  • 1. Data: 2004-07-01 10:32:41
    Temat: Kłopoty z płaceniem VC z mBanku
    Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tydzień temu płacąc złotą rybką czekałem przy kasie jakieś 3 minuty. Kasjerka
    2 razy wkładała kartę do terminala. Zdarza sie - pomyślałem.
    Wczoraj w ogóle nie udało mi się zapłacić kartą - na wydruk z terminala
    czekałem 2 minuty i zaproponowałem w końcu, że zapłacę gotówką. Jast to o
    tyle dziwne, że przede mną osoba płaciła płaską kartą i transakcja przebiegła
    błyskawicznie.
    Co może być przyczyną takich problemów?

  • 2. Data: 2004-07-01 11:31:33
    Temat: Re: Kłopoty z płaceniem VC z mBanku
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2004 10:32:41 +0000, Boban napisal/a:

> [...]
    > Wczoraj w ogóle nie udało mi się zapłacić kartą - na wydruk z terminala
    > czekałem 2 minuty i zaproponowałem w końcu, że zapłacę gotówką
    może pasek magnetyczny stał się mniej czytelny? długo masz tą karte już?
    --
    KrzysiekL

  • 3. Data: 2004-07-02 06:57:28
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    Kasjerka
    > może pasek magnetyczny stał się mniej czytelny? długo masz tą karte już?

    na pewno ma mniej niz 3 lata... Ciekawe czy pod koniec 3 letniego okresu nie
    wzrosnie liczba tego typu problemow.

    D.

  • 4. Data: 2004-07-02 07:21:13
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    krzysiekL <k...@w...wp.pl> napisał(a):

    Kasjerka

    > może pasek magnetyczny stał się mniej czytelny? długo masz tą karte już?

    8 czy 9 miesięcy. Karty nie używam często, miesięcznie ok 10-15 transakcji.

  • 5. Data: 2004-07-02 17:08:11
    Od: Jamesi <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boban napisał:
> [...]
    > tyle dziwne, że przede mną osoba płaciła płaską kartą i transakcja przebiegła

    Nie ma na to reguły - sam byłem ostatnio świadkiem jak na stacji
    benzynowej gościu płacąc kartą VC Citi odszedł "z kwitkiem" (tzn musiał
    płacić gotówka) a ja spokojnie zapłaciłem moją VE Credit mBanku.