  • 1. Data: 2010-05-04 17:20:52
    Temat: Klich (minister MON) - czym Polska zasłużyła na ministra - ordynarnego kłamcę ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.niepoprawni.pl/blog/3/klich-klamie

    czym Polska zasłużyła na tak ordynarnie chamskie kłamstwa ministra
    rządu Tuska i dlaczego ten Tusk to akceptuje?

    Co Tusk ma do ukrycia ???? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2010-05-04 17:32:17
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    tak dla przypomnienia platforma ,
    powstala na zlecenie i za zgoda ubecji...

  • 3. Data: 2010-05-04 17:46:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...
    http://www.niepoprawni.pl/blog/3/klich-klamie

    Logicznie ten artykuł jest dziwaczny:

    Klich: "Nie wiedziałem, że wszyscy dowódcy będą w samolocie."
    W cytowanym pismie nie ma ani słowa na temat obecności generałów w samolocie
    więc logicznego fałszu nie widzę.

    Zwłaszcza, że cytujac dalej:
    Klich: "Zgoda, zwłaszcza, że ja się też wybieram" - z tego co wiem nie było
    go w tym samym samolocie...

    --
    marfi