  • 11. Data: 2006-07-20 10:18:54
    Temat: Re: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > Czytać nie umiesz? Gdzie napisałem, że na 2 godziny?

    No to skoro nie za dwie godziny to poczekaj troszke -sprawa sie wyjasnie i
    jezeli wszystko zrobiles poprawnie to kasa "wroci" wraz z odpowiednim
    procentem.

    pozdr.

  • 12. Data: 2006-07-20 11:09:24
    Od: "Nie Zachwycony" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sprawa załatwiona.
    Przekroczyłem limit pewnych operacji na koncie. Limit był "tajny", nigdzie nie
    publikowany, w umowach itd. nawet operatorzy mLinii nic nie wiedzieli:(

    Teraz już wiedzą. Sprawa zamknięta, niestety moje konto utraciło pewne funkcje:(

    Narobiłem szumu, bank się obudził. Zaczęli informować o pewnych ograniczeniach.

  • 13. Data: 2006-07-20 12:29:49
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Koola" news:49ln9e.bgh.ln@news.milc.com.pl

    > No to skoro nie za dwie godziny to poczekaj troszke -sprawa sie wyjasnie i
    > jezeli wszystko zrobiles poprawnie to kasa "wroci" wraz z odpowiednim
    > procentem.

    No wiesz szeryfie nie wiem czy można zachować zimne nerwy jeżeli ni z gruchy
    ni z pietruchy 1500 zł idzie się stukać z twojego konta...
    Jeżeli jednak dla niektórych to jest rzecz naturalna to rozmowy nie było...

    Sam jestem klientem mBanku od ponad trzech lat i sam widzę, że ostatnio zbyt
    kolorowo na lini mBank - klient nie jest a co za tym idzie sama obsługa
    pozostawia wiele do życzenia.

  • 14. Data: 2006-07-20 12:52:43
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Jul 2006 11:09:24 +0000 (UTC), Nie Zachwycony napisał(a):

> [...]
    >
    > Narobiłem szumu, bank się obudził. Zaczęli informować o pewnych ograniczeniach.

    to chociaż powiedz jakie to tajne limity są nakładane na konta, żeby
    przyszli użytkownicy się ich wystrzegali.

  • 15. Data: 2006-07-20 14:24:57
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lip o godzinie 14:52, na pl.biznes.banki, Stefan napisał(a):

    > to chociaż powiedz jakie to tajne limity są nakładane na konta, żeby
    > przyszli użytkownicy się ich wystrzegali.

    Zgaduję.
    Limit błędnych logowań do mBanku?
    Tzw. "małe błędy" i "duże błędy".
    Zdaje się też do małych zalicza się błędne wpisanie np. hasła jednorazowego
    (obecnie pewnie kodu SMSa) - duże to błędne hasło przy logowaniu .... tych
    ostatnich może być chyba 5 a tych pierwszych zdaje się 50.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 16. Data: 2006-07-20 14:56:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zgaduję.
    > Limit błędnych logowań do mBanku?
    > Tzw. "małe błędy" i "duże błędy"...

    Gorąco, co nie?
    Chyba już czas schować głowę w cieniu,
    bo logika Ci się rozmywa ;-PPP

  • 17. Data: 2006-07-20 14:57:52
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Nie Zachwycony" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:e9no94$80e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > "tajny", nigdzie nie
    > publikowany, w umowach itd. nawet operatorzy mLinii nic nie
    [...]

    Sugeruje pl.misc.paranauki. :-)

    marekz

  • 18. Data: 2006-07-21 23:39:10
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Nie Zachwycony wrote:

    > Czytać nie umiesz? Gdzie napisałem, że na 2 godziny?

    Umiem.

    1. "Wczoraj wieczorem mBank odparował mi 1500 zł z konta"
    2. Post wysłałeś NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jul 2006 15:05:23 +0000
    3. "Więc nie mam jak lokaty odblokować"

    Nie dość, że dupa, to jeszcze sam nie wie co pisze i zakłada lokaty
    tylko po to, żeby się drzeć, że na następny dzień nie da się ich zliwidować.

  • 19. Data: 2006-07-22 02:28:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > Umiem.
    >
    > 1. "Wczoraj wieczorem mBank odparował mi 1500 zł z konta"
    > 2. Post wysłałeś NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jul 2006 15:05:23 +0000
    > 3. "Więc nie mam jak lokaty odblokować"

    Może ja dzisiaj jestem na bakier z wnioskowaniem i takimi tam, ale jak z
    powyższych punktów można wywnioskować cokolwiek o 2 godzinach?

    p. m.

  • 20. Data: 2006-07-22 02:55:18
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    mvoicem wrote:

    > Może ja dzisiaj jestem na bakier z wnioskowaniem i takimi tam, ale jak z
    > powyższych punktów można wywnioskować cokolwiek o 2 godzinach?

    Aleś precyzyjny.
    No tak zapomniałem. Lokaty zwykle zakłada się na 24 godziny.
    Panikę bym rozumiał, gdyby nagle pieniądze z konta wyparowały w
    nieznanym kierunku.
    Jeśli nawet bankowi się gdzieś zawieruszyły to i tak naliczą z odsetkami
    o dnia założenia lokaty, nawet gdyby ją znaleźli tydzień później.
    Więc po co ta panika i wieszanie psów na mBanku.
    Taki sam wadliwy jak każdy inny bank.