  • 61. Data: 2012-04-14 07:59:13
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Ja nie wiem kurna Jasiek co ty masz za problem. Chcesz świadectw, to wejdź
    > sobie na stronę:
    >
    > http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/index.php?
    option=com_content&view=article&id=2
    > 56

    Egzorcyzmy to ściema, bo nie ma czegoś takiego jak opętanie. Proste?
    (żartuję, wiem że nie dla Ciebie)

    > .... tam jest lista egzorcystów. Jak jestes ciekawy to umów się z księdzem
    na
    > spotkanie, być może pozwoli ci uczestniczyć w obrzędzie modlitwy nad
    > opętanym (nie wiem jakie są procedury, i czy istnieje taka możliwość, ale
    > może jest szansa).

    I co to niby ma udowodnić? Jaką teorią wytłumaczysz opętanie?

    > Ja osobiście nie mam takiej potrzeby, powiem więcej - nawet bardzo boję
    się
    > takiej bezpośredniej konfrontacji z szatanem bo wiem, że ten starł by mnie
    > na proch....

    Cienki jesteś. Mnie szatan je z ręki i jak mu każę to Ciebie też opęta.
    Zamówię za Ciebie czarną mszę za Twoje opętanie.

    > Niepublikowany wywiad z Cejrowskim dla "Newsweeka"

    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/_niepublikowa
    ny_wywiad_z_cejrowskim_dl
    a_
    > newsweeka_19737
    >
    > "[...] WC: Nie. I codziennie odmawiam modlitwę z egzorcyzmem do św.
    Michała

    Jak widać nawet mądrzy ludzie czasem są zakażeni szkodliwymi memami.

    > Archanioła, aby mnie ustrzegł od demonów. Mam wujaszka egzorcystę i raz w
    > życiu byłem u niego w gabinecie. Nigdy więcej nie chcę tam pójść.[...]".
    > Spotkanie z egzorcystą- ks. Piotr Glas.mpg
    > http://www.youtube.com/watch?v=IeTkJQQgYag
    >
    > 2012-04-02 kazanie - ks. Piotr Natanek
    > http://gloria.tv/?media=274472

    Hehe, Natanek już został wyklęty przez kościół. Jeżeli będziesz uczestniczył
    w jego nabożeństwach, to automatycznie też jesteś obłożony ekskomuniką.

    --
    Jan Werbiński

  • 62. Data: 2012-04-14 09:35:40
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

> [...]

    > życiu byłem u niego w gabinecie. Nigdy więcej nie chcę tam pójść.[...]".
    >
    > Spotkanie z egzorcystą- ks. Piotr Glas.mpg

    Opętania, objawienia i inne "doświadczenia duchowe" to tylko wynik
    niestandardowej aktywności mózgu. Pierwsze sztuczne symulacje takich
    zjawisk przeprowadzono już w laboratorium. Poczytaj : hełm boga - prof.
    Michael Persinger.

    Kazanie ks. Natanka - bezcenne :-)
    Wszystkie kabarety przy tym wysiadają.

    pozdr.
    sys29

  • 63. Data: 2012-04-14 09:42:25
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Jan Werbinski <j...@g...pl> napisał(a):

    > nauczać o moralności.

    Taki dowcip znalazłem w sieci :

    W sądzie.
    To było tak: Był sobie bardzo dobry prałat, człowiek bardzo wielkiej wiary
    i dobrego serca. Nie uciekały przed nim zwierzęta, karmił biedaków, nocował
    bezdomnych. Któregoś wieczora wracał po mszy na plebanię i nagle usłyszał
    ciche wołanie: ,,Księże prałacie! Księże prałacie!''. Odwrócił się, ale nic
    nie zobaczył. Po chwili wołanie powtórzyło się. Rozejrzał się uważnie i w
    szarówce wieczoru dostrzegł siedzącą na kamieniu żabę. Podszedł i schylił
    się nad ledwo żywym zwierzątkiem, a ono wyjąkało: ,,Weź mnie ze sobą, jestem
    zaklęty przez złą wiedźmę. Zanieś mnie na plebanię, nakarm, daj pić, przytul
    i pocałuj, a zdejmiesz ze mnie zły czar''. Prałat, niewiele myśląc, zabrał
    żabkę, nakarmił, napoił, przytulił i pocałował, a nawet położył w swoim
    łóżku, na swojej poduszeczce. Następnego dnia rano obudził się, patrzy, a
    obok niego leży piękny 16-letni ministrant...
    - I taka właśnie jest nasza linia obrony, wysoki sądzie...

