  • 11. Data: 2003-10-18 17:36:17
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Yeti wrote:

    > A zastanawioałeś się dlaczego w pko bp nie można otworzyć konta
    > inteligo - niby przecież to jedna firma.

    Zdaje się że już można :-)

  • 12. Data: 2003-10-18 20:37:30
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Duke <d...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmrtmj$ait$...@i...gazeta.pl...

    > Zdaje się że już można :-)

    Można tylko złożyć wniosek. I pewnie tylko w bardziej rozgarniętych
    oddziałach...

  • 13. Data: 2003-10-19 11:58:55
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał:

    > Hmmm, gdyby Inteligo bylo bardzo tanie lub wrecz darmowe, to to co
    > napisales mialoby sens. Mam natomiast niejasne wrazenie, ze obecnie jest
    > drozsze lub przynajmniej niewiele tansze od Millenium (po ostatniej
    > zmianie TOiP). A millenium ma oddzialow od cholery, w ktorych przewala
    > sie nieskonczone ilosci papierow (no ale depozytow w bankomatach jak nie
    > mieli, tak nie maja ;-) ).

    No popatrz ;O Wreszcie to zauważyłeś, że są banki z oddziałami (np. millennium),
    które mają lepszą _ofertę_ od Inteligo.

  • 14. Data: 2003-10-19 12:25:00
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Bo Inteligo nie jest jeszcze w pelni zintegrowane z PKO BP.

    A będzie w pełni zintegrowane z __obecnym__ systemem pkobp ? Mnie się coś
    wydaje, że Inteligo będzie istniało tylo do czasu wdrożenia nowego systemu w
    pkobp ;)

  • 15. Data: 2003-10-19 17:13:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > A będzie w pełni zintegrowane z __obecnym__ systemem pkobp ? Mnie się
    > coś wydaje, że Inteligo będzie istniało tylo do czasu wdrożenia
    > nowego systemu w pkobp ;)

    Marka PKO BP raczej nie "obsluzy" mlodych, bogatcyh, aktywnych - wiec sama
    nazwa Inteigo zostanie

  • 16. Data: 2003-10-19 17:31:31
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Marka PKO BP raczej nie "obsluzy" mlodych, bogatcyh, aktywnych - wiec sama
    > nazwa Inteigo zostanie

    Być może...
    Ale i tak 'przesiadka' na nowy system pewnie będzie ;-)

  • 17. Data: 2003-10-19 17:37:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > Ale i tak 'przesiadka' na nowy system pewnie będzie ;-)

    Spoko - to za dwa - trzy lata.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 18. Data: 2003-10-19 19:46:56
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Witek napisał:

    > No popatrz ;O Wreszcie to zauważyłeś, że są banki z oddziałami (np. millennium),
    > które mają lepszą _ofertę_ od Inteligo.

    Nigdy nie twierdzilem, ze Inteligo jest najlepsze. IMHO maja bardzo
    dobre kanaly dostepu, za ktore jestem gotow placic tyle ile place.
    Niestety maja uboga oferte, dlatego caly czas korzystam rowniez z Millenium.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-10-20 15:07:28
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Bo jeszcze niezintegrowali w pełni systemu po przeprowadzcce z
    Bankgesellschaft
    > Berlin PL (trwa to już rok!).

    Ależ można! Dokładniej - dysponując np. VE PKOBP można w bankomacie
    PKOBP dokonać wpłaty na dowolne konto! Jest tylko kwestia
    prowizji...

    > Nie. Patrz pkt. 1.

    W pewnych warunkach można. Otóż gdy próbujesz wypłacić kwotę
    większą, niż dysponuje twoje konto, to otrzymasz komunikat, np. "Na
    twoim koncie jest 22.50, czy wypłacić inną kwotę" czy jakoś w ten
    deseń. Sprawdziłem taką sytuację osobiście.

    Grzexs

  • 20. Data: 2003-10-20 20:34:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > twoim koncie jest 22.50, czy wypłacić inną kwotę" czy jakoś w ten
    > deseń. Sprawdziłem taką sytuację osobiście.

    Nie kartą inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara