  • 61. Data: 2009-07-08 21:35:13
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 8 Lip, 08:26, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Dieter, pewnie za 10 minut obudzą się miłośnicy rudego cymbała i vincenta i
    > zaatakują Cię personalnie.

    :-\ Dombrek, nie przystoi...

    A co do cytowanego 'eksperta' gazety finansowej to poproszę o zadanie
    sobie trudu i sprawdzenie ile sprostowań zamieściła GF do tekstów Pana
    Szewczaka. Jako smaczek: http://tiny.pl/hhq84.

    pzdr
    WITO

  • 62. Data: 2009-07-09 06:34:45
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dieter pisze:
    > U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala
    > odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i
    > zwiedzanie miasta.

    To jakieś warsztaty dla szerszego grona ?

    RM.

  • 63. Data: 2009-07-09 07:16:53
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    U mnie bez sensacji, badania, rzemioslo (trading), choc w poniedzialek mala
    odmiana - jade do Gdanska na pare dni na male warsztaty wykresowe i
    zwiedzanie miasta.

    No to może po tych "warsztatach wykresowych" doczekamy się wreszcie Twojej
    prognozy dla WIG20 do jesieni.
    Swego czasu założyłeś taki wątek, obiecywałeś że swój typ podasz na końcu,
    żeby niczego nie sugerować i......zrobiłeś z gęby cholewę.
    Chociaż już teraz widać, że Twoja wcześniejsza prognoza hossy
    od 5 stycznia 2009r. do listopada 2009r. jest wielkim niewypałem.

  • 64. Data: 2009-07-09 07:54:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL"

    > wcześniejsza prognoza hossy
    > od 5 stycznia 2009r. do listopada 2009r. jest wielkim niewypałem.

    bez przesady

  • 65. Data: 2009-07-09 09:03:15
    Od: " Skiba" <s...@g...pl>

    Duch <n...@n...com> napisał(a):

    > Duch

    Wszystkim oszczypłotom z pisiarni podrzucę receptę na to, aby wreszcie
    poczuli się jak ryby w wodzie.
    Wasza partia MUSI wygrać wybory!
    Czy wystarczy waszego życia na to, aby pisiory objęły teki rządowe? Tak!
    Warunek jest jeden - prezes musi odejść razem z bratem, wtedy KTOŚ może was
    poprze i sklecicie nowa koalicję?
    W przeciwnym razie skazani jesteście na życie w ciągłym stresie, każdego dnia
    zyjcie ze świadomością, że macie dożywocie. Wyrok w imieniu WOLNEGO kraju
    wydał na was NARÓD! Jesteście w mniejszości, jesteście brzydcy jak wasza
    reprezentatka Marzena Wróbel. Dlaczego głosujecie na takie potwory?

  • 66. Data: 2009-07-09 09:20:38
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

    > Zlustrować bolków i na ruszta te parówy Kiszczaka, proste? bo jebana ryża
    > lodziarnia za bardzo łeb podnosi.

    Wsszystkie:
    http://ma.blox.pl/resource/magd.jpg

  • 67. Data: 2009-07-09 09:54:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ponizej ciekawy tekst opisujacy cuda Rudego i Vincentego.

    Dieter. Wytłumacz mi jedno.
    Jak mozna utyskiwać na wyborców PO, będąc jednocześnie wyborcą PO .... ?.

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/881
    62e7a509cdaf9?hl=pl

    " [...] Glosowalem na Marte Patene. [...]"

    http://www.patena.pl/

    Wytłumacz mi to jakoś logiocznie bo ja tego swoim prostym chłopskim rozumem
    naprawdę nie pojmuję.....

    Klniesz na swoja własną głupotę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 68. Data: 2009-07-09 10:03:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Skiba wrote:

> [...]
    > wasza reprezentatka Marzena Wróbel. Dlaczego głosujecie na takie potwory?

    Zmień kompres bo ten się już zgrzał. No i zrób siku to Ci ulży. Coś wyraźnie
    naciska Cie na mózg.

  • 69. Data: 2009-07-09 10:25:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tys jest jednym, wielkim niewypalem.

    D.

  • 70. Data: 2009-07-09 10:26:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Klęska w wyborach do Europarlamentu jest gwoździem do trumny tej kanapowej
    > partii ....

    To fakt Uniosceptytczne ugrupowania zostały wycięte w pień.
    Może to i nawet lepiej.

    Grunt to znajomość co najmniej dwóch języków. Angielski i niemiecki to
    podstawa .....
    Trzeba się przygotowac do ostrej konkurencji ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/