  • 1. Data: 2007-07-15 12:19:37
    Temat: Kilka pytan dotyczacych karty kredytowej Visa banku Millenium
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam kilka pytań odnośnie KK Visa z banku Millenium i wiem że tylko
    tutaj otrzymam prawdziwe i rzetelne informacje ;)

    Oto one:
    - czy wyciąg papierowy jest bezpłatny?
    - kiedy generowany jest wyciąg?
    - w jaki sposób można zrezygnować z ubezpieczenia "Bezpieczna Karta" -
    konieczna jest wizyta w banku?
    - czy jest możliwość otrzymywania na maila wyciągu w wersji elektronicznej?

    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź i za pomoc.

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-07-15 14:55:51
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oto one:
    > - czy wyciąg papierowy jest bezpłatny?

    Jest bezpłatny.

    > - kiedy generowany jest wyciąg?

    Pierwszego roboczego dnia miesiąca.

    > - w jaki sposób można zrezygnować z ubezpieczenia "Bezpieczna Karta" -
    > konieczna jest wizyta w banku?

    Można przez telefon.

    > - czy jest możliwość otrzymywania na maila wyciągu w wersji
    > elektronicznej?

    A tego nie wiem, mam niejasne wrażenie, że nie ma takiej mozliwości.

    marekz