  • 1. Data: 2011-10-01 10:27:04
    Temat: Klient GetinOnline w GetinBanku...
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

    Czy da się złożyć wymówienie karty kredytowej z GetinOnline w "zwykłym"
    oddziale GetinBanku?
    Chodzi mi o uzyskanie potwierdzenie złożenia takiej dyspozycji. Jak zamówię
    przez infolinię, to zanim mi przyślą to będzie to trwało, a ja porzebuję
    już! :/

    dziejek7

  • 2. Data: 2011-10-03 08:49:32
    Temat: Re: Klient GetinOnline w GetinBanku...
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

    Użytkownik "dziejek7" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o uzyskanie potwierdzenie złożenia takiej dyspozycji. Jak
    > zamówię przez infolinię, to zanim mi przyślą to będzie to trwało, a ja

    Sam sobie odpowiem:
    W "marmurkowym" Getin Banku klient Getin Online nic nie załatwi... :(

  • 3. Data: 2011-10-03 08:56:26
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    dziejek7 <d...@w...pl> napisał(a):

    > Sam sobie odpowiem:
    > W "marmurkowym" Getin Banku klient Getin Online nic nie załatwi... :(

    Bo marmurek nie ma żadnego połączenia z systemem Noble Banku w którym
    obsługiwany jest GOL. Wedle najnowszych informacji nie będzie nigdy łączenia
    tych systemów ze sobą.

  • 4. Data: 2011-10-06 21:09:58
    Od: "Michał " <s...@g...pl>

    dziejek7 <d...@w...pl> napisał(a):

    > Sam sobie odpowiem:
    > W "marmurkowym" Getin Banku klient Getin Online nic nie załatwi... :(

    Załatwi tylko jedną rzecz - wpłaci bez prowizji gotówkę.

  • 5. Data: 2011-10-07 10:15:39

    Użytkownik "Michał " napisał w wiadomości grup

    Załatwi tylko jedną rzecz - wpłaci bez prowizji gotówkę.

    Tylko jak zna pełen numer rachunku - na dowód osobisty "niedasie" :) Ponoć
    systemy niezintegrowane.