  • 11. Data: 2013-06-08 16:29:46
    Temat: Re: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    W dniu 2013-06-07 13:07, zgred pisze:
> [...]
    > potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W
    > innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać
    > "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś omsknąć, nadal bezskutecznie. W
    > końcu poszedłem do oddziału.
    > Miła pani powiedziała, że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba
    > próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowała podejście do
    > bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć "aktywuj
    > kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało

    Też miałem bardzo podobnie. Wprowadziłem w sklepie 2 razy pin - wywaliło
    komunikat, że pin zły, więc dałem sobie spokój niepewny swojej pamięci.
    Ale sprawdziłem - pin wklepałem prawidłowo. Potem znów w tym samym
    sklepie komunikat, że pin zły, ale spróbowałem czwarty raz i - o dziwo -
    poszło! Nie korzystałem z bankomatu.
    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2013-06-11 15:02:54
    Od: Z...@b...pl

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
> [...]
    "aktywuj kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało się
    płacić w sklepie. Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za
    zakupy? Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt
    PB = 1 grosz). -- Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

    @Zgred, po zmianie numeru PIN do karty za pośrednictwem Serwisu następuje
    synchronizacja danych na karcie w następujący sposób:
    - należy wybrać w bankomacie BZWBK opcję "Aktywacji karty" lub
    - realizując transakcję w terminalach obsługujących PIN na karcie należy podać
    dwukrotnie nowy PIN, następnie za trzecią próbą system zsynchronizuje nowy PIN dla
    przedmiotowej karty.

    Jeśli nie udało się to za pierwszym razem, prosimy ponowić próbę realizacji
    płatności.

    Odpowiadając na drugą część pytania:
    - 1 punkt PAYBACK przyznawany za każde 5 zł wartości transakcji bezgotówkowej
    - 100 punktów za rejestrację karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 13. Data: 2013-06-12 10:15:00
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 użytkownik Z...@b...pl napisał:

> [...]
    >
    > - 1 punkt PAYBACK przyznawany za każde 5 zł wartości transakcji bezgotówkowej
    >
    > - 100 punktów za rejestrację karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

    Mam pytanie do zespolu BZWBK wiec:

    - Zdefiniowalem PIN do takiej karty na portalu www
    - 1 proba w sklepie nieprawidlowy (wpisalem prawidlowy)
    - 2 proba w sklepie nieprawidlowy (ale wpisalem inny niz 1szy raz, bo myslalem, ze
    sie pomylilem stukajac)
    - Zaplacilem inna, bo juz nie bylem pewien

    Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa
    naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

  • 14. Data: 2013-06-12 10:36:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    W dniu 2013-06-12 10:15, kks pisze:

> [...]
    >
    > Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa
    naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

    Wpisz prawidłowy - wywali cię. Wpisz prawidłowy - wywali cię albo nie.
    Wpisz prawidłowy - powinno przejść. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacząłem
    płacić ta kartą, to stwierdziła, że ,,a tą kartą, to trzeba próbować aż
    do skutku".

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2013-06-12 11:09:00
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-12, Grzexs <g...@g...pl> wrote:

    > Wpisz prawidłowy - powinno przejść. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacząłem
    > płacić ta kartą, to stwierdziła, że ,,a tą kartą, to trzeba próbować aż
    > do skutku".

    W sumie może okazać się, że trzeba ten PIN wklepać cztery razy. Po
    trzech razach terminal łączy się z bankiem i synchronizuje PIN. Czwarte
    wklepanie jest prawidłowe, bo karta ma już zapamiętany nowy PIN.

    "Jak aktywować kartę debetową lub kredytową?

    [...]

    Po nadaniu PINu najlepiej pierwszą transakcję wykonać w bankomacie, w
    przypadku transakcji bezgotówkowej w sklepie być może nastąpi
    konieczność *czterokrotnego* wpisania nowego PINu."

    http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-o
    dpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty
    -platnicze.html

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 16. Data: 2013-06-12 16:25:56
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 11:09:00 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

> [...]
    >

    > http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-o
    dpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty

    ok - moje pytanie nieco inaczej, bo chce wiedziec na pewno
    PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem
    licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge
    wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy -
    czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest
    komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala
    synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

  • 17. Data: 2013-06-13 10:06:24
    Od: Z...@b...pl

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 16:25:56 UTC+2 użytkownik kks napisał:

> [...]
    synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

    @kks - jeżeli karta nie została zablokowana, sugerujemy wykonanie jakiejkolwiek
    operacji w bankomacie BZ WBK z wykorzystaniem nadanego PINu w serwisie www.

    Po nadaniu/ zmianie PINu poprzez BZWBK24 może zaistnieć konieczność powtórzenia nawet
    4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej płatnością kartą.

    Szczegóły dotyczące aktywacji karty można znaleźć na naszym blogu >>
    http://blog.bzwbk.pl/2012/07/jak-aktywowac-karte-deb
    etowa-lub-kredytowa

    W razie problemów, prosimy o kontakt>> https://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html

  • 18. Data: 2013-06-13 12:22:03
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    nawet 4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej płatnością kartą.

    > Szczegóły dotyczące aktywacji karty można znaleźć na naszym blogu >>

    To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!
    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2013-06-13 12:37:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-06-13 12:22, Grzexs pisze:

    > To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!

    Po pierwsze primo:
    Bo Bank kupił te karty tanio, pewno od jakiegoś Chińczyka, z obsługą
    "jak widać".
    Po drugie:
    Bo jak jakiś dureń jeden z drugim nie da rady, to machnie ręką, powie
    coś o darowanym koniu i kasa zostanie w Banku.
    Proste?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 20. Data: 2013-06-13 13:02:38
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-13, Maruda <m...@n...com> wrote:
> [...]
    > Bo jak jakiś dureń jeden z drugim nie da rady, to machnie ręką, powie
    > coś o darowanym koniu i kasa zostanie w Banku.

    Jest tylko jeden problem z twoją teorią. Sposób aktywacji PIN-u
    ustawionego w internetowym systemie transakcyjnym BZWBK jest identyczny
    dla kart prepaid, kart debetowych i pewnie również dla kart kredytowych,
    czyli de facto wszystkich kart tego banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert