  • 1. Data: 2006-07-19 15:05:23
    Temat: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "Nie Zachwycony" <z...@g...pl>

    Wczoraj wieczorem mBank odparował mi 1500 zł z konta. Zrobiłem szybką lokatę w
    ramach swojego rachunku, kasa zeszła z konta, ale NIE POJAWIŁA się jako lokata!
    Więc nie mam jak lokaty odblokować, bo jej nie ma! WYPAROWAŁY moje pieniądze!

    Mam 3 lata konto w mBanku i pierwszy raz coś takiego.

    Ale co najważniejsze to TOTALNA OLEWKA ze strony mBanku. Zadzwoiniłem 5 minut
    po tej cholernej lokacie do mBanku z reklamacją. Przyjęli i mają mnie w dupie.
    "mamy 30 dni na reklamację - proszę czekać".

    Jezu! Dzwoniłem gdzie się da po centralach i oddzialach i nic. Kończę rozmowy
    na 2 szczeblu po sekretarce. Czekać lub dzwonić do mLinii a tam dalej swoje: -
    nie da się, nie można, nie ma do kogo WYŻEJ dzwonić - ogólnie spier..laj.

    Fajnie - maksimum korzyści i wygoda - dobre sobie! :(

  • 2. Data: 2006-07-19 15:47:57
    Temat: Re: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "Marian" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Nie Zachwycony" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e9lhni$sk2$1@inews.gazeta.pl...

    > kasa zeszła z konta, ale NIE POJAWIŁA się jako lokata!

    Z tego co wiem, dostajesz osobny rachunek, na który przelewasz kasę na
    lokatę. Może się walnąłeś i podałeś zły numer.

    Pzdr
    M.

  • 3. Data: 2006-07-19 18:45:00
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Może się walnąłeś i podałeś zły numer.

    wszyscy sprawdźmy konta - może komuś się fartnęło ;D

    pozdro
    @dams
    --
    www.kredyt.org.pl

  • 4. Data: 2006-07-19 19:33:45
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    lokata!
    > Więc nie mam jak lokaty odblokować, bo jej nie ma! WYPAROWAŁY moje

    Robiles to moze pomiedzy 00:00 a plus minus 00: 15 , jezeli cos robisz w
    systemach wewnetrznych Multi i Mbanku poniedzy tymi godzinami . Opoznienie
    ktorego nie powinno byc trwa czasami do 2 godzin i faktycznie mozna sie
    przewrocic kiedy przelewasz z konta np Multi --> Multi jakas kapuche z
    jednego schodzi a na drugim sie nie pojawia :))

    J.

  • 5. Data: 2006-07-19 20:25:16
    Od: "ErnestPierwszy" <kolan1@bez_tego.tlen.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nie Zachwycony" <z...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:e9lhni$sk2$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co wiem, dostajesz osobny rachunek, na który przelewasz kasę na
    > lokatę. Może się walnąłeś i podałeś zły numer.

    Nie masz pojęcia jak wyglądajątranzakcje w mBanku. Nie ma żadnych osobnych
    rachunków to lokata wewnątrz tego samego konta i znim powiązana..

    Więc nie ma się gdzie walnąć, bo nie wpisujesz żadnych kont.
    Wejdź na mBank i masz tam demo...

  • 6. Data: 2006-07-19 20:27:29
    Od: "ErnestPierwszy" <kolan1@bez_tego.tlen.pl>

> [...]
    > przewrocic kiedy przelewasz z konta np Multi --> Multi jakas kapuche z
    > jednego schodzi a na drugim sie nie pojawia :))

    Nie. Około 22.30:(
    W mBanku robiąc lokatę na swoim rachunku niczego nigdzie nie wpisujesz.
    Lokata to wewnętrzny przelew. Po prostu klikasz kwotę i zakładasz lokatę.
    Kwota schodzi z konta i trafia na listę lokat. Niestety u mnie wyparowała w
    powietrze...
    Nie mogę więc odblokować i tym samym odzyskać kasę:(((

    Dupa nie bank.

  • 7. Data: 2006-07-19 20:28:45
    Od: "ErnestPierwszy" <kolan1@bez_tego.tlen.pl>

    > wszyscy sprawdźmy konta - może komuś się fartnęło ;D

    Ja niestety nie mam się z czego śmiać:(

  • 8. Data: 2006-07-19 20:35:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ErnestPierwszy <kolan1@bez_tego.tlen.pl> wrote:

    > Dupa nie bank.

    Oflaguj się.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2006-07-19 21:28:43
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ErnestPierwszy wrote:
    > Nie mogę więc odblokować i tym samym odzyskać kasę:(((
    >
    > Dupa nie bank.

    To po jaką cholerę robiłeś loktę na dwie godziny.
    Dupa nie klient.

  • 10. Data: 2006-07-20 08:12:21
    Od: "Nie Zachwycony" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał(a):

    > To po jaką cholerę robiłeś loktę na dwie godziny.
    > Dupa nie klient.

    Czytać nie umiesz? Gdzie napisałem, że na 2 godziny?
    Rozmiem, że dla ciebie 1500 do przodu czy do tyłu to pikuś. Milioner jakiś
    jesteś? Ciekawe jak będziesz pisał jak tobie kasa wyparuje z konta.

    Dla mnie EOT - grupa jakiś bankomaniaków, złego słowa napisać nie można...