  • 1. Data: 2009-08-24 08:36:53
    Temat: Kiedy początek silniejszej korekty?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Podejrzanie silna i dynamiczna jest ta fala wzrostowa.
    Tym bardziej, że gospodarka światowa nadal ma się słabo choć najgorsze już
    chyba minęło.
    Na podstawie danych makroekonomicznych wygląda na to, że nie ma większych
    szans na szybkie wyjście z kryzysu i powrót do wysokiej dynamiki PKB.

    Czy we wrześniu rozpocznie się silniejsza i dłuższa korekta spadkowa?
    Taką prognozę stawia W.Białek, który przewiduje dojście WIG20 w okolice 2400
    pkt i później ponad 20 procentową korektę spadkową.
    Z kolei P.Kuczyński prognozuje dojście WG20 nawet do 2550-2600 pkt.

    Zawiodła tym razem prognoza S.Dębowskiego, który parę miesięcy temu
    prognozował spadki do jesieni w okolice lutowych dołków.
    Fale Elliotta tym razem nie sprawdziły się.

  • 2. Data: 2009-08-24 09:26:52
    Temat: Re: Kiedy początek silniejszej korekty?
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    A Ty co prognozujesz?

    Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to będę
    prognozował spadki.
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-24 10:01:07
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    DJ \(stopazwrotu.pl\) <d...@a...pl> napisał(a):

    A Ty co prognozujesz?

    Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to będę
    prognozował spadki.

    Ja też mam akcje ale początek silnej i dłuższej korekty jest raczej kwestią
    najbliższych 2-3 tygodni.
    Czy jest możliwe, żeby wzrosty na giełdach przeciągnęły się na wrzesień i
    październik?
    To raczej mało prawdopodobny scenariusz.

  • 4. Data: 2009-08-24 10:56:24
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    czesc

    takze slyszalem prognozy p.Bialka (i troche gram pod nie :) ).
    wydaje mi sie ze pomiedzy 2300-2700 trzeba byc czujnym (moja prywatna prognoza z
    ktorej nie zalecam korzystac to okolice 2560)
    duza korekta zawsze kiedys nastepuje, wiec i teraz nastapi
    gdybym wiedzial kiedy to bylbym bogaty...

    pozdr
    IWSP

  • 5. Data: 2009-08-24 11:08:45
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Wik <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Takze slyszalem prognozy p.Bialka (i troche gram pod nie :) ).
    wydaje mi sie ze pomiedzy 2300-2700 trzeba byc czujnym (moja prywatna prognoza
    z ktorej nie zalecam korzystac to okolice 2560).

    Korekta może zaskoczyć graczy giełdowych bo wszyscy zostali zaprogramowani, że
    jeszcze będą dalsze wzrosty.
    Pamiętam jak wiosną 2007r. analitycy prognozowali 4200-4500 pkt. na WIG20.
    A tymczasem skala odbicia od lutego jest mocno na wyrost bo nie ma
    odzwierciedlenia ani w danych makro ani w prognozach na 2010r.
    Coś za bardzo podejrzana jest ta euforia wzrostowa: vide sesje z czwartku i z
    piątku.

  • 6. Data: 2009-08-24 11:19:02
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    >
    > Korekta może zaskoczyć graczy giełdowych bo wszyscy zostali
    > zaprogramowani, że jeszcze będą dalsze wzrosty.

    Wszyscy są raczej zaprogramowani na korektę, stąd te wzrosty... ;)

    pzdr,
    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-08-24 11:22:09
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    > Wszyscy są raczej zaprogramowani na korektę, stąd te wzrosty... ;)

    Dobre!

    DJ

  • 8. Data: 2009-08-24 11:30:36
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    dzis, jutro lub pojutrze spodziewam sie korekty o co najmniej 50pkt.
    mysle ze wiele osob bedzie sie zastanawiac (w tym i ja) czy to juz ta duza
    korekta czy tez nie,

    pozdr
    IWSP

  • 9. Data: 2009-08-24 16:07:36
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    chyba wkrotce spora korekta

    http://www.mystock.pl/newsy/bardzo-pozytywna-rekomen
    dacja-jp-morgan---kupujcie-
    akcje-w-polsce-182804/

    pozdr
    IWSP

  • 10. Data: 2009-08-24 16:40:51
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 24-08-2009 o 12:01:07 XXL <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > A Ty co prognozujesz?
    >
    > Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to

    :)

> [...]
    > październik?
    > To raczej mało prawdopodobny scenariusz.

    prawdopodobne scenariusze wiekszosci okazuja sie niemozliwe.

    A skoro mamy wzrosty, to moze zabawa w typowanie: ktora/-e spolki
    W20 wybija w gore najbardziej w ciągu miesiąca?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.