  • 61. Data: 2012-07-04 21:16:02
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Hmmm ostatnio promocja była o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdę
    > mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)
    > Ja tam drugi raz się zrobić nie dam, żeby spełnić wszystkie warunki i
    > zapomnieć wysłać sms hi hi.

    Wtedy trzeba było mieć kartę, teraz na gruponie mógł kupić każdy, a pewnie
    tylko ze 100 osób dostanie kartę ;) więc zrobią kolejną promocję ;)

    a.

  • 62. Data: 2012-07-04 21:53:38
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mohonk <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Dzięki. Złóż wniosek jeszcze raz. Ja złożyłem jeszcze raz tym razem nie jako
    > przenosiny karty ale jako wyrobienie nowej i przeprocesował się do końca bez
    > problemów. Teraz czekam na decyzję.

    Uprzejmie informuję, że mój wniosek o kartę został zaakceptowany i umowa
    została niezwłocznie podpisana - karta z limitem 10 000 wydana bez żadnych
    zaświadczeń, w mBanku od roku nie było obrotu na koncie... Chyba chcą się
    pozbyć Kindli z magazynu :)))

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 63. Data: 2012-07-04 22:05:56
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-04 21:53, mohonk pisze:
> [...]
    > zaświadczeń, w mBanku od roku nie było obrotu na koncie... Chyba chcą się

    Kartę kredytową można mieć. Niekoniecznie trzeba jej używać :>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 64. Data: 2012-07-04 22:09:21
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 21:16, Wemif pisze:
    > xbartx <b...@h...net> wrote:
    >>
    > Wtedy trzeba było mieć kartę, teraz na gruponie mógł kupić każdy, a pewnie
    > tylko ze 100 osób dostanie kartę ;) więc zrobią kolejną promocję ;)

    A 900 x 5 sfinansuje część kundelków dla szczęśliwców ;) Czekam teraz na
    falę postów na ich forum (i oby nie na pbb) że mbank to złodzieje bo
    wzięli 5zł i karty nie dali... ;)

  • 65. Data: 2012-07-04 22:16:46
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

    > A 900 x 5 sfinansuje część kundelków dla szczęśliwców ;) Czekam teraz na
    > falę postów na ich forum (i oby nie na pbb) że mbank to złodzieje bo
    > wzięli 5zł i karty nie dali... ;)

    to taka nowa moda jest. w synku jak wnioskujesz o karte czy limit to tez
    ci kradną 1 zł tytułem "weryfikacji". i nie oddają przy odrzuceniu
    wniosku (przy akceptacji pewnie też nie)

  • 66. Data: 2012-07-04 22:18:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 22:09, osa pisze:

    > A 900 x 5 sfinansuje część kundelków dla szczęśliwców ;) Czekam teraz na
    > falę postów na ich forum (i oby nie na pbb) że mbank to złodzieje bo
    > wzięli 5zł i karty nie dali... ;)

    "W przypadku osób, które złożyły wniosek o kartę kredytową World
    MasterCard ale nie została im przyznana przez mBank karta kredytowa
    World MasterCard mają prawo o ubiegać się od Grupon.pl zwrotu opłaty za
    kupon. Warunkiem koniecznym by domagać się zwrotu opłaty za kupon jest
    podanie numeru wniosku o kartę kredytową World MasterCard. Za wszelkie
    błędnie podane numery wniosków mBank nie ponosi odpowiedzialności."

  • 67. Data: 2012-07-04 22:59:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 22:18, neoniusz pisze:

> [...]
    > podanie numeru wniosku o kartę kredytową World MasterCard. Za wszelkie
    > błędnie podane numery wniosków mBank nie ponosi odpowiedzialności."

    WOW... takiego ruchu po mbąku się nie spodziewałem... naprawdę!

  • 68. Data: 2012-07-04 23:01:04
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 22:16, gral pisze:

    > to taka nowa moda jest. w synku jak wnioskujesz o karte czy limit to tez
    > ci kradną 1 zł tytułem "weryfikacji". i nie oddają przy odrzuceniu
    > wniosku (przy akceptacji pewnie też nie)

    No ale chyba nie weryfikują tak klientów posiadających ROR? A jeśli tak
    co to niby weryfikują?

  • 69. Data: 2012-07-04 23:15:36
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

    > No ale chyba nie weryfikują tak klientów posiadających ROR? A jeśli tak
    > co to niby weryfikują?

    niestety posiadających ror. nie wiem co weryfikują. raczej po prostu
    pobierają ukrytą opłatę 1 zł (poprzez onlinowe "płacę z" innego konta).

  • 70. Data: 2012-07-05 03:50:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lip, 21:53, "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    Chyba chcą się
    > pozbyć Kindli z magazynu :)))

    Moze wchodza w jakis uklad z Amazonem przed wejsciem do Polski i
    pokazuja preznosc swoich kanalow dystrybucyjnych?

    Wtedy moze sie pojawic jakis produkt typu dedykowana KK "Amazon" przy
    ktorej sa znizki na zakup Kindli i ksiazek z Amazon.
    Przy rejestracji czytnika trzeba podac numer karty platniczej, tak
    wiec zaoferowanie znizkowej nie byloby glupie.