  • 1. Data: 2009-01-27 21:21:37
    Temat: Kłamliwa reklama kredytu gotówkowego w PKO BP
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Dlaczego banki kłamią w reklamach? Poszedłem do PKO BP, chciałem wziąć
    kredyt gotówkowy na maksymalną kwotę niby bez zaświadczenia o dochodach,
    czyli 20 tys. zł (prowadzę działalność od października, wcześniej
    pracowałem na umowę o pracę). Pierwsza niezgodność: pożyczka tylko do 10
    tys. zł. No, OK, trudno. Wypełniłem wniosek, pani oddzwoniła do mnie z
    informacją, że niestety, ale nie dostanę kredytu, bo za krótko prowadzę
    działalność.

    Jak się wkurzę, to zaskarżę taką reklamę do odpowiednich instytucji.
    Jeszcze chyba Getin Bank reklamuje się z kredytami "na dowód". Warto tam
    uderzać, czy to taka sama strata czasu?

    PS. Banki w czasie kryzysu niby mają pożyczać obficie firmom i osobom
    fizycznym, a jakoś tego nie odczułem. Nie chcą na mnie zarobić, to
    trudno. Raty spłacałbym terminowo, bo wiem, że mnie na nie stać.

  • 2. Data: 2009-01-27 21:31:27
    Temat: Re: Kłamliwa reklama kredytu gotówkowego w PKO BP
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Sheen wrote:
> [...]
    > fizycznym, a jakoś tego nie odczułem. Nie chcą na mnie zarobić, to
    > trudno. Raty spłacałbym terminowo, bo wiem, że mnie na nie stać.

    Kredyty sa dla tych co ich nie potrzebuja.

  • 3. Data: 2009-01-28 11:24:59
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > PS. Banki w czasie kryzysu niby mają pożyczać obficie firmom i osobom
    > fizycznym, a jakoś tego nie odczułem. Nie chcą na mnie zarobić, to
    > trudno. Raty spłacałbym terminowo, bo wiem, że mnie na nie stać.

    Wydaje mi sie ze tutaj rozmijasz sie z 'oczekiwaniami' banku. Bank
    bardzo lubi jak raty sa opoznione o dzien dwa. Wtedy niezwlocznie
    uruchamia procedure monitow i pobierda dodatkowe oplaty, niemale. Wiec
    czysty zysk
    .
    To oczywiscie uwaga na marginesie - bez zwiazku z glownym tematem
    watku.

  • 4. Data: 2009-01-28 12:46:54
    Temat: Re: Kłamliwa_reklama_kredytu_gotówkowego_
    Od: "arturn" <artur.nowacki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    \"Kredyt bez zaswiadczenia o dochodach\" to nie to samo co \"kredyt bez dochodow\".
    Wiec nikt Ciebie nie oszukal? Bo jak rozumiem zaswiadczenia o dochodach nie zadano?
    Tyle tylko, ze Twojego oswiadczenia wyszedl im brak Twojej zdolnosci kredytowej.

  • 5. Data: 2009-01-28 12:58:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    > fizycznym, a jakoś tego nie odczułem. Nie chcą na mnie zarobić, to trudno.
    > Raty spłacałbym terminowo, bo wiem, że mnie na nie stać.

    A ty pożyczyłbyś kasę osobie bez dochodów?

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-01-28 13:43:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-27, Sheen <z...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jak się wkurzę, to zaskarżę taką reklamę do odpowiednich instytucji.
    > Jeszcze chyba Getin Bank reklamuje się z kredytami "na dowód". Warto tam

    Strata czasu.

    Gdziekolwiek się przyznasz, że masz DG, to będą wymagać byś ją
    miał przynajmniej ok. rok. Nawet dla głupiej karty kredytowej są takie
    wymagania (Getin mi odmówił karty bo nie miałem wymaganych 9 miesięcy
    działalności).

    Spróbuj raczej promocje kredytów odnawialnych/debetów
    w mBanku/Multibanku:

    http://www.mbank.pl/firmowy/kredyty/limit_kredytowy/
    index.html
    http://www.multibank.pl/dla_firmy/kredyty/dopuszczal
    ny_debet

    mBank mi taki kredyt przyznał kiedyś "z marszu", tzn. widać było że to
    automat przydziela (kredyt był klepnięty może minutę po zgłoszeniu
    wniosku w systemie transakcyjnym).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-01-28 16:56:21
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

> [...]
    >
    > mBank mi taki kredyt przyznał kiedyś "z marszu", tzn. widać było że to
    > automat przydziela (kredyt był klepnięty może minutę po zgłoszeniu

    Przy zakładaniu rachunku firmowego chciałem dostać taki limit kredytowy
    i odrzucili ten wniosek.

    Czy jeśli pójdę jeszcze raz do PKO BP i tym razem złożę oświadczenie
    jako osoba zatrudniona na umowę o pracę, to nie połapią się? Czy mogą
    np. zadzwonić do rzekomego pracodawcy i zapytać, czy tam pracuję?

  • 8. Data: 2009-01-28 17:52:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sheen" glnttc$9lf$...@n...onet.pl

> [...]

    Getin Bank reklamuje się z kredytami "na
    > dowód". Warto tam uderzać, czy to taka sama strata czasu?

    Po co Ci aż 20 tysięcy na jeden dowód? Opłaty związane z wyrobieniem
    dowodu osobistego są teraz aż tak wielkie? ;)

    > PS. Banki w czasie kryzysu niby mają pożyczać obficie firmom i osobom fizycznym, a
    jakoś tego nie odczułem. Nie chcą na mnie
    > zarobić, to trudno. Raty spłacałbym terminowo, bo wiem, że mnie na nie stać.

    Ponoć pomysł Pawlaka (dofinansowywanie kredytobiorców) nazwano
    głupim, :) więc z tym spłacaniem mogą być trudności... ;)

    -=-

    Idź do innych banków. Ja, przy ubezpieczeniu samochodu, złożyłem swoją
    ofertę całej masie TU :) i wybrałem ofertę dla mnie najtańszą. :) Poczuj
    się klientem, nie żebrakiem, skoro zamierzasz dotować banki. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'