  • 31. Data: 2009-03-21 14:25:20
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Peter Schiff twierdzi, że praca nie jest dobrem poszukiwanym przez
    > Chińczyków, ale standard życia i zaspokajanie potrzeb. Zgadzm się z
    > nim. Chińczycy nie potrzebują Zachodu.
    > Fakt, że Chińczycy zapłacą za dobrobyt USA.

    Widzialem w TV pieklo na ziemi: tysiac Chinczykow siedzialo na ziemi i
    opierajac o jakis kamien
    stukalo tysiacem mlotow w krag miedzianej blachy. Kazdy z nich musial
    wystukac perfekcyjny
    chinski WOK czyli garnek do smazenia w oleju strawy. Taki garnek trzyma
    sie jedna reka za raczke
    a druga miesza w nim ingrediencje. Mysle ze po takimdniu stukania
    Chinczyk wychodzi z pracy wsciekly,
    z bolem glowy i dzwonieniem w uszach, gotow mordowac kazdego grubasa z
    Europy, jak mnie nie przymierzajac.

    a te piekne globusy u mnie na szafie, wlasnie sfotografowane?
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=globusy2.jpg

    Kazdy kontynent, kazda wyspe jakas Chinka ukladala pracowicie z
    ciniuskich wartsw kamieni polszlachetnych.
    Ona tez nie bedzie mi wdzieczna- pewnie wyrwala by mi jaja w
    rewolucyjnym ferworze. Dlatego ja tam do tych Chin wole
    nie jechac.

    fatso

  • 32. Data: 2009-03-22 00:28:16
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > cos mocno podskakuja Chinczykom, Tybet sobie przypomnieli. Nie zawadziloby
    > troche w tej sprawie postrzelac.

    Z kim i o co? ponad 80% mieszkanców Tybetu nie chce widzieć Dalajlamy w
    Tybecie:)
    Pamietaj, ze jeszcze do lat 50-siatych ubieglego stulecia Tybet byl panstwem
    feudalnym, gdzie chlop z najnizszej kasty wart byl tyle siana ile wazyl...
    Sadzisz, ze ludzie tamk mieszkajacy, gdzie jeszcze 60 lat temu analfabetyzm
    siegal 85% (dzis ok 5%) chca wrocic do tego? Kaplani tak - z pewnoscia:))

    > Albo pare bombek atomowych. Chinczyk by wtedy przestal miauczec o swoje
    > dolary.

    Wiesz, Chiny to nie jest zacofany kraj jaki czesto pokazuje sie w TV. Nalezy
    przede wszystkim zrozumiec, ze stereotypy sa najwiekszym wrogiem zdrowego
    rozsadku!
    Chiny sa dzis trzecim swiatowym mocarstwem nuklearnym, po USA i Rosji.
    Tylko USA, Rosja i wlasnie Chiny sa w stanie zbombardowac dowolne miejsce na
    ziemi - tylko te trzy kraje!
    Chiny posiadaja nie mniej inponujacy arsenal nuklearny od amerykanow.
    Sadzisz, ze amerykanie zaryzykuja odwet ze strony Chin na ich bogate miasta?
    A tym samym zakoncza rozdzial historyczny pod tytulem USA?
    Predziej amerykanie sie zesraja na mieko niz o tym nawet pomysla.

  • 33. Data: 2009-03-22 05:06:27
    Od: fatso <f...@n...com>

    rozsadny wrote:

> [...]
    > miasta? A tym samym zakoncza rozdzial historyczny pod tytulem USA?
    > Predziej amerykanie sie zesraja na mieko niz o tym nawet pomysla.

    Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    PZPR ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow, tak jak mnichow w
    Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,
    tak jak to uczyniono w Mongolii to Polska pewnie by byla kraina mlekiem
    i miodem plynaca dzisiaj a nie kapitalistyczna
    dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    przegraly.

    Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu
    moje poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    Chiny wewnetrznie.

    2/ Spuscic z lancucha brytana Dalekiego Wschodu i on juz sobie poradzi.
    z Chinczykami. Przypomne, ze wbrew eurocentrycznym
    pogladom ostatnia wojna swiatowa bynajmniej nie zaczela sie w Gdansku
    ale rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac
    Chinczykom ich wlasciwe miejsce.

    fatso

  • 34. Data: 2009-03-22 07:18:42
    Od: Incider <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    Chiny mają rezerwy
    1 950 000 000 000 dolarów,
    a Japonia
    1 000 000 000 000
    Chiny mają też
    681 900 000 000 dolarów amerykańskich obligacji.
    Ogólne zadłużenie USA to
    ------------------- razem
    11 000 000 000 000

    Fajna kwota, nie wiem nawet jak sie to nazywa (tryjliony czy coś takiego?).
    Czy to oznacza że, w przypadku braku wypłacalności dłużnika
    będzie przeprowadzona komornicza zajętość majątku i licytacja?

    pzdr,: I

  • 35. Data: 2009-03-22 07:54:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    Incider wrote:
> [...]
    > Czy to oznacza że, w przypadku braku wypłacalności dłużnika
    > będzie przeprowadzona komornicza zajętość majątku i licytacja?

    To tylko kilka malych kawalkow papieru. Wystarczy, ze Bernanke podpisze
    kilka
    czekow na ta ogolna sume i posle je tania poczta drugiej klasy bankom
    centralnym
    swoich wierzycieli. Po czym zatrzasnie okienko w swoim sklepiku i
    przeczeka wrzask
    i gewaltowanie na zewnatrz.

    fatso

  • 36. Data: 2009-03-22 08:09:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    fatso <f...@n...com> pisze:

> [...]
    > drugiej klasy bankom centralnym swoich wierzycieli. Po czym zatrzasnie
    > okienko w swoim sklepiku i przeczeka wrzask i gewaltowanie na

    1) Tylko wrzask? :-)
    2) USA wkopało się w obecną sytuację dzięki wiarygodności kredytowej
    budowanej *wieloma dziesięcioleciami*. Danie kopa w jaja tej
    wiarygodności w taki sposób będzie miało konsekwencje duże na
    dziesięciolecia a jakieś to wręcz na stulecia.

    Wiec ja nie twierdze że USA *w żadnej* sytuacji by tego nie zrobiły.
    Ale jeśli by to zrobili "nie stojąc pod ścianą" (prawie dosłownie)
    to byliby wręcz idiotami.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ubogiemu kawał chleba, to most do nieba.

  • 37. Data: 2009-03-22 10:53:58
    Od: "rozsadny" <r...@n...com>

    > Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    > PZPR

    Nie 85% a 98% by uscislic. Ale to ma zerowe przeniesienie na Tybet.
    Tybet do lat 1950-1951 byl krajem feudalnym, ktory (wladze) calkowicie oparl
    sie postepowi w celu utrzymania feudalizmu. Chlop w Tybecie przed 1950
    rokiem byl przypisany do pola danego pana i nie mogl opuszczac miejsca
    zamieszkania pod grozba kary smierci. To dlatego, mnisi przegrali wojne w
    1950-51 roku! Bo chlopi przechodzili na chinska strone widzac w niej
    wolnosc.
    Nawet pozniesze powstanie sie niepowiodlo mimo poteznych srodkow ze strony
    CIA bo zwykli ludzie tego nie poparli i z tym walczyli. To co dzis jest w tv
    to tania papka propagandowa. Jako by caly tybet az czekal ze
    zniecierpliwoieniem jak wroca poprzedni wladcy i zaraz wprowadza ponownie
    feudalizm i ludzie beda szczesliwi, bo czlowiek bedzie wart tyle co jego
    waga wyrazona w sianie.

    A w Polsce:
    > ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    > i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow,

    Po raz, to nikt "czarnych" za strajki nie obwinial, kosciol w Polsce za
    czasow PRL-u przezywal rozkwit, ksieza nigdy tak dobrze jak wlasnie za
    czasow PRL-u nie mieli i juz miec nie beda!
    Strajki wybuchaly z powodu podwzki cen pradu, zywnosci... przewaznie o
    5%:))) porownaj to do zeszlorocznych podwyzek cen zywnosci o 50% czy 60%?
    Ladnie ludzi ustawili do szeregu, prawda? Jednal PRL byl naprawde cienkim
    systemem, skoro juz 5% podwyzki powodowaly zamieszki, a dzis mozna
    sprzedawac doslownie za czapke gruszek zaklady pracy wywalajac ludzi na
    zbity leb i jeszcze ludzie ci powiedza, ze to normalne, tak powinno byc:) To
    wrecz fenomen! Kiedys opieka panstwa nad jednostka byla krytykowana, ludzie
    sie tego pozbyli poprzez zamieszki strajki, dzis kiedy dostaja kopa w dupe
    jeszcze klaskaja... Niesamowite!

    > tak jak mnichow w Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,

    Gdyby Hitler wygral wojne, albo: gdyby nie Krol Stasio to Polska byla by
    potega...
    Nikt mnichow nie wymordowal i nawet nie chcial...

    > tak jak to uczyniono w Mongolii to

    Jakies zrodla tej rewelacji?

    > Polska pewnie by byla kraina mlekiem i miodem plynaca dzisiaj a nie
    > kapitalistyczna
    > dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    > przegraly.

