  • 1. Data: 2007-12-20 09:00:01
    Temat: Karty przysyłane z mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy w ostatnich tygodniach ktoś zamawiał duplikat karty, ew. miał wydawaną
    kartę mBanku i ją otrzymał?
    Mi Visa Orange pękła na pasku, na początku listopada zamówiłem duplikat
    (skasowali natychmiast 15PLN), 7.listopada wysłali... i słuch o niej zaginął.
    Tydzień temu interweniowałem bo już mnie to wkurzyło - przyjęli reklamację,
    powiedzieli że wyślą, teoretycznie 14.12 przekazali do wysyłki (prosiłem o
    kuriera, nie mam pojęcia czym wysłali, oni sami też nie wiedzą czym wysłali
    ani nawet kiedy...) - i nadal nic. W międzyczasie przesyłki pocztowe
    przychodziły bez problemów, w tym nawet karta pekao maestro której nie
    zamawiałem ;) więc chyba jest jakiś problem z wysyłaniem kart w samym
    mBanku...

    Czy ktoś może potwierdzić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-12-20 09:12:54
    Temat: Re: Karty przysyłane z mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 10:00, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Czy ktoś może potwierdzić?

    Moge zaprzeczyc.
    Synowi waznosc izzykarty konczyla sie na listopadzie. Na poczatku
    grudnia otrzymal nowa. Zeby bylo smieszniej, dopiero ze 3 dni przed
    uplywem waznosci karty uaktywnilismy ja, wlasnie po to, zeby system
    zauwazyl, ze konczy sie waznosc.

  • 3. Data: 2007-12-20 09:47:11
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Jacek Osiecki" wrote in message

> [...]
    > przychodziły bez problemów, w tym nawet karta pekao maestro której nie
    > zamawiałem ;) więc chyba jest jakiś problem z wysyłaniem kart w samym

    Problemem jest okres przedświąteczny ;)
    wiele firm kurierskich odmawia przyjmowania przesylek
    ze względu na wielką ich liczbę
    normalnie w świecie nie wyrobią się
    dostaniesz najpewniej po świętach
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-12-20 10:02:43
    Od: "zlotawy" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

> [...]
    > kartę mBanku i ją otrzymał?
    > Mi Visa Orange pękła na pasku, na początku listopada zamówiłem duplikat

    a w inteligo wzieli 1.5 pln

    zlotawy