  • 51. Data: 2009-05-29 07:34:37
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > wziął

    > Źle rozumiesz. Lewicowa propaganda uprawiana przez te stacje jest dla mnie
    > obrzydliwa. Tak samo nie wystąpiłbym w żadnej z nich ...
    > i nie rozumiem po co z Twojej strony te złośliwości w stosunku do mnie.

    No to gdzie byś wystąpił, jak nie w RM ani w publicznych mediach ?. Jak
    chciałbys rozpropagować słowo głoszone przez ciebie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2009-05-29 07:45:48
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Dla mnie jeżeli poważny publicysta, osoba publiczna, posiada dogłębne
    > dane na temat takiego wałka i
    > nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie.

    Przeczytaj sobie tą książkę człowieku, a dowiesz się że ci którzy o tym
    wiedzieli poszli jednak z tym do prokuratury....

    Via Bank i FOZZ - o rabunku finansów Polski Mirosław Dakowski, Jerzy
    Przystawa
    http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_140.html

    zostali odprawieni z kwitkiem....

    Poczytaj sobie komentarze pod poniższą Przystawowsko/Anatolowską wymiana
    zdań, to dowiesz się że prokuratorzy mieli zająć się tym tematem srali w
    portki na sama myśl że mają zająć się sprawą w którą zamieszane jest ścisłe
    kieronictwo WSI wraz z 95% elit politycznych z lat 1989 .....

    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8099,fozz-dobra-cio
    cia-polskich-afer
    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8101,wojciech-blasi
    ak-w-odpowiedzi-anatolowi
    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8155,falzmann-18-li
    pca-1991
    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8156,wokol-falzmann

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2009-05-29 07:54:26
    Od: "Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Michałkiewicz podał dane, że głupi partyjny agent Balcerowicz stworzył
    > mechanizm poprzez który okradziono Polskę z 17 mld $$, a on był na procencie
    > najpewniej. Problem w tym, że nie podał skąd się wzięły takie pieniądze
    > wtedy w Polsce, Jak wyglądał przepływ kapitału przy tym procederze i jak to
    > pogodzić z rosnącymi rezerwami dewizowymi. Dla mnie jeżeli poważny
    > publicysta, osoba publiczna, posiada dogłębne dane na temat takiego wałka i
    > nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie. Ja to odbieram jako
    > zwykłe pierdzielenie po pijaku na imieninach u cioci.

    ejjjj... kochana mlodziezy, nieladnie, b. niealdnie .....najnowszej historii
    Polski was nie ucza, a samemu sie nie chce pewnie sprawdzic?
    Sluchacie moze syreniego spiewu tutejszego idoten - XXL, ktory was epatuje
    swoja glupota i nieprawoscia, wykonujac swa krecia robote,raczej sluzbowo?

    A wiec droga dziatwo, byli tacy co chcieli postomunistycznej prokuraturze
    zglosic przekrety, to teraz mozna im tylko swiczke na grobie zapalic.

    Sprawa Fundusz Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, to tylko jeden z wielu
    makabrycznych kryminalow i ordynarnej gangsterki.Za probe wyjasnienia tego
    przekretu, oficjalnie zyciem zaplacily dwie osoby z NIK : Michala Falzmanna i
    Waleriana Panke.
    Tak, wiem wiem - oczywiscie te zgony byly zupelnie przypadkowe:)

    Zerknij z laski swoje do tego linka i zorientuj sie jakie kwoty dewiz
    wchodzily wowczas w gre TYLKO z tego funduszu:

    http://tinyurl.com/mtf5uf

  • 54. Data: 2009-05-29 07:59:45
    Od: "Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    wroc:) ... musze skorygowac tekst, w ponizszych akapitach;

    Sluchacie moze syreniego spiewu tutejszego IDIOTEN - XXL, ktory was epatuje
    swoja glupota i nieprawoscia, wykonujac swa krecia robote,raczej sluzbowo?

    Za probe wyjasnienia tego przekretu, oficjalnie zyciem zaplacily dwie osoby z
    NIK : Michal Falzmann i Walerian Panko.

    Teraz jest exatly:)

  • 55. Data: 2009-05-29 08:02:47
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 56. Data: 2009-05-29 08:03:03
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > portki na sama myśl że mają zająć się sprawą w którą zamieszane jest
    > ścisłe kieronictwo WSI wraz z 95% elit politycznych z lat 1989 .....

    Które niemal w pełnym składzie na ziemiach Polskich rządzi zresztą do
    dzisiaj ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2009-05-29 08:06:27
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie. Ja to odbieram jako
    > zwykłe pierdzielenie po pijaku na imieninach u cioci.

    Nasze poglądy pozostaną rozbieżne z prostej przyczyny - ja mam zaufanie
    do Michalkiewicza, a Ty nie. Po prostu wierzę, że akurat on dobrze wie
    o czym pisze. Jeśli to naiwność, to trudno - pozostanę naiwny.

    pozdr.
    sys29

  • 58. Data: 2009-05-29 08:08:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    cia-polskich-afer
    ak-w-odpowiedzi-anatolowi
    pca-1991

    Od tego czasu profesor Przystawa walczy jak lew o wprowadzenie ordynacji JOW

    Wstrzymana nawałnica
    http://prawica.net/node/16963

    i zniesienie ordynacji proporcjonalnej, która leży u podstaw
    niepraworządności na ziemiach Rzeczypospolitej.

    Zacny człowiek - podziwiam go za upór i determinację.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2009-05-29 08:14:21
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > No to gdzie byś wystąpił, jak nie w RM ani w publicznych mediach ?. Jak
    > chciałbys rozpropagować słowo głoszone przez ciebie ?.

    W Animal Planet

    Przyjmij Kolego do wiadomości, że nie odczuwam potrzeby głoszenia "słowa".
    Misje apostolskie nie leżą w mojej naturze.
    Ot, pogadałem sobie trochę na pl.biznes.wgpw ... i tyle.

    pozdr.
    sys29

  • 60. Data: 2009-05-29 08:32:08
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > W Animal Planet
    >
    > Przyjmij Kolego do wiadomości, że nie odczuwam potrzeby głoszenia "słowa".
    > Misje apostolskie nie leżą w mojej naturze.

    :).

    P.S. Tak trzymać koloego Sys29 - zacny zresztą człowieku.
    Pozdrowienia i wyrazy szacunku

    P.S. I uwaga na weszelakiego rodzju propagandę..... :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/