  • 1. Data: 2009-02-18 12:57:12
    Temat: Killer szybkie pytanie
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Witaw!
    Zacząłem się bawić w killera i chciałem założyć 10 lokat odnawialnych po
    1000zł. Mam dwie wątpliwości:
    Po pierwsze czy po 10 dniach kiedy dopiszą odsetki do kapitału i zrobi
    się ponad 10 0000zł czy nie odmówią przedłużenia jednej z lokat?
    Po drugie założyłem pierwszą lokatę, klikam wyślij wniosek ponownie no i
    pojawia się między innymi pytanie "Czy masz już w Banku Pocztowym
    rachunek terminowych lokat oszczędnościowych?" Nie mam bo wysłałem tylko
    wniosek. W związku tym zastanawiam się czy dawać "nie" i zakładać
    następne, czy też poczekać aż założą ten rachunek. Interesuje mnie
    również ewentualne konsekwencje tego wyboru.
    Z góry dziękuję za pomoc wszystkim grupowym killerom;-)
    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 2. Data: 2009-02-18 13:08:47
    Temat: Re: Killer szybkie pytanie
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 18 Lut, 13:57, Ja_Nul^ <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > również ewentualne konsekwencje tego wyboru.
    > Z góry dziękuję za pomoc wszystkim grupowym killerom;-)

    Ja zawsze daje że nie mam i zawsze się zakładają ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-18 14:06:57
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Ja_Nul^ pisze:

    > Po pierwsze czy po 10 dniach kiedy dopiszą odsetki do kapitału i zrobi
    > się ponad 10 0000zł czy nie odmówią przedłużenia jednej z lokat?

    Nie odmówią, dzwoniłem i pytałem.

> [...]
    > następne, czy też poczekać aż założą ten rachunek. Interesuje mnie
    > również ewentualne konsekwencje tego wyboru.

    Dzwoniłem swego czasu do nich z takim pytaniem, radzili poczekać.

    pzdr
    Zyga