  • 41. Data: 2012-04-13 14:11:35
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Żadne tam puste słowo. Bóg istnieje i codziennie daje świadectwo swijego
    > istnienia....

    Jest to co najwyżej świadectwo, że masz słabo rozwiniętą zdolność logicznego
    rozumowania.

    --
    Jan Werbiński

  • 42. Data: 2012-04-13 14:12:43
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Jakie tam brednie Jasiu. Chcesz podważyć cały dorobek ludzkości poczynając
    > już od strarożytnej Grecji ?. Wiesz może dlaczego zginął Sokrates ?.

    Zdemaskowanie kilku memów nie jest podważeniem dorobku ludzkości.

    --
    Jan Werbiński

  • 43. Data: 2012-04-13 14:19:02
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Nie wiem czy można tu mówić o jakichkolwiek "przewagach". Po prostu od
    > najdawniejszych czasów człowiek zadaje sobie pytania kim jestem, skąd
    > jestem, dokąd idziemy, czy istnieje Bóg który stworzył świat. Pytania
    takie
    > zadawali sobie tacy myśliciele m.i.n jak Platon, Sokrates, św. Tomasz z
    > Akwinu.
    >
    > Zadawnie tych pytań doprowadziło w efekcie do stworzenia nauki o nazwie
    > filozofia, a pochodną filozofi traktującą za dogmat istninie Boga jest

    Czyli zadawanie sobie pytań i udzielanie sobie odpowiedzi uwiarygadnia te
    odpowiedzi poprzez to że wcześniej zadawano sobie pytania?

    > teologia. Podstawą teologi jest to, że Bóg dał swiadectwo swojego
    istnienia
    > materialnie (wysyłając na ziemię swojego syna), po to aby uporządkować
    > zagubienie człowieka w kwestiach najważniejszych pytań, po to miał on
    > wytyczone kierunki w których ma się poruszać aby osiągnąc szczęście.

    Materialnie na ziemię wysłało swoich synów miliardy ludzi. Wielu z nich
    porządkuje zagubienie ludzi w kwestiach pytań np pracą naukową.

    > Co do zaś ateistów nie wymyślają oni nic nowego, ateizm jest tylko
    koncepcją
    > zaprzeczenia teologi. Nie tworza oni nic nowego, oni tylko zaprzeczają i

    Nie. Po prostu racjonalnie zauważają, że aby twierdzić że coś jest trzeba to
    coś udowodnić. Na tym polega dowód naukowy. Masz tezę, to udowodnij. Jak jej
    nie udowodnisz, to jej przesłanie nie istnieje.

    > negują, twierdzą że Boga nie ma. Jeżeli zaś Boga nie ma nie obowiązują też
    > przykazania. Odejeście zaś człowieka od dekalogu i skutkuje tworzeniem
    > różnych ideologi mających go zastepować. Niestety ideologie takie zawsze

    Teraz fantazjujesz i wymyślasz sobie różne rzeczy.

    > niedoskonałe bo ich główne założenia zawsze opartę są o odejście od
    > dekalogu.

    Ale przecież dekalog jest też stworzony przez ludzi. To jedna z wielu
    ideologii. W dodatku ludzie go wielokrotnie zmieniali. Np sekta chrześcijan
    zmieniła drugie przykazanie i chyba jeszcze któreś. Dlatego Ty Endriu jako
    członek sekty nie świętujesz w sobotę, tylko w niedzielę.

    > Tak tworzyły się różne koncepcje mające przybliżyć człowieka do dobrobytu
    > takie jak hitleryzm, socjalizm, i niestety również liberalizm.

    Adolf był katolikiem i pisał Piusowi listy w których deklarował zemstę na
    Żydach za zabicie Chrystusa.

    --
    Jan Werbiński

  • 44. Data: 2012-04-13 15:08:11
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Religia jest taka słodka.

