  • 21. Data: 2012-04-12 19:11:14
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Wczoraj oglądałem wystąpienie twojego idola Janusz Palikota, który
    podobnie
    > jak ty za wszelakie plagi jakie nawiedzają nasz nieszczęśliwy kraj wini
    > kościół katolicki.

    Palikot wg mnie jest taki sam jak reszta polityków. On znalazł niszę i ją
    eksploatuje. To socjalista. Jego poglądy polityczne sprowadzają się do walki
    z kościołem, a to moim zdaniem ślepa uliczka.

    Kościół po prostu krzewi głupotę obywateli i ja eksploatuje. Nie ma
    obowiązku być głupim. Jest możliwość i wolność zdobycia wiedzy i
    racjonalnego myślenia. Nie można zatem nadmiernie obwiniać kościoła, że
    ludzie mimo to wolą wierzyć niż wiedzieć. Ja jak najbardziej popieram i
    podziwiam kościół za skuteczność i efektywność wpływu na niektórych. Np na
    Endriu. ;)

    --
    Jan Werbiński

  • 22. Data: 2012-04-12 19:12:57
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > A ja zaś zauważam, że stopień twoich inwektyw w kierunku mojej osoby każe
    mi
    > przypuszczać, że trafiam jednak w samo sedno ...

    ..głową zakutą w hełm?

  • 23. Data: 2012-04-12 20:22:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Partii liberalnej mającej szerokie poparcie nie będzie, bo społeczeństwo
    > polskie to stado baranów. Większość nie rozumie i nie uznaje za fakt
    > ewolucji, ale wydaje im się, że są stworzeni przez Boga. To tylko
    > wierzchołek góry lodowej głupoty...

    Sorry, ale ja z zasady nie ufam kolesiom którzy twierdzą, że ich
    praprzodkiem po lini genetycznej jest banan ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2012-04-12 20:26:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kościół po prostu krzewi głupotę obywateli i ja eksploatuje. Nie ma
    > obowiązku być głupim.

    Głupotą ostateczną jest twierdzenie, że nauki typu fizyka, udziez matematyka
    wyjaśni cokolwiek w kwestii duchowosci, Boga i stworzneia świata.

    One nic nie wyjaśnią w tej kwesti bo nie do tego są stworzone ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2012-04-12 23:03:26
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

> [...]
    > świata.
    >
    > One nic nie wyjaśnią w tej kwesti bo nie do tego są stworzone ....

    Mógłbyś wyjaśnić na czym polega tutaj przewaga Kościoła?

    --
    ichi

  • 26. Data: 2012-04-12 23:09:48
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
    > Sorry, ale ja z zasady nie ufam kolesiom którzy twierdzą, że ich
    > praprzodkiem po lini genetycznej jest banan ...

    Hahaha, ale nieuk!
    Jeżeli twierdzisz, że przodkiem człowieka jest banan, to nie masz pojęcia na
    czym polega ewolucja. Nie masz wykształcenia ani wiedzy. Być może jesteś za
    głupi na to żeby zrozumieć ewolucję? Dla takich ludzi jak powstała religia.
    Idź się pomodlić.

    --
    Jan Werbiński

  • 27. Data: 2012-04-12 23:14:49
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > Sorry, ale ja z zasady nie ufam kolesiom którzy twierdzą, że ich
    > praprzodkiem po lini genetycznej jest banan ...

    I słusznie, bo to ewolucyjna bzdura.

    Endriu, naprawdę wierzysz, że twoi prarodzice to Adam i Ewa? Szczerze mówiąc
    nie spotkałem jeszcze dorosłej osoby, która przyznałaby się do tego na
    poważnie.

    --
    ichi

  • 28. Data: 2012-04-12 23:19:02
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

> [...]
    > wyjaśni cokolwiek w kwestii duchowosci, Boga i stworzneia świata.
    >
    > One nic nie wyjaśnią w tej kwesti bo nie do tego są stworzone ....

    Nie stwierdzono istnienia czegoś takiego jak duchowość i Bóg. To są brednie
    i urojenia ludzi za głupich na naukowe zrozumienie świata. Oczywiście jeżeli
    masz jakieś dowody, to ja chętnie się o nich dowiem i zmienię zdanie.

    Co do stworzenia świata, to sprawa jest bardzo skomplikowana. Zależnie np od
    definicji świata i czy bierzemy pod uwagę ewentualne istnienie innych
    światów. Tego zapewne się nigdy nie dowiemy.

    Zatem w kwestii stworzenia czegoś z niczego zajmijmy się czymś co wiemy.
    Samoistne stwarzanie i anihilacja cząstek przez fluktuacje kwantowe jest
    faktem i jest udowodniona doświadczalnie efektem Casimira. Coś z niczego
    samoistnie zaczyna istnieć i przestaje. Ty pewnie powiesz, że to cud.

    --
    Jan Werbiński

  • 29. Data: 2012-04-12 23:38:37
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Głupotą ostateczną jest twierdzenie, że nauki typu fizyka, udziez
    matematyka
    > wyjaśni cokolwiek w kwestii duchowosci, Boga i stworzneia świata.

    "Bóg" to tylko puste słowo, przy pomocy którego próbujesz wyjaśnić
    wszystko, czego nie rozumiesz.

    pozdr.
    sys29

  • 30. Data: 2012-04-13 08:46:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Co do stworzenia świata, to sprawa jest bardzo skomplikowana. Zależnie np
    > od definicji świata i czy bierzemy pod uwagę ewentualne istnienie innych
    > światów. Tego zapewne się nigdy nie dowiemy.

    Daleko posunięty pesymizm. Ty się nigdy nie dowiesz i ja się nigdy nie
    dowiem ale za 100 - 200 następnych pokoleń, kto wie. Nie stawiał bym na to
    dużo, biorąc pod uwagę jaka była wiedza ludzi 100 - 200 pokoleń temu.