  • 11. Data: 2011-03-30 11:12:55
    Temat: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: milosc <m...@g...pl>

    On 3/29/2011 10:12 PM, root wrote:
    > W końcu raporty znalazłem dużo niżej jednak kończą się one na 31 stycznia
    > 2009r. Rozumiem, że tak być powinno bo spólka debuitowała pewnie w naszym
    > warzywniaku ok 2009 r. Ale niech mi ktoś to przetłumaczy z języka
    > angielskiego
    > Profit and loss statement ... as of 31 Jan 2009
    > O ile znam się na rachunkowości to Raort wyników jest ZA okres od do a nie
    > "od" dznia jakby sugerowały słowa "as of 31 Jan 2009"

    as of 31 Jan 2009 to znaczy mniej wiecej "stan na 31 stycznia"

  • 12. Data: 2011-03-30 11:45:59
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą ciekawy jestem kto i w jaki sposób decyduje na NewConnect o
    > przyjęciu tzw. dokumentó informacyjnych. Oczywiście zadaje to pytanie
    > tutaj, bo mimo wielokrotnych, usilnych prób skontaktowania się z szacowną
    > instytucją emailem, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.

    Materiały informacyjne dot. spółki (i to nie tylko na NC) nie są sprawdzane
    czy są zgodne z prawdą - tzn. nie sprawdza tego KNF. KNF w postępowaniu
    dopuszczającym prospekt (lub memorandum) sprawdza tylko formalne kwestie -
    czy wszystko jest, czy zgadza się ilość papierków i podpisów w odpowiednich
    rubrykach, nie sprawdza prawdziwości i wiarygodności tych informacji. Za
    jakość i rzetelność informacji odpowiedzialny jest zarząd i biegły rewident
    (ręczą swoim majątkiem). Jeśli jednak nie dopełniono obowiązku
    informacyjnego, to natychmiast napisz mail do KNF. A chyba nie dopełniono,
    bo jest obowiązek publikacji np. na stronie www spółki.
    Dombrek

  • 13. Data: 2011-03-30 12:28:09
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:45:59 +0200, Dombrek napisał(a):

> [...]
    > informacyjnego, to natychmiast napisz mail do KNF. A chyba nie dopełniono,
    > bo jest obowiązek publikacji np. na stronie www spółki.

    To ja mam tego pilnować?! A co na to pan prezes Sobolewski, chełpiący się
    przy każdej okazji swoim żenującym osiągnieciem (już nie chcę wspominać o
    Catalyst)
    Co z obietnicami pana Sobolewskiego w sprawie kursów groszowych?
    Czy ktoś w ogóle tego pana rozlicza?

  • 14. Data: 2011-03-30 16:41:40
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:12:55 +0200, milosc napisał(a):

    > as of 31 Jan 2009 to znaczy mniej wiecej "stan na 31 stycznia"

    Dzięki. Czyli pan Sobolewski dopuszcza na NewConnect spółkę ktora w
    dokumencie informacyjnym przedsatwia raport wyników z dnia 31 stycznia
    2009r. i wszystko jest w porządku, bo przecież inwestorzy grają w ruletkę
    więc i tak nie zwróca uwagi na taki drobny szczególik.

  • 15. Data: 2011-03-30 18:01:16
    Od: Marcin <m...@g...pl>

    Dnia 30-03-2011 o 14:28:09 root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Co z obietnicami pana Sobolewskiego w sprawie kursów groszowych?
    > Czy ktoś w ogóle tego pana rozlicza?

    w chwili obecnej Sobolewski robi to, co sie bardziej oplaca, a nie to, co
    wlasciwe. przeciez jak wyklucza z obrotu, to nie zarobia. nasz klient,
    nasz Pan.
    to kolejny dowod na wyzszosc AT nad AF ;)

    --
    Marcin Kuj-Pom

  • 16. Data: 2011-03-30 18:56:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > 2009r. i wszystko jest w porządku, bo przecież inwestorzy grają w ruletkę
    > więc i tak nie zwróca uwagi na taki drobny szczególik.

    ważne są:
    - prowizje
    - wyciagnięcie kasy z rynku

    reszta to duperele i ściema dla leszczy

  • 17. Data: 2011-03-30 19:01:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 20:56:00 +0200, skippy napisał(a):

    > ważne są:
    > - prowizje
    > - wyciagnięcie kasy z rynku
    >
    > reszta to duperele i ściema dla leszczy

    Skippy no ale powiedz jak to możliwe? Przecież mamy najlepiej nadzorowany
    rynek kapitałowy w Europie. Tak dzisiaj mówili w TV Biznes.

  • 18. Data: 2011-03-30 19:06:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    "root"

    > Skippy no ale powiedz jak to możliwe? Przecież mamy najlepiej nadzorowany
    > rynek kapitałowy w Europie. Tak dzisiaj mówili w TV Biznes.

    jak to mozliwe... szczerze powiem że boję się napisać co myślę otwartym
    kodem, bo zna mnie osobiście zbyt dużo ludzi i mógłbym być ścigniety za coś,
    czego nie udowodnię

    ale jeśli np. w szczycie hossy robiono splity akcji wartych kilkadziesiąt
    groszy czy złotówkę, to trzeba być kompletnym idiotą żeby się nie domyślać o
    co chodzi

    http://www.youtube.com/watch?v=Y5lM39tJPUw

  • 19. Data: 2011-03-30 20:00:43
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 21:06:59 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > groszy czy złotówkę, to trzeba być kompletnym idiotą żeby się nie domyślać o

    hahaha dobrze dobierasz te piosenki ;)

  • 20. Data: 2011-03-30 20:10:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > hahaha dobrze dobierasz te piosenki ;)

    :)

    cywilizacja powinna sie zacząć od głównego parkietu
    a ten będzie bananem tak długo, jak nie zostanie spełnionych kilka prostych
    warunków (obawiam się, że nie nastapi to nigdy)
    o których pisane jest tu od lat

    - żadnego fiksingu, koniec notowań w losowym momencie w zakresie paru minut

    - jeśli jednak musi być (nie wiem dlaczego) to z podawaniem TKO WIG20, bo
    niby dlaczego tylko szwagier i paru majsterkowiczów ma widzieć te zabawy

    - wprowadzić futy na bazę

    - publikować koncentrację z podawaniem rodzaju pozycji, a nie tylko ilości

    takie widzę minimum zeby to choć trochę zapachniało cywilizacją