    Dzisiaj najsłodszy jest islam. Gorliwy wyznawca owija się dynamitem
    i idzie rozwalić się na zatłoczonym bazarze ( może u nich to taki obrządek
    religijny ). Potem w nagrodę czekają na niego w raju 72 hurysy, z którymi
    może kopulować przez całą wieczność.

    pozdr.
    sys29

  • 45. Data: 2012-04-13 15:44:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > religijny ). Potem w nagrodę czekają na niego w raju 72 hurysy, z którymi

    A Ciebie co czeka? Robaki. Tylko robaki. Zastanów się nad tym. Przyjąłbyś
    Boga do swojej czarnej duszy od razu byś mógł sobie pozwolić na więcej.
    Zwinął byś coś komuś, to ofiara, pokuta i rozgrzeszenie. Jak w grze
    komputerowej. Masz Boga w sobie, masz nieskończoną ilość sumień. Wszystkie
    czyste bo nie używane. Jakie to praktyczne.
    Co do tych wierzących z dynamitem. Nie widzisz perspektywy. To dobrzy
    niezachłanni ludzie. Zabierają ze sobą do raju tylu ludzi ilu się da.
    Pomagają się ludziom uwolnić od tego grzesznego marnego żywota. Dzielą się z
    innymi tym co maja najlepszego. Bogiem. Prowadzą zaślepionych przed jego
    oblicze.
    Ale Ty jesteś ułomny. Taki niepełny. Nic nie rozumiesz.
    Np ten wierzący, który kopnął kobietę w Częstochowie. Ty byś tak umiał
    kopnąć? Kopnąć z taką wiarą w sercu? Szedł na Jasną Górę, wyspowiadać się i
    przyjąć komunię na kolanach. Czy po spowiedzi by kopnął? Pewnie nie, bo
    szkoda by mu było ofiary. A tak se kopnął za jedne pieniądze i jedną
    spowiedź.
    A ostano wierzący przynieśli na Krakowskie Przedmieście rysunki z
    szubienicami. Byli pełni miłosierdzia i hojności. Można było sobie wybrać
    jakiś model i oni wtedy prowadzili wybrańca przez te drzwi przed oblicze
    Pana. Żeby podkreślić swoją wielkoduszność sami zostawali na tym pełnym łez
    padole. Jakie to piękne i wielkoduszne.
    Szkoda mi Ciebie.

  • 46. Data: 2012-04-13 16:16:55
    Od: "axel" <a...@o...pl>

> [...]
    > takie jak hitleryzm, socjalizm, i niestety również liberalizm.

    Adolf był katolikiem i pisał Piusowi listy w których deklarował zemstę na

    Mieszacie Koledzy wszystko z wszystkim.....myśli trzeba stawiać LOGICZNIE i
    PROSTO:

    1.) To nie idee/koncepcje mające przybliżyć człowieka do dobrobyru SĄ ZŁE
    !!!!!! a.....ich realizacja, a w zasadzie BRAK ICH REALIZACJI !!!!
    Ludzkość NIE POTRAFI wypracować metody zabezpieczającej przed opanowaniem -
    z upływem czasu - władzy (czyli realizatorów tych wszystkich koncepcji !)
    przez MAFIĘ PRZESTĘPCZĄ !!!!!...... która WYPACZA te wszystkie piękne i
    słuszne idee/koncepcje i robi z państwa "ohydny, prywatny folwark". Idealnie
    jest zawsze na początku tj. wtedy gdy jeszcze żyją twórcy danej
    idei/koncepcji !....wszystko przebiega prawie idealnie.....lecz z
    czasem -szczególnie po śmierci twórcy - wszystko obraca się o 180 stopni
    !!!!!.....na przeciwieństwo !!!! Rządząca i zarazem.. ohydna mafia
    opanowuje szczególnie resorty siłowe w państwie, adwokaturę, sądy i
    prokuraturę iiiiiiii.....media celem ogłupiania podległego społeczeństwa
    !!!!!!!.....i teraz już robi BEZKARNIE " wszystko co chce".....ot i wsio, co
    było do udowodnienia....

