  • 1. Data: 2012-07-04 08:52:55
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 08:46, m...@g...com pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co
    chwile...

  • 2. Data: 2012-07-04 09:12:32
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Lip, 08:52, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    miesiąc.http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBan
    k/7623343?nlp=&CID=PL_CRM...

    > Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co
    > chwile...

    Tu tez można zgarnąć kindelka, ale więcej wysiłku to wymaga:

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1252,
    promuj-mbank-i-zgarnij-nagrody.html

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-07-04 09:35:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 09:12, luc pisze:
> [...]
    k/7623343?nlp=&CID=PL_CRM...

    > Tu tez można zgarnąć kindelka, ale więcej wysiłku to wymaga:

    Wlasnie to widzialem wczoraj. Troche wtopa - zaprosic 10 klientow i
    dopiero kindelek. Tutaj na gruponie prosto, bo tylko KK zalozyc. Trzeba
    co prawda 500 zl zaplacic, ale mozna "na odleglosc" czyli chociazby
    skycash powinien przejsc. Wykluczyli tylko "quasi-cash", nie jestem
    pewien czy sky sie pod to nie lapie. Zawsze mozna tez po prostu zrobic
    przelew z KK, bo to tez sie lapie.

  • 4. Data: 2012-07-04 09:59:34
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-04 09:35, neoniusz pisze:
> [...]
    > skycash powinien przejsc. Wykluczyli tylko "quasi-cash", nie jestem
    > pewien czy sky sie pod to nie lapie. Zawsze mozna tez po prostu zrobic

    Czytał ktoś regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5zł za grupon i
    10zł za wydanie karty. Co z zamknięciem?

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-07-04 10:04:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:

    > Czytał ktoś regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5zł za grupon i
    > 10zł za wydanie karty. Co z zamknięciem?

    też się zastanawiam nad zamknięciem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-07-04 11:00:20
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:
    > Czytał ktoś regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5zł za grupon i
    > 10zł za wydanie karty. Co z zamknięciem?

    "Opłata roczna za każdy kolejny rok używania karty głównej 200 zł."
    Kolejny czyli pierwszy rok jest za free?
    Rok liczą od założenia czy kalendarzowy?

    "Opłata nie będzie pobrana jeżeli roczna wartość lub ilość transakcji
    bezgotówkowych
    za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum: 18 000 zł lub 120 transakcji."

    Przypuśćmy że ktoś chciał by nie likwidować tej karty. Czy te 120
    transakcji można wyrobić przelewając allegro za prowizję po złotówce?

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2012-07-04 11:04:00
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 11:00, Zyga pisze:

> [...]
    >
    > Przypuśćmy że ktoś chciał by nie likwidować tej karty. Czy te 120
    > transakcji można wyrobić przelewając allegro za prowizję po złotówce?

    Dzwoniłem do mBanku i wygląda to obiecująco 1 rok jest za 10 PLN kolejny
    za 200 jeśli nie spełnisz wymogów, a z karty będzie można zrezygnować
    telefonicznie (ja to zrobie po otrzymaniu kindla)

    - pamiętajcie o 10% podatku za kindla tj 31,90
    - dostajemy 35 brutto od mBanku dodatkowo

    z resztą wszystko jest w regulaminie

    gregor

  • 8. Data: 2012-07-04 11:33:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    miesiąc.http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBan
    k/7623343?nlp=&CID=PL_CRM...

    > Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co
    > chwile...

    Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
    miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart
    glownych w okresie od 1-4 lipca :(

  • 9. Data: 2012-07-04 11:43:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 08:52, neoniusz pisze:

    > Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co
    > chwile...

    chyba trochę więcej, bo 1005, tyle zostało ofert sprzedanych na
    gruoponie, ciekawe czy rzeczywiście mają nadwyżkę czy też kto pierwszy
    ten lepszy

    z drugiej strony od momentu pojawienia się topicu na pbb oferta z
    kindlem w mgnieniu oka się rozeszła ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-07-04 11:45:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lip, 11:43, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    > chyba trochę więcej, bo 1005, tyle zostało ofert sprzedanych na
    > gruoponie, ciekawe czy rzeczywiście mają nadwyżkę czy też kto pierwszy
    > ten lepszy

    Zapewne rownoczesnie zatwierdzono kilka wnioskow.
    Sadze, ze czesc osob nie bedzie sie kwalifikowala - tak wiec "kindlow"
    wystarczy.