  • 121. Data: 2012-07-11 15:25:41
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >Rozumiem że wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym że kupujący
    >piwo dostają otwieracz gratis to każdy kto kupuje >chleb czy papierosy powinien
    >być informowany że nie dostanie otwieracza?

    Ja uważam , ze link z groupona powinien byc do konkretnej karty gwarantującej
    promocję. Że tak nie było, to nie w porządku. Zaznaczam,ze ja nie miałem
    problemów, ale z tego linku powinno być możliwe jedynie założenie karty
    promocyjnej.

  • 122. Data: 2012-07-11 15:27:07
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Rozumiem =BFe wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym =BFe =
    > kupuj=B1cy piwo dostaj=B1 otwieracz gratis to ka=BFdy kto kupuje chleb czy =
    > papierosy powinien by=E6 informowany =BFe nie dostanie otwieracza?

    Ni przypiął, ni przyłatał. Wystarczyłoby gdyby bank raczył spersonalizować
    i dostosować linki do konkretnej promocji, pozwalając lub uniemożliwiając
    wybór wyłącznie promowanego "produktu".

  • 123. Data: 2012-07-11 15:32:45
    Od: disnej <d...@g...com>

    Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

  • 124. Data: 2012-07-11 15:44:34
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

    O! I to jest pytanie. Może link z grupona, prowadząc przez obcy serwer
    wprowadza jakiś parametr do systemu wnioskowego i to jest zaszyte w samym
    banku, ale to tylko spekulacja.

  • 125. Data: 2012-07-11 15:47:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 lipca 2012 15:25:41 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]
    > promocję. Że tak nie było, to nie w porządku. Zaznaczam,ze ja nie miałem
    > problemów, ale z tego linku powinno być możliwe jedynie założenie karty

    Link był nispersonalizowany z tego co tu pisali.

  • 126. Data: 2012-07-11 17:13:42
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-11 15:32, disnej pisze:
    > Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

    Bo w linku jest magiczne słowo groupon ;) ale poza tym wniosek standardowy.

  • 127. Data: 2012-07-11 17:53:30
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu środa, 11 lipca 2012 15:32:45 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
    > Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

    na podstawie parametru wysyłanego w zmiennej request, np. post lub bardziej
    prawdopodobne get. O refererze, który informuje skąd pochodzi user czyli jaki URL go
    przekierował na strone wnioskową mBanku nie wspominając.

    Serio, nie róbcie z tego problemow, to jest mozliwe do wykrycia (i zaimplementowania)
    nawet przez gimnazjaliste, ktory wlasnie przeczytal tutorial w internecie. Jesli bank
    by chciał, to by po tym identyfikował...

  • 128. Data: 2012-07-11 17:57:25
    Od: b...@w...pl

    W dniu środa, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Chwila-jak kupowałes grupona to jasno było napisane że aby go otrzymac musisz
    złożyc wniosek o taki i taki produkt.
    > Bank nie jest jasnowidzem i skoro złożyłeś wniosek o Vise to go ropatrzył a że do
    Visy Kindla niet to niet.

    No własnie chwila - jak kupowałem grupona, kupowałem pod KONKRETNĄ KARTĘ. Moja wina
    ze bank przekierował mnie na ogolna strone wnioskową gdzie nie zostałem nawet spytany
    o to jaką karte chce i wcisneli mi co innego bo nie spelniam jakichs warunkow?! (A w
    zasadzie moja dziewczyna, sam nie skorzystałem (a skorzystałbym) bo mam juz w mbanku
    KK do oscylatora)

    > Rozumiem że wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym że kupujący
    piwo dostają otwieracz gratis to każdy kto kupuje chleb czy papierosy powinien być
    informowany że nie dostanie otwieracza?

    Co do twojego przykladu z piwem - jest błedny. Prawdziwy to raczej chec kupna piwa,
    do którego jest gratis, a podanie przez sprzedawce INNEGO, podobnego, ale bez
    gratisa. Co wiecej w sklepie moge sprawdzic co kupuje i zwrocic sprzedawcy uwage - w
    mbanku nie, bo wciskają mi cos bez mojej wiedzy. Dopiero po otwarciu koperty widze,
    ze zostałem oszukany.

