  • 11. Data: 2009-08-24 20:47:40
    Temat: Re: Kiedy początek silniejszej korekty?
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Logiczne jest, ze wzrosty koncza sie wtedy kiedy koncza sie zakupy. Jak wiec
    podaz bedzie wieksza niz popyt to bedziesz mial korekte.....-;) Kazde inne
    gdybanie i podpieranie sie cyframi to kopanie sie z koniem...-;))) Wielu tu
    sie kopalo od wiosny i ciagle wieszczylo zwale, podawalo jakies bzdurne
    poziomy spadkow itp....Oni juz nie zyja? W bessie zbankrutowali posiadacze
    akcji i longow, w obecnej hossie (?) ich los podzielili ci co szczekali
    Sssssss...-;))) Los obojga jest jednaki...-;)))
    Poki co juz jest lub nadchodzi zmasowany atak na akcje....jak pewnego dnia
    indeksy otworza sie i przez kilka godzin osiagna okolo 5% wzrostu w ciagu
    jednego dnia, to wowczas nalezy akcje sprzedac, bo bedzie to oznaka, ze mamy
    paniczne parcie na walora przez naiwnych..i jeszcze tego samego dnia zacznie
    sie zwrot..-;)))

  • 12. Data: 2009-08-25 06:44:05
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    [...]

    praktyka jest taka ze banki inwestycyjne kupuja akcje na wlasny rachunek,
    przewaznie zarabiaja pieniadze, wiec sprzedaja je drozej, zeby je sprzedac
    drozej musza znalezc sie kupcy, wiec po pewnym czasie analitycy tychze bankow
    odkrywaja zyskowne regiony (po wzroscie rynku powyzej 50%, kiedy akcje
    zaczynaja byc drogie) i banki ubieraja swoich klientow w akcje po czym cykl
    zaczyna sie od nowa , tragiczne prognozy dla regionu, spadki, kliencie
    sprzedaja ze stratami ....

    sygnla ze strony banku inwestycyjnego ze akcje sa atrakcyjne jest dla mnie
    sygnalem ostrzegawczym ze zaczyna sie dystrybucja akcji, ten proces oczywiscie
    trwa chwile..

    pozdr
    IWSP

  • 13. Data: 2009-08-25 06:46:09
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Wik <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > dzis, jutro lub pojutrze spodziewam sie korekty o co najmniej 50pkt.
    > mysle ze wiele osob bedzie sie zastanawiac (w tym i ja) czy to juz ta duza
    > korekta czy tez nie,

    odszczekuje prognoze, spadek moze byc mniejszy.

    pozdr
    IWSP