  • 11. Data: 2007-08-02 21:40:17
    Temat: Re: Kilkanaście kPLN na lokatę
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote on 2007-08-02 08:01:
    > Witam.
    >
    > Potrzebuję ulokować czyjeś pieniądze - kilkanaście kPLNów...
    > Najważniejsze bezpieczeństwo...ale przydałby się zysk większy niż na
    > eMAX+...
    > Horyzont czasowy słabo określony - pieniądze mogą być potrzebne zarówno
    > jutro (mało prawdopodobne) jak i za kilka lat (bardziej prawdopodobne)... I
    > to być może kilka procent jak i cała suma...
    > Stąd pomysł jakiejś lokaty...
    > Coś jak ta 3-miesięczna:
    > http://www.toyotabank.pl/160_480.htm
    > Są tu jakieś minusy? Może inne oferty są lepsze...
    Jak nie znasz dnia ani terminu - to chyba jednak najlepsze będzie konto,
    najlepiej tam gdzie znajdziesz najwyższe % - czasami warto pochodzić po
    promocjach - swego czasu była w citi.

    Ale jak rozważasz lokaty 3-miesięczne - to już Lukas ma wyżej niż TB -
    3,9% na 3 mies, stałe oproc., lokata >10 kPLN.

    Dobrze by było podzielić to na dwie, 3 części, jak można oczywiście. I
    wtedy część np. do polbanku, część na lokatach 3 mies.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 12. Data: 2007-08-03 04:54:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ale jak rozważasz lokaty 3-miesięczne - to już Lukas ma wyżej niż TB -
    > 3,9% na 3 mies, stałe oproc., lokata >10 kPLN.

    Ale te 3,9% , to po belkowym?
    Bo przed, to nie ma sensu, bo w TB jest bodaj 4,75%.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 13. Data: 2007-08-03 05:29:13
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote on 2007-08-03 06:54:
    > Witam.
    > Ale te 3,9% , to po belkowym?
    > Bo przed, to nie ma sensu, bo w TB jest bodaj 4,75%.
    Przed :-). Mea culpa, spojrzałem na TB i pomerdało mi się że tam jest 3,75%.

    Michał