    Czy dlatego "na szczescie", ze w polsce dzis jest ok 5% bankow Polskich a
    reszta zostala sprzedana za cene budynkow (czasem nawet mniej) czy dlatego,
    ze w Polsce nie ma juz przemyuslu tylko Polska jest krajem spekulacyjnym z
    coraz bardziej rosnaca kadra nizszego szczebla jak: sprzataczki, pokojowki,
    pomocnicy budowlani, ogolnie mowiac tania sila robocza od najprostrzych
    prac - czy z tego mamy sie cieszyc? Czy to wlasnie ma dac nam dume narodowa,
    ze sprzedano Polske a my bedziemy sprzatac u niemca, francuza, anglika...

    > Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu moje
    > poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    Jedna z nich to milczec, a druga to milczec.

    > 1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    > Chiny wewnetrznie.

    Buhahahah jasne, bo chinczycy sa tak glupi jak polacy, ze dadza sie
    sprzedac.... i chca powrotu do tego co bylo przed 1935 rokiem... prawda, o
    niczym innym wrecz nie marza...

> [...]
    > rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    > dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac

    O tak, na pewno... Japonia jedyne co moze to wyslac rakiete w kierunku
    Koreanskiej rakiety... i liczyc, ze Korea nie odpowie... Japonia to kraj w
    100% zdominowany przez USA. I to w USA zapadaja decyzje co Japonia zrobi.
    Doprawdy nie pojmuje, czy to wlasnie fefkt "nowej wolnej Polski", ze ludzie
    maja wiedze jakies 60 lat wstecz? Czy szkolnictwo po upadku PRL-u az tak
    upadlo?

  • 38. Data: 2009-03-22 12:07:36
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > ze sprzedano Polske a my bedziemy sprzatac u niemca, francuza, anglika...

    rozsądny, nie obraź się, ale rozumujesz trochę jak stary cinkciarz...wszystko
    źle, wszystko rozkradzione, wszystko się rozpieprzy.. zapomnij przyjacielu...
    nie będziemy sprzątac u angoli i niemców... my kryzys prztrwamy, to oni
    padną... nie ma znaczenia czy kapitał bankowy jest nasz czy obcy... wazne jest
    ustawodawstwo... wbrew różnym barwnym teoriom różnych panów na M. na temat
    drenowania naszego systemu bankowego mamuśkom naszych banków nie jest tak łatwo
    wycyckac swoje córeczki...w tamtym roku światowy system bankowy się posypał, a
    nasze banki zanotowały rekordowe zyski... mam kolegów geszefciarzy którzy od
    lat konsekwentnie rozwijają swoje firmy... i przyjeżdżają do nich helmuty i
    tylko mlaskają... bo o takich liniach technologicznych to oni mogą tylko
    pomarzyc...zmiany w sferze gospodarki zachodzą niekiedy błyskawicznie,
    zobaczysz jak się sytuacja w europie zmieni w ciągu najbliższych lat... idą
    bardzo ciężkie czasy, wszyscy dostaną po dupie... i wbrew różnym życzeniom
    wybuchnie szalony protekcjonizm i UE stanie się wydmuszką... ale gdy kurz
    opadnie to nasz kraj podniesie się jako jeden z pierwszych...

  • 39. Data: 2009-03-22 12:13:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "rozsadny" <r...@n...com> napisał w wiadomości

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > Z kim i o co? ponad 80% mieszkanców Tybetu nie chce widzieć Dalajlamy w
    > Tybecie:)

    Większość mieszkańców Tybetu to Chińczycy osiedleni na siłę. Pozostali na
    pewno wypowiadali się swobodnie w powyższym badaniu, bo przecież w Chinach
    jest wolność wypowiedzi.
    :-D

    > Sadzisz, ze ludzie tamk mieszkajacy, gdzie jeszcze 60 lat temu
    > analfabetyzm siegal 85% (dzis ok 5%) chca wrocic do tego? Kaplani tak - z
    > pewnoscia:))

    Z pewnością.

    > Chiny posiadaja nie mniej inponujacy arsenal nuklearny od amerykanow.
    > Sadzisz, ze amerykanie zaryzykuja odwet ze strony Chin na ich bogate
    > miasta?

    Ale na każdą bombkę zrzuconą na Chiny ilość ofiar będzie tak na oko z
    dziesięć razy większa.
    Wiedząc to stawiam raczej że wybiorą wojnę cichą i przepychanki w okolicy
    Taiwanu i Tybetu z użyciem broni konwencjonalnej z jednoczesnym intensywnym
    działaniem dyplomacji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 40. Data: 2009-03-22 12:28:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wybuchnie szalony protekcjonizm i UE stanie się wydmuszką... ale gdy kurz
    > opadnie to nasz kraj podniesie się jako jeden z pierwszych...

    Viper na prezydenta!
    ;-)