    pozdr.
    sys29

  • 64. Data: 2012-04-14 13:44:10
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Zadna nowa partia z programem, ktory dzieli spoleczenstwo (np na
    socjalisto i liberalow) nie ma szans. Trzeba zalozyc partie niskich
    podatkow:
    - zmniejszenie biurokracji
    - uproszczenie przepisow
    - zmniejszenie finansowania dla premiera, prezydenta, sejmu i senatu
    - zmniejszenie podatkow

    I tylko tyle. Roboty jest na 4 lata wiec nie ma potrzeby wymyslac
    dodatkowych punktow programu, bo one tylko podziela spoleczenstwo
    jeszcze bardziej.
    Taka partia mialaby poparcie wiekszosci spoleczenstwa i moglaby wygrac
    wybory. A teraz jest niestety tak, ze ciagle nas oklamuja ci sami
    politycy i ciagle nic sie nie zmienia (poza coraz wiekszymy podatkami)

  • 65. Data: 2012-04-14 14:32:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Lucky wrote:

> [...]
    > wybory. A teraz jest niestety tak, ze ciagle nas oklamuja ci sami
    > politycy i ciagle nic sie nie zmienia (poza coraz wiekszymy podatkami)

    To mi się podoba. Tym bardziej, że jest zbliżone do mojego pomysłu (wiadomo
    - własne pomysły są najpiękniejsze). Stworzenia partii jednego zadania na
    kadencję. Nie zmniejszenia biurokracji, bo to zbyt ogólne ale np zniesienie
    dowodów osobistych i zwolnienie wszystkich, którzy przy tym pracują, z
    jednoczesną deklaracją, ze partia będzie tak głosowała w pozostałych
    kwestiach jak koalicjant lub koalicjanci. Taka partia weszłaby do koalicji
    tylko wtedy gdyby ten jeden punkt koalicja przyjęła jako swój. Tyle. W
    następnej kadencji partia jednego zadania wyznaczyła by sobie kolejny cel do
    zrealizowania. Tryb wybierania celu to inna kwestia. Głosujący na taka
    partię wiedziałby, że postulat zostanie spełniony i jednocześnie wiedziałby,
    ze głosuje za większością parlamentarną we wszystkich pozostałych sprawach.
    Partia taka byłaby mile widziana w koalicji bo byłoby wiadomo z góry co
    trzeba zrobić by pozyskać głosy jej posłów. Dalszych przepychanek by nie
    było.

  • 66. Data: 2012-04-14 15:24:49
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 14/04/2012 13:32, totus wrote:

> [...]
    > Partia taka byłaby mile widziana w koalicji bo byłoby wiadomo z góry co
    > trzeba zrobić by pozyskać głosy jej posłów. Dalszych przepychanek by nie

    Podoba mi sie pomysl z koalicja. To jak dzialamy, bo samym gadaniem nic
    sie nie zmieni?

  • 67. Data: 2012-04-15 11:46:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Lucky wrote:

    > Podoba mi sie pomysl z koalicja. To jak dzialamy, bo samym gadaniem nic
    > sie nie zmieni?

    To prawda, gadaniem się nie zmieni. Jestem samotnikiem i indywidualistą,
    raczej. Ale jak trzeba to trzeba. Co miałbym robić?

  • 68. Data: 2012-04-15 12:04:57
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 15/04/2012 10:46, totus wrote:

    > To prawda, gadaniem się nie zmieni. Jestem samotnikiem i indywidualistą,
    > raczej. Ale jak trzeba to trzeba. Co miałbym robić?

    Zacznijmy od najprostszych i zobaczymy co bedzie dalej. Proponuje:
    1. Strona na fb, czekamy az bedzie 1000 ludzi
    http://www.facebook.com/pages/Partia-Niskich-Podatkó
    w/299951703409150

    2. Zbieramy podpisy na utworzenie partii
    3. Zakladamy partie

  • 69. Data: 2012-04-15 12:21:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Lucky wrote:

> [...]
    > http://www.facebook.com/pages/Partia-Niskich-Podatkó
    w/299951703409150

    > 2. Zbieramy podpisy na utworzenie partii

    Zrobiłem co było do zrobienia. Nazwa taka sobie. Ale może wszystkie moje
    pomysły sprowadzają się właśnie do tego.
    Czyli dalej czekam co będzie dalej.

    PS
    Widzę, że zakładanie partii nie jest trudne.

  • 70. Data: 2012-04-15 12:46:11
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 15/04/2012 11:21, totus wrote:
    > Zrobiłem co było do zrobienia. Nazwa taka sobie. Ale może wszystkie moje
    > pomysły sprowadzają się właśnie do tego.
    > Czyli dalej czekam co będzie dalej.
    Trzeba zapraszac znajomych i pisac na forach.