    W dniu środa, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu środa, 11 lipca 2012 12:44:24 UTC+2 użytkownik LiveSmarter.pl napisał:
    > &gt; &amp;gt; &amp;amp;gt; No to wygląda na to, że ani zwrotu z grupona, ani
    kindla, choć spróbujemy powalczyć z reklamacją - skoro nie może dostac MC World to
    ten link nie powinien jej w ogole wpuszczać do akcji/wywalac odpowiedni komunikat
    itp.. Troche brzydko to wyszło, tak jakby mbank chciał naciągnąć nieświadomych
    klientów

    > To bank jest winien że klient nieświadomy?
    > Widac nie potrzebowałeś karty kredytowej MC z limitem ponad 3tys skoro wybrałeś
    inna;)
    > No chyba że potrzebowałes Kindla ale to wtedy nie skłąda się wniosku w Banku o KK
    tylko kupuje Kindla w sklepie np;)

    > .. przecież jesli kupiłem groupona na MC World to chce ją dostać. Nie moge -
    dostaje komunikat, a nie inną kartę!

    > Chwila-jak kupowałes grupona to jasno było napisane że aby go otrzymac musisz
    złożyc wniosek o taki i taki produkt.
    > Bank nie jest jasnowidzem i skoro złożyłeś wniosek o Vise to go ropatrzył a że do
    Visy Kindla niet to niet.

    > &gt; &amp;gt; Problem w tym, że koleżanka wybrała ścieżkę uproszczoną
    (&amp;amp;quot;reklama dla
    > &gt; &amp;gt; ciebie&amp;amp;quot;) gdzie bank wydumał limit &amp;amp;lt;3k więc
    nie mogła wnioskować o MC

    > Ciekawe jest to że w wiekszości na forach i grupach złe rzeczy spotykają kolezanki,
    kolegów znajomych itp. Mało kto ma odwage się przyznac że sam &quot;dał ciała&quot; w
    tej czy innej sprawie.

    > &gt;
    > &gt; co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo
    dostanie inną kartę! Tak sie nie robi IMO...

    > Ty tak powaznie? Uwazasz ze przy kazdym wniosku powinien byc komunikat że nie
    dostanie Kindla? Przeciez to promocja dla osób korzystających z Grupona a mnóstwo
    innych skłądając wnioski nie wie nawet że na gruponie jakas promocja była i
    informacja o jakims kindlu by tylko zamieszanie spowodowała.
    > Ja np dopiero na tej grupie dowiedziałem sie co to Kindel- wczesniej nie miałem
    potrzeby go posiadac teraz zresztą również;)

  • 129. Data: 2012-07-11 19:46:45
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Serio, nie r=F3bcie z tego problemow, to jest mozliwe do wykrycia (i zaimpl=
    > ementowania) nawet przez gimnazjaliste, ktory wlasnie przeczytal tutorial w=
    > internecie. Jesli bank by chcia=B3, to by po tym identyfikowa=B3...

    Pytanie brzmi, czy bank chciał i czy to zrobił :) Bo mam wrażenie, że nie.
    A jazda zacznie się gdy będzie więcej wniosków na kindle niż kindli :) A
    może być, bo np. ja upubliczniłem niespersonalizowany link do wniosku
    z grupona :p

  • 130. Data: 2012-07-11 21:57:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.07.2012 19:46, TrzyLinie pisze:
> [...]
    > A jazda zacznie się gdy będzie więcej wniosków na kindle niż kindli :) A
    > może być, bo np. ja upubliczniłem niespersonalizowany link do wniosku

    Uwazaj, bo zrobia jak Synek i zaczna zglaszac do prokuratury :D Tych,
    ktorzy udostepnili link i tych, ktorzy bezprawnie skorzystali :D