  • 1. Data: 2010-06-17 07:11:59
    Temat: Klienci WBK uważajcie!
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Analitycy DM BZ WBK w raporcie z 31 maja radzą sprzedawać akcje TP do
    czasu, gdy akcje będą notowane pierwszy dzień bez prawa do dywidendy,
    czyli 15 czerwca.

    Ci sami analitycy DM BZ WBK 16 czerwca zalecają kupowanie TP z ceną docelową
    16,50.
    http://www.money.pl/gielda/rekomendacje/rekomendacje
    ,1.html

    16 czerwca akcje TP były po uwzględnieniu dywidendy notowane wyżej niż 15go
    nie wspominając o prowizji za sprzedaż i zakup.

    Uważajcie powierzając swoje pieniądze takim fachowcom!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-17 07:20:12
    Temat: Re: Klienci WBK uważajcie!
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 17.06.2010 09:11, Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > 15go nie wspominając o prowizji za sprzedaż i zakup.
    >
    > Uważajcie powierzając swoje pieniądze takim fachowcom!!!

    Ja myslalem, ze wszyscy wiedza, ze "analitycy" wydaja swoje opinie
    publicznie, gdy np. zostali z gorka akcji kupionych po zawyzonym kursie,
    i trzeba cos z tym zrobic...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-06-17 07:30:48
    Od: Dziadek Eustachy <b...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 09:11:59 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > nie wspominając o prowizji za sprzedaż i zakup.
    >
    > Uważajcie powierzając swoje pieniądze takim fachowcom!!!

    to Ty wierzyłes analom?
    no to już wiesz, ile można im wierzyć, lepiej pózno niż wcale.

    --
    Jeżeli będzie ze szpitala tworzona spółka prawa handlowego, to przejmujesz
    i budynek i strukturę i ludzi - Beata Sawicka poseł PO, aresztowana za

  • 4. Data: 2010-06-17 07:38:40
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Dziadek Eustachy" <b...@o...pl> napisał
    w wiadomości news:uzl9r3lo0qhq$.nsiv7d8h9qky.dlg@40tude.net...
    > to Ty wierzyłes analom?
    > no to już wiesz, ile można im wierzyć, lepiej pózno niż wcale.

    Na szczęście nie uwierzyłem, ale daję przykład. Z dnia na dzień przeciwna
    opinia.

  • 5. Data: 2010-06-17 08:13:47
    Od: Dziadek Eustachy <b...@o...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 09:38:40 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > w wiadomości news:uzl9r3lo0qhq$.nsiv7d8h9qky.dlg@40tude.net...
    >
    > Na szczęście nie uwierzyłem, ale daję przykład. Z dnia na dzień przeciwna

    dawno temu w pewnym biurze maklerskim (słyszałem z dobrych źródeł)
    był nawet nieoficjalny cennik rekomendacji dla małych spółek.

    --
    - "W czasie kryzysu władze kraju zostawiły biznes na lodzie - uważają
    przedsiębiorcy."

  • 6. Data: 2010-06-17 08:56:02
    Od: "ms" <m...@h...pl>

    to dlatego,że na razie wtopili na dywidendzie.
    kurs jest niżej o 1,45, a dywidenda po podatku 1,2.

    --
    Pozdrowienia
    Marek

    5202 (20100616) __________

  • 7. Data: 2010-06-17 09:03:00
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "ms" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > to dlatego,że na razie wtopili na dywidendzie.
    > kurs jest niżej o 1,45, a dywidenda po podatku 1,2.

    Zysk z kursu rosnącego o 1,45 to po prowizjach i podatku 1,08 zł.

    O 12 groszy mniejszy!

    10% mniejszy, niż na dywidendzie!!!

  • 8. Data: 2010-06-17 10:15:34
    Od: "ms" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ms" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zysk z kursu rosnącego o 1,45 to po prowizjach i podatku 1,08 zł.
    >
    > O 12 groszy mniejszy!
    >
    > 10% mniejszy, niż na dywidendzie!!!

    nie rozumiesz, nie pisze o wzroscie o 1,45, tylko o korekcie po dywidendzie
    o 1,45(z 15,65 na 14,20(kurs z czasu czytania Twojego maila:), moze wczoraj
    na otawarciu byl troche inny)).
    jak kupiles po 15.65 to dostaniesz kolo 1.2 dywidendy, wiec korekta jest
    wieksza niz dywidenda, wiec jestes w plecy. jescze pewnie zaplacisz podatek
    od nomianalnego zysku 5 groszy, nie licze tez prowizji.
    widocznie wbk wtopil wiec teraz jecza, zeby podbic kurs.

    --
    Pozdrowienia
    Marek

    5203 (20100617) __________

  • 9. Data: 2010-06-17 19:04:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > nie rozumiesz, nie pisze o wzroscie o 1,45, tylko o korekcie po
    > dywidendzie o 1,45(z 15,65 na 14,20(kurs z czasu czytania Twojego maila:),

    Korekta to 1,5 zł

> [...]
    > podatek od nomianalnego zysku 5 groszy, nie licze tez prowizji.
    > widocznie wbk wtopil wiec teraz jecza, zeby podbic kurs.

    Każdy kto osiąga dochody płaci podatek. Wszyscy się boją podatku od
    dywidendy, jak gdyby mieli co roku straty na giełdzie. Te 1,2 zł to już jest
    NETTO.

    Oszczędzający na IKE nie mają potrącanego podatku od dywidendy.