  • 11. Data: 2012-08-08 22:44:23
    Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Cashback za zakupy w Internecie w Banku Alior Sync został wypłacony
    > klientom wczoraj (07.08.2012) wieczorem. Gdyby pojawiły się wątpliwości
    > bądź pytania bardzo prosimy o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub infolinią
    > pod numerem 19 506.

    +10 pkt za refleks :).

  • 12. Data: 2012-08-09 00:41:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@s...pl> 1...@g...co

    : Gdyby pojawiły się wątpliwości bądź pytania bardzo prosimy
    : o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub infolinią pod numerem 19 506.

    I tak powinno być w każdym banku? Tak powinno być wszędzie.
    Klienta należy zachęcać do zgłaszania istnienia ewentualnych
    nieprawidłowości/błędów.

    [trochę głupio wyszło... mieliśmy tu budować dobre
    relacje z bankami... dobre dla nas, nie dla banków...]

    Mogliby Państwo dać nam bezpłatne rozmowy telefoniczne z infolinią.

    [marmury wkrótce będą zagrożone?... wapniaki muszą odejść...
    przeminąć... och, gdybyż tak można było teleportować się...
    gdyby tak nie tylko do quasirealnego banku można było
    wyskoczyć na jedną chwilę... gdy jeszcze byłem Księciem,
    marzyłem o tym, aby móc wyskoczyć pod wieżę Eiffla na jedną
    zaledwie chwilę, bez wysiłku i bez zbędnych kosztów, a potem
    natychmiast wskoczyć do swego mieszkania -- pod prysznic,
    ewentualnie do łóżka czy do ,,przebieralni''...]

    Wszelkie nieporozumienia należy rozwiewać/wyjaśniać
    jak najszybciej, aby zmniejszać niepotrzebne straty...

    [BTW 'quasi-' -- przyszedłem na ten świat jako quasimodo;
    Arkedocja uczyniła ze mnie Księcia; zaś biskupi usiłowali
    przywrócić ,,Boży'' porządek rzeczy/sprawy... Pueruania
    dała mi schronienie w smutnych dniach mojej klęski oraz
    przypomniała mi o tym, że pieniądze są dla każdego człowieka
    najwierniejszymi przyjaciółmi; banki, nie bacząc na zakazy
    biskupów, sypnęły mi wiśniami i orzechami...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-08-09 00:43:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jvuj3v$ph3$...@n...news.atman.pl

    wczoraj (07.08.2012) wieczorem. Gdyby pojawiły się
    infolinią pod numerem 19 506.

    > +10 pkt za refleks :).

    Fakt -- mogliby napisać dwa dni wcześniej o tym, że ,,jutro'' będą keszbeki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-08-09 02:47:45
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Mogliby Państwo dać nam bezpłatne rozmowy telefoniczne z infolinią.

    E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie, audio-czatowanie
    i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić za telefoniczną gadatliwość
    klientów? No, prawie bezpłatne.

  • 15. Data: 2012-08-09 03:23:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jvv1bh$ko4$...@i...gazeta.pl

    > E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie, audio-czatowanie
    > i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić za telefoniczną gadatliwość
    > klientów? No, prawie bezpłatne.

    Dlatego, że płacić powinien ten, kto popełnił błąd.
    Jeśli zatem klient został jakoś poszkodowany przez
    bank -- płacić za zgłoszenie szkody powinien bank,
    nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
    za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości
    szkody.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-08-09 03:46:08
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

> [...]
    > nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
    > za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości

    Ha, żebyż infolinia służyła wyłącznie do składania reklamacji... Nic nie
    stoi na przeszkodzie żądania zwrotu opłaty za rozmowę, w przypadku uznania
    reklamacji - takie coś raz mi się udało w moim ulubionym banku do bicia
    - BePeHahaha, rozmowa trwała 30 minut, z czego 15 "kąsultant" poświęcił
    na dokształcanie...

    Ale faktycznie, gdyby to bank płacił za rozmowę, wtedy może byłoby mniej
    tych "proszę czekać, robię to i to", albo "dziękuję za cierpliwe
    oczekiwanie"...

    Z drugiej strony stare jest płatne, a nowe [kanały komunikacyjne] już mniej
    lub wcale.