjach awaryjnych - na codzień wyciągam
    Maestro...

    Pozdrawiam i życze udanego weekendu!!!
    Prof_Ex

  • 15. Data: 2002-06-02 06:50:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A propos, czy mozna w jakikolwiek sposob zdalnie sprawdzic aktualne saldo
    > walutowej VC z Pekao (oprocz wizyty w oddziale)? Np. dzwoniac do CKC albo
    > w Teleserwisie ?

    Nie wiem, czy ckic Ci poda, ale (o ile masz eurokonto) możesz z całą pewnością
    sprawdzić w
    Teleserwisie :-).
    Oczywiście w godzinach pracy oddziału.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-06-03 13:01:25
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie wiem, czy ckic Ci poda, ale (o ile masz eurokonto) możesz z całą pewnością
    sprawdzić w
    > Teleserwisie :-).
    > Oczywiście w godzinach pracy oddziału.

    Czy to znaczy, ze jesli zaloze sobie Eurokonto WWW to bede mogl
    sprawdzac 24h/dobe ;-) ?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 17. Data: 2002-06-03 14:10:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czy to znaczy, ze jesli zaloze sobie Eurokonto WWW to bede mogl
    > sprawdzac 24h/dobe ;-) ?

    Pewnie nie, ale nie ćwiczyłem.
    Grzegorz