  • 11. Data: 2012-08-10 15:25:32
    Temat: Re: Kilka pytań o Sync
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jc55hln9mxdp.dlg@kapselek.net...

    > Od paru dni mam u nich konto, zapowiada się to nieźle.

    btw, ktos testowal, czy zewnetrzne przelewy natychmiastowe sa rzeczywiscie
    natychmiastowe (w jakich godzinach i do jakich bankow :)

    --
    pozdr Z.

  • 12. Data: 2012-08-10 15:34:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 15:25:32 UTC+2 użytkownik ATZ Rzeszow napisał:

    > btw, ktos testowal, czy zewnetrzne przelewy natychmiastowe sa rzeczywiscie
    >
    > natychmiastowe

    Z tym bywa róznie

    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 13. Data: 2012-08-10 15:45:23
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Fri, 10 Aug 2012 15:25:32 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

    > btw, ktos testowal, czy zewnetrzne przelewy natychmiastowe sa rzeczywiscie
    > natychmiastowe (w jakich godzinach i do jakich bankow :)

    Zrobiłem dotąd jeden taki przelew do Millenium dla sklepu internetowego i
    bodaj doszedł szybko (trudno mi dokładnie ustalić), bo następnego dnia w
    południe miałem już paczkę od nich u siebie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2012-08-10 16:57:21
    Od: Graża <""\"\"\"@@@">

    > Są bezpłatne, sam zamówiłem najpierw zwykłą kartę i potem "domówiłem"
    > naklejkę, przyszły obie po 3 dniach zwykłą pocztą.

    Chyba te karty jednak nie są takie darmowe. Ściągnęłam tabelę opłat i
    prowizji i przy kartach debetowych pisze że miesięczna opłata to 3 zł.
    To im podziękuję za te karty.

  • 15. Data: 2012-08-10 17:40:39
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-10 16:57, Graża > pisze:
    > Chyba te karty jednak nie są takie darmowe. Ściągnęłam tabelę opłat i
    > prowizji i przy kartach debetowych pisze że miesięczna opłata to 3 zł.
    > To im podziękuję za te karty.

    Darmowe są do ROR, a płatne do KO.

  • 16. Data: 2012-08-10 22:43:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Co do werbowania to nie wiem, ale bodaj da się zgarnąć 100 zł przechodząc
    > proces tutaj:
    > https://ty.i.sync.pl/
    >
    > Ja się tam nie rejestrowałem, tylko założyłem konto normalnie, więc nie
    > wiem na pewno jak to działa i czy są jakieś haczyki ;)

    Juz nie dziala.

    PS
    Musialbys byc niezlym jeleniem,
    zeby zalozyc sobie konto omijajac 100zl.

    PS2
    Gdybys byl bardziej spostrzegawczy,
    to bys zauwazyl napis na srodku:
    "Konkurs zakończony. Dziękujemy za udział!"

  • 17. Data: 2012-08-10 22:45:09
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-08-10 12:28, Q pisze:

    > Gdzie jest ta oplata za niedozwolony debet (20 zl) w TOiP?

    To jest "koszt wysyłki pisma".

    --
    Marcin P.

  • 18. Data: 2012-08-10 22:53:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Chyba te karty jednak nie są takie darmowe. Ściągnęłam tabelę opłat i
    > prowizji i przy kartach debetowych pisze że miesięczna opłata to 3 zł.
    > To im podziękuję za te karty.

    No chyba jeszcze trzeba przeczytać ze zrozumieniem

    Darek

  • 19. Data: 2012-08-10 22:59:10
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Chyba te karty jednak nie są takie darmowe. Ściągnęłam tabelę opłat i
    > prowizji i przy kartach debetowych pisze że miesięczna opłata to 3 zł.

    Sa "darmowe", tylko ciapek-niezdarek jestes.

    > To im podziękuję za te karty.

    Jako i my dziekujemy za Twoje rady.

  • 20. Data: 2012-08-10 23:00:22
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To jest "koszt wysyłki pisma".

    Rozdział VII. Inne opłaty i prowizje VII. INNE OPŁATY/PROWIZJE TRYB
    POBIERANIA WYSOKOŚĆ OPŁATY/PROWIZJI
    1. Sporządzenie i wysłanie monitu (upomnienia, wezwania) - list zwykły
    jednorazowo 20 zł
    2. Sporządzenie i wysłanie listu poleconego jednorazowo 40 zł

    Ten pierwszy punkt podchodzi pod przekroczenie salda (ujemne saldo)
    na debetowce?
    To juz podchodzi pod kurestwo pospoplite.
    Trza ich zjechac na fejsie- niech lud wie w co wdepal :).