  • 11. Data: 2009-04-10 01:06:57
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:
    > Dostałam niedawno w ING Banku nową kartę z chipem i teraz na stronie
    > tego banku jest zachęcanie do nabywania karty zbliżeniowej. Głowię się
    > czy karta z chipem i zbliżeniowa to jedno i to samo :-(

    szukaj na karcie napisu paypass, payWave.
    http://www.zblizeniowa.pl/img/pay_pass.gif

    Robienie 2 w 1 znane jest od czasu head-and-shoulder.

  • 12. Data: 2009-04-10 06:10:18
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> had the courage to write:

    ywavewpolsce/main.jsp

    /.../
    > Głowię się czy karta z chipem i zbliżeniowa to jedno i to samo :-(

    Już Ci napisaliśmy tutaj kilka dni temu, że to NIE jest jedno i to samo.
    Cóż, możesz dalej się głowić.

    k.

  • 13. Data: 2009-04-10 06:48:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 10:10:18 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Już Ci napisaliśmy tutaj kilka dni temu, że to NIE jest jedno i to samo.
    > Cóż, możesz dalej się głowić.

    .. to jeszcze potrwa... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-04-10 07:46:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > .. to jeszcze potrwa... ;-)

    teraz trawi
    jak procesor będzie mniej obciążony to znowy pojawi się parę postów.

  • 15. Data: 2009-04-10 12:11:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kashmiri pisze:

    > Już Ci napisaliśmy tutaj kilka dni temu, że to NIE jest jedno i to samo.
    > Cóż, możesz dalej się głowić.

    Może nie widziałam tej odpowiedzi.
    Dzięki!

    --