  • 1. Data: 2006-02-17 11:59:57
    Temat: Kilka liczb
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    Co sadzicie o nastepujacej KK?
    Zakupy 16,95%/r (pierwsze 6 miesiecy bez odsetek)
    Kesz 22.95%/r (+2,5% za bankomacenie)
    grace period 59 dni
    minimalna splata 2%
    opcja przeniesienia limitu z innej KK - (pierwsze 6 miesiecy bez odsetek),
    16.95%/r

    I jeden minus - splaty karty najpierw pokrywaja transakcje z najmniejszym
    oprocentowaniem (100zl z bankomatu i 10000 na zakupach to w rzeczywistosci
    koniecznosc splaty calosci zadluzenia aby wyzwolic sie od 22,95%/r)

    Czy to oferta dobra/srednia/kiepska?

  • 2. Data: 2006-02-17 12:06:34
    Temat: Re: Kilka liczb
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/17/2006 12:59 PM, laokon wrote:

> [...]
    > minimalna splata 2%
    > opcja przeniesienia limitu z innej KK - (pierwsze 6 miesiecy bez odsetek),
    (...)
    > Czy to oferta dobra/srednia/kiepska?

    Dla Ciebie powinien ważny być GP - który tu jest dosyć długi, zwykle dla
    kk jest to kilka dni mniej.

    Z pozostałych parametrów nie powinieneś korzystać, bo skoro korzystasz,
    to robisz , co bank chce - a nie Ty, co w przypadku kk nie jest dobrym
    pomysłem.

    Pzdr: Witek

  • 3. Data: 2006-02-17 12:10:55
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "laokon" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    om...
> [...]
    > najmniejszym oprocentowaniem (100zl z bankomatu i 10000 na zakupach
    > to w rzeczywistosci koniecznosc splaty calosci zadluzenia aby

    A jakies oplaty stale ? Zerowe lub prawie zerowe? Oferta bardzo dobra
    dla osoby splacajacej w grace-periodzie i calkiem dobra dla osoby
    chcacej sie zadluzac. Jesli taka karta istnieje, to ja chetnie
    skorzystam z opcji przeniesienia! No chyba ze w pakiecie jest jakies
    "obowiazkowe ubezpieczenie" to podziekuje.

    marekz

  • 4. Data: 2006-02-17 12:30:23
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    > A jakies oplaty stale ? Zerowe lub prawie zerowe?
    Oczywiscie zerowe.

    > No chyba ze w pakiecie jest jakies "obowiazkowe ubezpieczenie" to
    > podziekuje.

    Tylko opcjonalne: 78 pensów od każdej rozpoczetej pożyczonej setki GBP :-)

    Po prostu porownuje oferty kredytowek w obu krajach.