  • 1. Data: 2009-10-19 20:49:33
    Temat: Kierunek jest jeden!
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Zapakowane s łapy urwie niestety.

    pozdrawiam stary

    ps.a moze tylko niektórym urwie)

  • 2. Data: 2009-10-19 21:49:49
    Temat: Re: Kierunek jest jeden!
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    stary <k...@w...pl> napisał(a):
    > Zapakowane s łapy urwie niestety.
    >
    > pozdrawiam stary
    >
    > ps.a moze tylko niektórym urwie)

    Urwie, urwie... ;) Poki co korekty nie bedzie - towarzystwo za bardzo sie
    nastawilo na kupno 'tanich' akcji przy wigu20 ponizej 2000. Bo czy jest ktos
    na grupie, kto nie wszedlby za calosc przy tych poziomach? Wiec wg mnie tam
    nie dojedziemy. I jesli nie bedzie zadnego kataklizmu to do konca roku czeka
    nas boczniak w przedziale 2100 - 2490 ze sporymi wahnieciami. A w nowym roku
    chyba w gore ;)

  • 3. Data: 2009-10-20 09:01:16
    Od: karol <k...@k...pl>

    Ritchie pisze:

> [...]
    > nas boczniak w przedziale 2100 - 2490 ze sporymi wahnieciami. A w nowym roku

    A kiedy deszcz przestanie padac?

  • 4. Data: 2009-10-20 09:05:33
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "karol" <k...@k...pl> wrote in message

    > A kiedy deszcz przestanie padac?

    Na to pytanie to Ci da odpowiedz ten od gwiazd....-;)

  • 5. Data: 2009-10-20 09:17:46
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Jedyniesluszny

    Leszek :)

  • 6. Data: 2009-10-20 09:33:47
    Od: k...@o...pl

    > Zapakowane s łapy urwie niestety.
    >
    > pozdrawiam stary
    >
    > ps.a moze tylko niektórym urwie)

    Ja to bym się tak nie podniecał. Podciąganie indeksów "garstką" spółek to już
    przerabialiśmy. Jak bedzie to czas pokaże, ale mi tu cosik śmierdzi.

  • 7. Data: 2009-10-20 09:38:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "stary" <k...@w...pl> wrote in message
    > Zapakowane s łapy urwie niestety.
    >
    > pozdrawiam stary
    >
    > ps.a moze tylko niektórym urwie)

    No przecież gdzieś te płynne tryliony swieżutkich dularów musza znaleźć
    swoją przystań, najlepiej w jako - takich płynnych aktywach, a przy okazji
    to może i zalewarowanym na akcjach "pomożemy" powiedział Benek do
    Blankfeina. I nikt nam nie podskoczy,

    george

  • 8. Data: 2009-10-20 14:47:47
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>