    2.) Czy Adolf był katolikiem.....hmmm.....może w młodości, gdy nie był
    świadom niczego, bo zapewne został wychowany w tradycyjnym
    środowisku......Później - jako dorosły - był już raczej wrogiem
    katolicyzmu....słuchał chyba uważnie słów Pisma Świętego, gdzie co krok mowa
    jest o tym żeeeeeeeeeeeeee: Jezus był Żydem !!!!!.....więc jak mógł wielbić
    Żyda ?
    Nie, nie.... i po stokroć nie.....nie nienawidził Żydów za zabicie Jezusa,
    aaaaaaa......za zupełnie coś innegoooooooooo......a za co.....ano.....
    trzeba zobaczyć film - dokument fabularyzowany - o dojściu Hitlera do władzy
    (i inne podobne), a nawet z wielką uwagą filmy: "Kabaret" i wszystkie 3
    części "Ojca chrzestnego" i szczególnie zwrócić uwagę na początkowy
    komentarz w I-szej cześci i końcowy komentarz w III-ciej części tego
    ostatniego filmu !!!!!
    Radzę też przeczytać (przetłumaczoną na j.polski) książkę: Zeznania
    sekretarki " 12 lat u boku Hitlera 1933-1945".....i wtedy już wszystko
    ZROZUMIECIE !!!!!

    Amen

  • 47. Data: 2012-04-13 16:46:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    axel wrote:

> [...]
    > idei/koncepcji !....wszystko przebiega prawie idealnie.....lecz z
    > czasem -szczególnie po śmierci twórcy - wszystko obraca się o 180 stopni

    Bardzo mi się podoba ta koncepcja.
    Idealnie było dopóki żył Jezus. Po jego śmierci rządzi mafia. Dobre. Proste
    i bezpośrednie. Argumenty są nieodparte przez ilość wykrzykników i kropek.
    To musi być prawda.

  • 48. Data: 2012-04-13 20:28:11
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Adolf był katolikiem i pisał Piusowi listy w których deklarował zemstę na
    > Żydach za zabicie Chrystusa.

    Gdzie to wyczytałeś ?. W "Nie" Urbana ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2012-04-13 20:45:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A ostano wierzący przynieśli na Krakowskie Przedmieście rysunki z
    > szubienicami.

    Słuchaj kurwa kolego. Nie dziw się, że ludzie są śmniertelnie wkurwieni na
    ekipę Tuska za gnojenie rodzin Smoleńskich, mataczenie w sprawie śledztwa i
    za tych wszystkich kurwa "debeściaków".

    Miarka sie przebrała, a tej pierdolonej pookrągłostołowej bandzie całkowicie
    popierdoliło się w główkach, bo pomyśleli oni sobie ze jak puszczą "Taniec z
    gwazdami" z Kubą Wojewódzkim to uda im się nawet niezauważenie odpierdolić
    prezydenta wespół z ruskimi.

    Taki chuj kolego, ktos za to beknie jak nie w Rosji to przynajmniej u nas

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2012-04-13 21:13:22
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jest to co najwyżej świadectwo, że masz słabo rozwiniętą zdolność
    > logicznego
    > rozumowania.

    Ja nie wiem kurna Jasiek co ty masz za problem. Chcesz świadectw, to wejdź
    sobie na stronę:

    http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/index.php?option=co
    m_content&view=article&id=256

    ... tam jest lista egzorcystów. Jak jestes ciekawy to umów się z księdzem na
    spotkanie, być może pozwoli ci uczestniczyć w obrzędzie modlitwy nad
    opętanym (nie wiem jakie są procedury, i czy istnieje taka możliwość, ale
    może jest szansa).

    Ja osobiście nie mam takiej potrzeby, powiem więcej - nawet bardzo boję się
    takiej bezpośredniej konfrontacji z szatanem bo wiem, że ten starł by mnie
    na proch....

    Niepublikowany wywiad z Cejrowskim dla "Newsweeka"
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/_niepublikowa
    ny_wywiad_z_cejrowskim_dla_newsweeka_19737

    "[...] WC: Nie. I codziennie odmawiam modlitwę z egzorcyzmem do św. Michała
    Archanioła, aby mnie ustrzegł od demonów. Mam wujaszka egzorcystę i raz w
    życiu byłem u niego w gabinecie. Nigdy więcej nie chcę tam pójść.[...]".

    Spotkanie z egzorcystą- ks. Piotr Glas.mpg
    http://www.youtube.com/watch?v=IeTkJQQgYag

    2012-04-02 kazanie - ks. Piotr Natanek
    http://gloria.tv/?media=274472

    Endriu