  • 71. Data: 2009-05-29 14:20:02
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Obawiam sie, ze on dyskutowac jednak inaczej nie potrafi, bo tylko taki
    > jezyk
    > rozumie i takim sie tylko potrafi poslugiwac. Ale zycze powodzenia.
    >
    > Ja w tym sensu osobiscie nie widze, bo on nie wykazuje zadnych objawow
    > dobrej
    > woli.

    Zobaczymy jak to będzie w przyszłości.
    Cierpliwości, zdrowia, i opanowania nam wszystkim życzę, szczególnie że
    czasy są arcyciekawe a powodów do utraty powyższych przymiotników jest aż
    nadto.

    P.S. I dobrze by było, że gdyby doszło kiedyś do naszego wspólnego (mniej
    lub bardziej przypadkowego) spotkania, to życzę nam wszystkim żeby nie
    rozpoczęło ono się od ogólnego zbiorowego napierdlania i masakry.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 72. Data: 2009-05-29 14:28:02
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > P.S. I dobrze by było, że gdyby doszło kiedyś do naszego wspólnego (mniej
    > lub bardziej przypadkowego) spotkania, to życzę nam wszystkim żeby nie
    > rozpoczęło ono się od ogólnego zbiorowego napierdlania i masakry.

    Hmmm.......osobiscie watpie, czy to sie wszystko jednak nie zakonczy zbiorowym
    napier**** i masakra. Niestety nie tylko w Polsce:((

  • 73. Data: 2009-05-29 15:57:49
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Hmmm.......osobiscie watpie, czy to sie wszystko jednak nie zakonczy zbiorowym
    > napier**** i masakra. Niestety nie tylko w Polsce:((

    Pomyslalem sobie, ze aby nie byc goloslownym, warto w kontekscie tej powyzszej
    wypowiedzi upublicznic komentarz Rona Paul o zblizajacej sie hiperinflacji i
    mozliwych konskwencjach tego zjawiska. Rozsadni ludzie tez kiedys ostrzegali,
    ale nikt ich nie traktowal powaznie:

    http://tinyurl.com/ncugel