  • 1. Data: 2009-01-05 21:22:23
    Temat: Karty z CHIPem - które banki?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Czy w necie jest dostępna lista banków, które na terenie Polski oferują
    swoim klientom karty wyposażone w chip?

    Ze swoich informacji wiem, że zaliczają się do nich:
    BRE (mBank/Multibank)
    ING
    BZ WBK
    Alior

    Jest ktoś jeszcze w tym gronie?

  • 2. Data: 2009-01-05 21:42:13
    Temat: Re: Karty z CHIPem - które banki?
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Edward Malinowy wrote:
> [...]
    > swoim klientom karty wyposażone w chip?
    >
    > Ze swoich informacji wiem, że zaliczają się do nich:

    Toyota Bank (nad czym ubolewam).
    Gdyby dawali karty bez tego cholernego chipu, zrezygnowałbym z Citi ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-05 21:42:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
> [...]
    > swoim klientom karty wyposażone w chip?
    >
    > Ze swoich informacji wiem, że zaliczają się do nich:

    BZ WBK, Toyota Bank, Lukas, Santander, Kredyt Bank i wiele innych, a w 2011
    prawdopodobnie wszystkie :D.

    MK

  • 4. Data: 2009-01-05 21:48:15
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Sty, 22:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message

    > BZ WBK, Toyota Bank, Lukas, Santander, Kredyt Bank i wiele innych, a w 2011
    > prawdopodobnie wszystkie :D.
    >
    > MK

    DB

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-01-05 21:49:43
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MK" news:gjtus2$9ie$1@news.wp.pl

    > BZ WBK, Toyota Bank, Lukas, Santander, Kredyt Bank i wiele innych, a w
    2011
    > prawdopodobnie wszystkie :D.

    Od kiedy Lukas wydaje karty z chipem?
    A odnośnie roku 2011 - jest to wymóg jakiejś ustawy?

  • 6. Data: 2009-01-05 22:16:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Od kiedy Lukas wydaje karty z chipem?

    Od czasu gdy zaczal to robic WBK. O ile nic sie nie zmienilo to bsluga kart
    Lukasa zajmuje sie wlasnie WBK.

    > A odnośnie roku 2011 - jest to wymóg jakiejś ustawy?

    Zalecenie UE.

    MK