  • 31. Data: 2009-07-08 10:59:50
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Uzytkownik "Duch"

    > Na dlug Polski sklada sie:
    > - zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
    > - zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

    Szczyt bredni i pomieszania pojec.

  • 32. Data: 2009-07-08 11:11:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 8 Jul 2009 12:08:38 +0200, "Duch" <n...@n...com> wrote:

    >Dlug Polski jest wielki.
    >Nikt o tym nie pisze.
    >Jeszcze w okolicach roku 2002 czytalem w Najwyzszym Czasie,

    Ot, korwinlogika: czytałem o tym, mimo że nikt o tym nie pisze.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 33. Data: 2009-07-08 11:16:09
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W socjologii jest to dosc znane zjawisko. Otoz wyborcy PO wiedzą
    > wewnętrznie, ze wyszli na głupkow glosując na PO, ale nie chca sie do tego
    > przyznac i idą w zaparte obarczając coraz agresywniej tych któzy mowili "a
    > nie mówiłem?" czyli głównie PIS. Czyli jest to takie typowo polskie
    > upieranie się w głupocie. Niebezpieczne socjologiczne zjawisko, ale nie
    > wiem jak się to fachowo nazywa.
    >
    > Pozdr,L.

    Zupelnie odwrotnie...Zobacz, ze wyborcy PO nie ujadaja i nie skomla.
    Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO, ze
    wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich wyborach
    wyborcy PO pokazali wiosce z PiS wielkie FUCK YOU....Zauwazylem, ze
    najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PO nie glosowali.Im jest coraz
    gorzej....To oni czuja sie oszukami przez partie na ktora nie
    glosowali?..Oni sie po prostu w ten sposob chca odstresowac....To ich takie
    zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my ja
    mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

  • 34. Data: 2009-07-08 11:26:04
    Od: TT <t...@o...pl>

    Virck napisał(a):
> [...]
    > zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my ja
    > mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

    Zupelnie odwrotnie...Zobacz, ze wyborcy PiS nie ujadaja i nie skomla.
    Najbardziej szczekaja wyborcy PO....To oni na sile chca wmowic tym z
    PiS, ze wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem przy ostatnich
    wyborach wyborcy PiS pokazali wiosce z PO wielkie FUCK
    YOU....Zauwazylem, ze
    najbardziej narzekaja wlasnie ci co na PiS nie glosowali.Im jest coraz

  • 35. Data: 2009-07-08 11:36:47
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "TT" <t...@o...pl> wrote in message news:h31voi$d54$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zyczenie, ze im gorzej tym lepiej, bo nie mieliscie racji a tylko my ja
    > mielismy...To jest typowa Polska mentalnosc....

    Od razu widac, ze jestes glupi gnoj, bo chcialo ci sie przerabiac moj
    tekst....Nalezysz wlasnie do takich sfrustrowanych cepow dla ktorych ich
    prawda jest jedyna prawda....Sam juz nic w tej betonowej glowie nie
    potrafisz wymyslic?
    Moze wez rozaniec i pomodl sie do obrazka Jaroslawa aby wrocil ...-;))))

  • 36. Data: 2009-07-08 11:50:46
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

    > Najbardziej szczekaja wyborcy PiS....To oni na sile chca wmowic tym z PO,
    ze
    > wyszli na glupkow, na oszukanych. A tymczasem (...)

    ...A tymczasem podatki zostały obniżone, abonament zniesiony, fotoradary
    zlikwidowane a drogi poprawione skutkiem czego nie giną już na drogach
    ludzie tak jak za PiS, mamy drugą Irlandię, mamy cud, nic nie podrożało...
    Co pominąłem? Może że prostestów żadnych już nie ma, jak za PiS? No, i
    oczywiście zapanowała wreszcie sprawiedliwość - nie ciąga się przez dwa lata
    poprzednich ministrów nie mogąc znaleźć ani jednego zarzutu.
    Tak, masz rację, na głupków wychodzą ci, którzy teraz gardłują że to kryzys
    jest winny, ale kiedy Donek Kaczora w debacie zglebił bo obiecał cud (nie
    dodał "No, chyba że będzie kryzys") i wytknął mu ceny jabłek, to nie byli
    tacy ęteligętni jak teraz żeby zauważyć, że to była wina przymrozków.
    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 37. Data: 2009-07-08 11:56:19
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    UPR jest skazana na niebyt przez melanż PO-PIS-LSD z zupełnie innych
    powodów.
    płatnikiem netto w UE itp. sama skutecznie się wyeliminowała z życia
    politycznego i funkcjonuje jedynie w felietonach i publicystyce.
    Klęska w wyborach do Europarlamentu jest gwoździem do trumny tej kanapowej
    partii i wielkim ciosem dla zagorzałych zwolenników typu Endriu, sys29.

  • 38. Data: 2009-07-08 12:00:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):
    >
    > UPR jest skazana na niebyt przez melanż PO-PIS-LSD z zupełnie innych
    > powodów.
    >
    > Nie wprowadzaj niepotrzebnie spiskowej teorii dziejów.

    Nie niepotrzebnie tylko tak jest .
    Leppera z Giertychem PiS starał sie utopić, UPR jest blokowana kompletnie.
    Tak wyglada druga strona medalu na którym z pierwszej jest PO-PIS-LSD.

    Pozdrawiam.

  • 39. Data: 2009-07-08 12:02:24
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > dodał "No, chyba że będzie kryzys") i wytknął mu ceny jabłek, to nie byli
    > tacy ęteligętni jak teraz żeby zauważyć, że to była wina przymrozków.

    Ale ty przeciez nie glosowales chyba na PO wiec nie czujesz sie oszukany?
    Jako wyborca INNEJ partii chyba nie pojdziesz bic tych co zaglosowali
    inaczej i pomimo niespelnienia obietnic nie narzekaja i zyje im sie zupelnie
    dobrze...Baaaa nadal daje 40% poparcie tym klamcom....-;))) Wiec..??? Coz
    chcialbys zrobic? Moze jako typowy Polak chcialbys aby oni wymarli, albo
    moze wypedzic ich z kraju? Tylko jak tu sie pozbyc tych 10 mln ludzi co
    mysla inaczej niz ty i nie przeszkadza im tak jak jest..??

  • 40. Data: 2009-07-08 12:02:50
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Virck pisze:

> [...]
    > potrafisz wymyslic?
    > Moze wez rozaniec i pomodl sie do obrazka Jaroslawa aby wrocil ...-;))))

    Ciebie nikt nie obrażał, a Ty obrażasz innych. Kto zatem jest sfrustrowany ?