  • 1. Data: 2008-12-05 11:51:06
    Temat: Killer lokata & potwierdzenie
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Ile średnio trzeba czekać na e-mailowe potwierdzenie założenia killer lokaty
    w banku pocztowym?

  • 2. Data: 2008-12-05 11:58:49
    Temat: Re: Killer lokata & potwierdzenie
    Od: k...@o...pl

    On 5 Gru, 12:51, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
    > Witam.
    > Ile średnio trzeba czekać na e-mailowe potwierdzenie założenia killer lokaty
    > w banku pocztowym?

    Ja dostałem na drugi dzień.

  • 3. Data: 2008-12-05 13:08:59
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@o...pl>
    g.googlegroups.com

    [CIACH]

    Formularz wypełniłem wczoraj. Przelew zleciłem wczoraj. Kasa opuściła moje
    konto wcześnie rano (przelew zlecony z mBanku). Do tej pory nie otrzymałem
    od nich żadnej informacji... Trochę dziwne.

  • 4. Data: 2008-12-05 13:30:14
    Od: k...@o...pl

    On 5 Gru, 14:08, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:

    > Formularz wypełniłem wczoraj. Przelew zleciłem wczoraj. Kasa opuściła moje
    > konto wcześnie rano (przelew zlecony z mBanku). Do tej pory nie otrzymałem
    > od nich żadnej informacji... Trochę dziwne.
    Jeśli przelew wyszedł dziś to możliwe, muszą zaksięgować u siebie i
    zrobić trochę biurokracji.

  • 5. Data: 2008-12-05 13:33:25
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@o...pl>
    n.googlegroups.com

    [ciach]

    Podsumowując - kiedy jest szansa otrzymania potwierdzenia założenia lokaty?
    Dzisiaj, czy po weekendzie?
    Czy dzień, w którym otrzymam potwierdzenie otwarcia lokaty stanowi również
    dzień rozpoczęcia ów lokaty?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2008-12-05 14:16:07
    Od: Piotr Sawinski <p...@i...pl>

    Piotr Karski wrote:
> [...]
    > konto wcześnie rano (przelew zlecony z mBanku). Do tej pory nie otrzymałem
    > od nich żadnej informacji... Trochę dziwne.

    Dokladnie taka sama sytuacja... i rowniez juz mnie to zastanawialo

    Piotr Sawinski

  • 7. Data: 2008-12-05 15:27:48
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    Piotr Karski pisze:

> [...]
    > Dzisiaj, czy po weekendzie?
    > Czy dzień, w którym otrzymam potwierdzenie otwarcia lokaty stanowi również

    Wniosek wypełniłem ok. 6 rano, w tym czasie też zleciłem przelew.
    Potwierdzenie dostałem tego samego dnia, ok. 18.00.

    Dniem rozpoczęcia lokaty, jest dzień wpłaty na rachunek banku.

    Piotrek

  • 8. Data: 2008-12-05 16:31:38
    Od: Piotr Sawinski <p...@i...pl>

    Piotr Karski wrote:
> [...]
    > Dzisiaj, czy po weekendzie?
    > Czy dzień, w którym otrzymam potwierdzenie otwarcia lokaty stanowi również

    Gwoli uzupelnienie. Wniosek wypelnilem wczoraj okolo 8PM i wtedy
    ustawilem przelew z mBanku. Potwierdzenie otrzymalem e-mailem z godzina
    nadania 3:52PM.

    Piotr Sawinski

  • 9. Data: 2008-12-05 17:30:16
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Piotrek" news:ghbhd8$c9o$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Wniosek wypełniłem ok. 6 rano, w tym czasie też zleciłem przelew.
    > Potwierdzenie dostałem tego samego dnia, ok. 18.00.

    Tym bardziej sytuacja w jakiej się znalazłem jest dla mnie lekko
    niepokojąca...

    > Dniem rozpoczęcia lokaty, jest dzień wpłaty na rachunek banku.

    I to przynajmniej jest pozytywna/dobra wiadomość. Mam nadzieję, że kasa
    dotarła dzisiaj do banku i pieniądze już pracują na 10 dniowej lokacie -
    oby.

  • 10. Data: 2008-12-05 17:32:00
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Piotr Sawinski" news:ghbd39$lg$1@news.dialog.net.pl

    > Dokladnie taka sama sytuacja... i rowniez juz mnie to zastanawialo

    Widzę, że nie jestem osamotniony w swoich obawach... Mam nadzieję, że
    najpóźniej do poniedziałku dostanę od pocztowego potwierdzenia otwarcia
    lokaty - póki co w skrzynce odbiorczej tego najważniejszego e-maila wciąż
    nie ma.