  • 1. Data: 2012-08-06 20:46:54
    Temat: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-08-06 22:03:39
    Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    > Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?

    http://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Ali
    or_Sync.pdf
    paragraf 52 i kolejne

  • 3. Data: 2012-08-07 09:49:20
    Od: " Gregor" <7...@g...pl>

    news.home.net.pl <l...@g...pl> napisał(a):

    > http://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Ali
    or_Sync.pdf
    > paragraf 52 i kolejne

    Mi wychodzi że 5-ty dzień roboczy to dzisiaj a zwrotu ani widu ani słychu.

    Ktoś w ogóle dostał?

  • 4. Data: 2012-08-07 14:34:00
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Gregor <7...@g...pl> napisał(a):

    > Mi wychodzi że 5-ty dzień roboczy to dzisiaj a zwrotu ani widu ani słychu.
    >
    > Ktoś w ogóle dostał?

    Sądząc po żalach wylewanych na fanpejdżu Synca na FB nikt z klientów jeszcze
    nie dostał. Ja również czekam na swoje 14 złotych :)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-08-07 14:46:12
    Od: " " <a...@g...pl>

    mohonk <m...@g...pl> napisał(a):

    > Sądząc po żalach wylewanych na fanpejdżu Synca na FB nikt z klientów jeszcze
    > nie dostał. Ja również czekam na swoje 14 złotych :)

    O ile dobrze pamiętam, w zeszłym miesiącu dawali po 19:00 ;-)

  • 6. Data: 2012-08-07 19:39:06
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >O ile dobrze pamiętam, w zeszłym miesiącu dawali po 19:00 ;-)

    Jest 19-ta, jest kasa. Aż 17,01 się uzbierało. Synca dobra banka!

  • 7. Data: 2012-08-07 19:53:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Sie, 19:39, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Jest 19-ta, jest kasa. Aż 17,01 się uzbierało. Synca dobra banka!

    U mnie też jest :) 15,58 :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2012-08-08 00:08:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal M" b...@a...goo
    glegroups.com

    > Jest 19-ta, jest kasa. Aż 17,01 się uzbierało. Synca dobra banka!

    : U mnie też jest :) 15,58 :)

    Ja tez dostałem 2.50 od 5 dych, jakie posłałem w połowie lipca
    do FrecoNet. Z tych 5 dych FreecoNet ukradło ponad 12 złotych
    i nie chce nawet rozmawiać o tej kradzieży.

    -=-

    Banki są porządne, Aero2 na razie też, natomiast FreecoNet to chlewnia.

    -=-

    BTW -- wyniki z Aero2:

    http://www.speedtest.net/result/2107130564.png
    http://www.speedtest.net/result/2107141717.png
    http://www.speedtest.net/result/2107145029.png

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-08-08 03:03:19
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > : U mnie też jest :) 15,58 :)

    O, u mnie tez:

    Kwota w oryginalnej walucie operacji: 72,20 PLN
    Data Księgowania: 07-08-2012
    Data operacji: 07-08-2012
    Tytuł płatności: Premia za transakcje internetowe

    Jeszcze tylko sprawdze czy sie zgadza :).

  • 10. Data: 2012-08-08 17:47:32
    Od: b...@s...pl

    Szanowni Państwo,

    Cashback za zakupy w Internecie w Banku Alior Sync został wypłacony klientom wczoraj
    (07.08.2012) wieczorem. Gdyby pojawiły się wątpliwości bądź pytania bardzo prosimy o
    kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub infolinią pod numerem 19 506.

    Pozdrawiam,
    Zespół Alior Sync